P
Perhoinen84
Vieras
ENpä ole ollut noin hienoissa häissä ennen
Oli oikein KadettiHäät :heart:
Morsian oli äärettömän kaunis ja sulhanen Todella komea.
Ruoka oli hyvää ja ohjelmaa oli riiittävästi.Tansittuakin tuli otsa hiessä miehen kanssa
Joo ja menihän sitä alkomahoooliakin aika mukavasti
Nyt pakko sanoa niistä etiketeistä.EIpä noissakaan häissä kauheen moni tressannut päätänsä pukeutumisen kanssa.Oli ihmisiä joilla pelkkää mustaa /pelkkää valkoista/oli hurjan hienoja kampauksia/paljon pakkelia naisilla jne...että näin
Mutta hauskaa oli ja se on pääasia
Morsian oli äärettömän kaunis ja sulhanen Todella komea.
Ruoka oli hyvää ja ohjelmaa oli riiittävästi.Tansittuakin tuli otsa hiessä miehen kanssa
Nyt pakko sanoa niistä etiketeistä.EIpä noissakaan häissä kauheen moni tressannut päätänsä pukeutumisen kanssa.Oli ihmisiä joilla pelkkää mustaa /pelkkää valkoista/oli hurjan hienoja kampauksia/paljon pakkelia naisilla jne...että näin
Mutta hauskaa oli ja se on pääasia