Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:onko sinne mitään ale koode tai kuponkeja![]()
liikkeisiin ei ole alekuponkeja mutta nettiin en osaa sanoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:onko sinne mitään ale koode tai kuponkeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä tilasin pari kuukautta sitten yhden hameen kuvastosta ja viime viikolla tuli postitse lappu, että toimitus heinäkuun lopulla![]()
no, taidan käyä hakee sen myymälästä tässä joku päivä kun siellä niitä roikkui useempiakin yks päivä![]()
ja mikä tärkeintä : käyn kyyläämässä Chrissyä. Jos vielä selviäis kummassa se on töissä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä tilasin pari kuukautta sitten yhden hameen kuvastosta ja viime viikolla tuli postitse lappu, että toimitus heinäkuun lopulla![]()
no, taidan käyä hakee sen myymälästä tässä joku päivä kun siellä niitä roikkui useempiakin yks päivä![]()
ja mikä tärkeintä : käyn kyyläämässä Chrissyä. Jos vielä selviäis kummassa se on töissä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä tilasin pari kuukautta sitten yhden hameen kuvastosta ja viime viikolla tuli postitse lappu, että toimitus heinäkuun lopulla![]()
![]()
Mä tuun kanssa :xmas:
keskiviikkona olis vappaapäivä![]()
Ps, tiedän kummassa se on töissä:xmas: