Hei modet! :o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Mun mielestä toi kaikkien Tehy-aiheisten juttujen niputtaminen samaan ketjuun oli tosi huono idea, koska tuolta yhdestä jättisuuresta ketjusta on liian hankala etsiä mitään... Mua ei kiinnosta puoletkaan niistä jutuista, siellä ois ollu tasan se yks ketju, johon oisin tahtonut keskustella. Mutta sitä ei tuolta enää löydy, niin olkoon.

En käsitä tätä teidän keskustelualoitusten rajoittamisintoa. Mitä väliä sillä on, montako aloitusta tänne tulee ja montako samasta aiheesta? Jos aihe on semmoinen, että kukaan ei tahdo siitä keskustella, kyllä se putoaa alas. Vai onko se ihan oikeesti jotenkin rajoitettu, että päivässä saa tulla tasan 1542 aloitusta ja ei enempää? Jos ei ole, älkäähän rajoitelko hommaa turhaan. ...on täällä monta muutakin aloitusta samasta aiheesta ja niihin ei puututa. Älytöntä, että sitten aina jokin aihe valitaan semmoiseksi, että sitä pitää siivota...

Mutta joo. Kun kerran sitä ketjua, mistä olin kiinnostunut, ei enää löydy, lähden tästä parempiin hommiin. Kiitoksia seurasta ja aurinkoista päivän jatkoa! :)

sama juttu! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: mie oon jo pari kertaa kirjottanu nuihin ketjuihin omaa mielipidettä niin seetana soikoon se häviääkin matkalla kun jonku moden näpit on pelissä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

ihan vittu turhaan on tullu kirjotettua!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: