(tuli yhdestä ketjusta mieleen)
Tutuntuttu (joo
Pappi uudestaan, että: tahdotko?
Sulhanen tokaiseen että; En tahdo, bestman tahtoo enemmän!!!
Se niistä häistä.
Oli edellisena iltana selvinny jotain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:voiks toi ap:n juttu olla totta??kuulostaa ihan urbaanilegendalta..
Meil oli yhdistetyt häät ja ristiäiset. Poika 1kk vääns sellaset pjaskat sakastissa.. Kaikki jäppisen vaatteet oli märkänä siitä lierusta, mun äiti tuli sit jeesaa pyllypesuissa, et säästyin itse puhtaana![]()