ärsyttää kun H&M on AINA kaikki lopussa mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihastunut

Vieras
haluais tilata. eilen tuli vasta kuvasto ja nyt jo netistä oli kaikki loppu mitä olisin tilannu!!!!!!!!!!

täytyy varmaan käydä vielä liikkeessä katsoo mut siellä ei yleensä ole samoja kuin netis.........

Joo, älä viitti. Hitto mua kyllästyttää odotella niitä vaatteita huonoimmassa tapauksessa jotain kk.

Ekaks mietin että "en kerpele tilaa hm:ltä enää mitään", mutta sitten kävin muita postimyyntejä läpi, ja kyllä hm:llä silti on valitettavasti ne edullisimmat normi-käyttövaatteet.. Ja tilasin sitten taas.. Meni jotain 3 viikkoa ennen ku vaatteet tulivat.

Alkuperäinen kirjoittaja vihastunut:
haluais tilata. eilen tuli vasta kuvasto ja nyt jo netistä oli kaikki loppu mitä olisin tilannu!!!!!!!!!!

täytyy varmaan käydä vielä liikkeessä katsoo mut siellä ei yleensä ole samoja kuin netis.........

10% kuvaston tuotteista päätyy myymälöihin ja niistäkin suurin osa pääkaupunkiseudun myymälöihin.

Kuvastot kun tulevat eri aikoihin niin siellä on jo nopeimmat ollu asialla. Joistakin tuotteista saattaa olla pienet ensijaot ja lisää tulee myöhemmin. ( joistakin tuotteista )

Rowells on kuitenki oma yrityksensä.

tilasin taannoin, katsoin että reilun viikon päähän oli laitettu toimituspäivä. Aina välillä kävin vilkuilemassa lähetystietoja ja päivää aina siirrettiin. Lopuks selvisi että 400e:n tilauksesta paketti odotteli 39e:n farkkuja!!! Kun niitä ei ollut heti varastossa!! Auttaiskohan palautteet!!! Ja tosiaan aina kaikki loppu, onneks meille tuli kuvasto jo viime viikolla ja tilasin taas kaikkea kivaa tytölle =)

meille tuli eilen toi kuvasto ja jo viime viikolla tän kuvaston tuotteet oli osittain loppu, kun niitä yritin netin kautta tilata... :kieh: ja aina ne ns. normikoot on loppu ekana, löytyy kyl jotain superpientä ja sit isoo, mitkä loppujenlopuks roikkuu siel niitten ale-osastolla ja jää myymättä!!

Mä ainakin olisin ostanut sieltä huomattavasti enemmän vaatteita, jos vaan olisi ollut aina heti oikea koko saatavilla. Mä en jaksa koskaan jäädä odottelemaan moneksi viikoksi, että saisin jonkun vaatteen.

Yhteistyössä