H1N1-rokote voi aiheuttaa tulevaisuudessa monikkoraskauksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
En ole vielä ehtinyt tehdä asiasta omaa blogia eli tähän ei tule mitään huuhaa-linkkiä. Mutta minä olen sitä mieltä että näin voi tapahtua ja siksi maailma tuhoutuu liikakansoituksen ikeeseen. Ja tämä kaikki on ahneiden lääkefirmojen, lastenvaateketjujen ja monikkoyhdistyksen salajuoni.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En ole vielä ehtinyt tehdä asiasta omaa blogia eli tähän ei tule mitään huuhaa-linkkiä. Mutta minä olen sitä mieltä että näin voi tapahtua ja siksi maailma tuhoutuu liikakansoituksen ikeeseen. Ja tämä kaikki on ahneiden lääkefirmojen, lastenvaateketjujen ja monikkoyhdistyksen salajuoni.

Polysorbaatti 80 aiheuttaa lapsettomuutta! Mistä päättelit että
rokote aiheuttaisi monikkoraskauksia?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Polysorbaatti 80 aiheuttaa lapsettomuutta! Mistä päättelit että
rokote aiheuttaisi monikkoraskauksia?

Mulla oli luotettava linkki suomi24:n keskustelupalstalta, sen oli kirjoittanut nimimerkki "hoitoalalla", mutta en löydä sitä enää :( :( :(