Oli Upeat Häät!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
ENpä ole ollut noin hienoissa häissä ennen :) Oli oikein KadettiHäät :heart:
Morsian oli äärettömän kaunis ja sulhanen Todella komea.
Ruoka oli hyvää ja ohjelmaa oli riiittävästi.Tansittuakin tuli otsa hiessä miehen kanssa :D Joo ja menihän sitä alkomahoooliakin aika mukavasti :whistle:

Nyt pakko sanoa niistä etiketeistä.EIpä noissakaan häissä kauheen moni tressannut päätänsä pukeutumisen kanssa.Oli ihmisiä joilla pelkkää mustaa /pelkkää valkoista/oli hurjan hienoja kampauksia/paljon pakkelia naisilla jne...että näin :D

Mutta hauskaa oli ja se on pääasia :D
 
Niin ne etiketit nykyään taitaa unohtua eikä niistä välitetä, vaikka pitäisi. Itse en ikinä mene häihin valkoisissa tai mustissa.

Mutta hyvä, että häät oli upeat ja viihtyisät!
 
Alkuperäinen kirjoittaja c":
Oon huomannu, että sulla on vähän omituinen tapa laittaa noita isoja kirjaimia keskelle tekstiä.

Mutta itseasiaan: kiva että oli onnistuneen pippalot :D

kaikki ei osaa kirjoittaa:D yleensä kun kirjoitan yhden ison kirjaimen jää automaattisesti jotenkin caps lock päälle ja sitten tulee muutkin kirjaimet:) mutta mua se ei häiritse
 

Similar threads

Yhteistyössä