H&M netti kaupasta on kaikki loppu!!

nyt ottaa päähän. olisi pitänyt tilata heti tammikuussa sitä mitä halusin, nut koossa 44 on kaikki loppu..
tosin silloin en olisi viellä mahtunut edes 46, joten..


onko h&M liikkeissä samoja vaatteita kuinka paljon?
en oel päässyt kirtelemään itse, kun en ole jaksanut raahata kahta lasta mukana ja.. vaikea saada hoitoa..

nyt ärsyttää!! |O
 
kannattaa laittaa sinne asiakaspalveluun viestiä: viimeksi kun yritin jotain ostaa niin kaikki loppu! viestiä laitoin , niin sitten he ilmoittivat että kyllä löytyy tätä ja tätä ja tätä kokoa. Ihme touhua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi:
kannattaa laittaa sinne asiakaspalveluun viestiä: viimeksi kun yritin jotain ostaa niin kaikki loppu! viestiä laitoin , niin sitten he ilmoittivat että kyllä löytyy tätä ja tätä ja tätä kokoa. Ihme touhua?
niin, nopakkohan sinen on tavallantulla koko ajan lisää kun tulee palautuksiakin, mutta milläs tilaat niitä kun se näyttää koko ajan loppua
 
niin mut te ette vastanneet!
Onko niiden liikkeissä yhtään samaa valikoimaa?

mun silmät on sitten kohta niin väsyneet etten edes nää virheitä.
meen just nukkuun.. tuo pieni herättää taas kymmenen kertaa yössä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
nyt ottaa päähän. olisi pitänyt tilata heti tammikuussa sitä mitä halusin, nut koossa 44 on kaikki loppu..
tosin silloin en olisi viellä mahtunut edes 46, joten..


onko h&M liikkeissä samoja vaatteita kuinka paljon?
en oel päässyt kirtelemään itse, kun en ole jaksanut raahata kahta lasta mukana ja.. vaikea saada hoitoa..

nyt ärsyttää!! |O
ei ole kaikkia samoja.. esim. kuvaston tuotteista n. 10% tulee myymälöihin et hyvin pieni osa...

paa linkkiä niin sanon onko..

T. myyjä:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_70603_15219_99_9999.jpg
noita shortseja ei ole tullu meille ainakaan vielä muistaakseni ( kauheeta! just siellä taas 6h vietin...:D ) mutta me ollaan pieni myymälä et kaikki edes siitä 10% ei tuu meille.
 

Yhteistyössä