Häämokia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:D

(tuli yhdestä ketjusta mieleen)

Tutuntuttu (joo :whistle: ) oli häissä ja alttarilla pappi kysyy sulhaselta: tahdotko (jne)? Sulhanen on hiljaa.

Pappi uudestaan, että: tahdotko?

Sulhanen tokaiseen että; En tahdo, bestman tahtoo enemmän!!! :o :laugh:

Se niistä häistä. :whistle:

Oli edellisena iltana selvinny jotain. ;) :/ :laugh:
 
Olin pyörtyä pari kertaa alttarilla ja pappi joutu nopeuttaan seremoniaa (koko juttu kesti varmaan 10 min ), ulospäin lähtiessä horjutti ja mies joutu melkein raahaan pihalle. Hääpusuakaan ei vaihdettu. Että semmosta :|
 
Meil oli yhdistetyt häät ja ristiäiset. Poika 1kk vääns sellaset pjaskat sakastissa.. Kaikki jäppisen vaatteet oli märkänä siitä lierusta, mun äiti tuli sit jeesaa pyllypesuissa, et säästyin itse puhtaana :)
 
Hääpusun aikana morsian laskee ensin kätensä sulhasen olkapäälle ja antaa siitä kätensä kulkea alaspäin ja lopulta puristaa sulhasta pakarasta. Morsian sanoi sen tapahtuneen vanhasta tottumuksesta ja morsiammen äiti totesi ettei muista milloin olisi hävennyt niin kuin siellä kirkossa. No, ainoa jolta pakarasta puristaminen taisi jäädä näkemättä oli pappi. :D
 

Yhteistyössä