hääasusteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hössöttäjät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hössöttäjät

Vieras
Olemme ystäväni kanssa suunnittelemassa hänen häitään ja tiedustelisimme, mitä morsiuspukuliikkeitä tampereella on. Onko teillä hyviä kokemuksia? Etsimme hyvin yksinkertaista pukua.

Itse asioin Tyynelässä, se on siinä Tammerin takana, keskustassa siis. Palvelu tosi hyvää ja tuli aina tosi kotoisa olo siellä vieraillessa.
Me otettiin sieltä mun ja miehen puku vuokralle. Sit ostin samasta paikkaa omaksi hunnun ja aivan fantastiset alusvaatteet!
Ne antaa alennusta aina ku ottaa sekä morsiamelle, että sulhaselle samasta paikkaa.
Niin ja sit niitte valikoimasta, on laaja, sillä jos ei Tampereen liikkeessä ole etsimääsi, voi se olla jossain toisessa kaupungissa heidän liikkeessä, eli ne sit kyllä kuskaa sulle puvun vaikka Rovaniemeltä.

Ite ostin koskikeskuksen Leimuska (neljäs kerros) liikkeestä hääpuvun! Siellä on tosi upeita pukuja ja oma makso vaan 210 euroa! Sillä hintaa ei morsiusliikkeistä juuri mitään saa! Leimuskassa on muistakin vaatteita, mut sieltä löytyy hyvää palvelua ja hääpukuja ripustusnaulakko täytenä :)

Jos on ittessä vähänkään ompelijanvikaa niin osta itte kankaat ja kaavat. Saa ainakin sellasen puvun minkälaisen haluu ja halvalla. Itte ajatteli tehä mulle miehelle puvut itte, kankaat tuli maksaan pikkasen reilu 100.

Mulla oli häät reilu vuosi sitten ja Tullintorin Morsiusgalleriasta ostin puvun ym.Siellä on aina Syyskuussa ja Helmikuussa tullivapaat päivät,jolloin saa pukuja ym.ihan älyttömän edukkaasti.mä maksoin omastani 250?(sen puvun vuokraushinta normaalisti ois ollu 400?...)

Suosittelen lämpimästi :heart:

Yhteistyössä