H&M alekuponki vastasyntyneiden äideille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juttis

Vieras
Sain H&M:ltä kaksi alekuponkia, toinen -50% myymälään ja toinen -50% nettiostoksiin. Ja sain sen lahjaksi, kun tuli vauva.

Joopa. Kupongissa luki että saan alennuksen yhdestä vapaavalintaisesta vauvanvaatteesta koko 50-92 cm. Ajattelin ostaa vauvalle 92 cm talvitakin ens talveksi puoleen hintaan mutta kassalla sanottiin, että pitää olla baby-osastolta, ei tyttöjen osastolta (vaikka takin koko oli siis 92 cm).
Oletteko itse ostaneet ko. kupongilla jotain vauvalle? Oletteko saaneet sillä jotain tyttöjen tai poikien osastolta vai vaan baby-osastolta? Ei tuossa mun mielestä puhuta mitään babyvaatteesta, vaan vaatteen pitää olla max 92 cm.

Alkuperäinen kirjoittaja juttis:
Sain H&M:ltä kaksi alekuponkia, toinen -50% myymälään ja toinen -50% nettiostoksiin. Ja sain sen lahjaksi, kun tuli vauva.

Joopa. Kupongissa luki että saan alennuksen yhdestä vapaavalintaisesta vauvanvaatteesta koko 50-92 cm. Ajattelin ostaa vauvalle 92 cm talvitakin ens talveksi puoleen hintaan mutta kassalla sanottiin, että pitää olla baby-osastolta, ei tyttöjen osastolta (vaikka takin koko oli siis 92 cm).
Oletteko itse ostaneet ko. kupongilla jotain vauvalle? Oletteko saaneet sillä jotain tyttöjen tai poikien osastolta vai vaan baby-osastolta? Ei tuossa mun mielestä puhuta mitään babyvaatteesta, vaan vaatteen pitää olla max 92 cm.

No tuossahan se sanotaan vauvanvaate = babyosasto!

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Alkuperäinen kirjoittaja juttis:

No tuossahan se sanotaan vauvanvaate = babyosasto!

Vauvanvaatteesta, joka on kokoa 50-92! Jos ei erikseen osastoa määritelty ja koko on ostajan takissa 92 niin kyllä väittelisin kassalla.

Eli tarkalleen siinä lukee näin:
Uuden vauvan vanhempana saat 50% asennusta yhdestä vapaavalintaisesta vauvanvaatteesta (koot 50-92 cm netissä ja koot 44-86 cm myymälässä).

Huomasin just että myymälässä ei saakaan noita 92 cm vaatteita, mutta sillä nyt tässä ei oo merkitystä, koska myyjä sanoi että pitää olla babyosastolta ja kyselin nimen omaan että saako olla tyttöjen osastolta.

En tiedä miten hm määrittelee tuon vauvanvaatteet. Mielestäni 92 cm ei edes ole enää vauva :D Mutta mikäli kupongissa lukee että 92 cm vauvanvaatteesta, niin mä oletan että kaikki alle 92 cm on vauvanvaatteita. Ei tässä babyosastosta puhuta, puhutaan vain vauvanvaatteesta. Mun ymmärtääkseni myös se pitäis olla mainittu että pitää olla nimen omaan babyostastolta.

Mihin saakka hm:llä muuten menee tuo babyosasto? meneeko se 92:een saakka?

Menee yksinpuheluksi mutta onkohan sittenkin niin että babyosasto on 86:een saakka ja tyttöjen/poikien vaatteet alkaa 92:sta?
Mä nimittäin epähuomiossa katsoin että myymälästä saa myös ostaa 92 vaatteita. Mutta entä toi nettitilaus? Saankohan mä sieltä tyttöjen puolelta vai vaan babyosastolta? :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Menee yksinpuheluksi mutta onkohan sittenkin niin että babyosasto on 86:een saakka ja tyttöjen/poikien vaatteet alkaa 92:sta?
Mä nimittäin epähuomiossa katsoin että myymälästä saa myös ostaa 92 vaatteita. Mutta entä toi nettitilaus? Saankohan mä sieltä tyttöjen puolelta vai vaan babyosastolta? :O

Ainakin netissä babyosasto merkitty 86 cm saakka ja lastenosasto 86 cm alkaen. Eli koossa 86 cm pitäisi löytyy vaatteita sekä vauvaosastolta että lastenosastolta.

86- kokoon asti on vauvanvaatteita ja 92 koot löytyy sitten tyttöjen tai poikien osastolta. Eli jos sillä lapulla saa vain kokoon 86- asti niin et sinä kyllä mitenkään voi sitten ottaa 92- senttistä takkia.

Minusta kyllä muutenkin jos lapussa lukee vauvanvaate niin kyllä sen käsittäisin vauvojenosaston vaatteeksi. Ja 922- kokoa käyttävä ei kyllä todellakaan ole enää vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli tarkalleen siinä lukee näin:
Uuden vauvan vanhempana saat 50% asennusta yhdestä vapaavalintaisesta vauvanvaatteesta (koot 50-92 cm netissä ja koot 44-86 cm myymälässä).

Huomasin just että myymälässä ei saakaan noita 92 cm vaatteita, mutta sillä nyt tässä ei oo merkitystä, koska myyjä sanoi että pitää olla babyosastolta ja kyselin nimen omaan että saako olla tyttöjen osastolta.

En tiedä miten hm määrittelee tuon vauvanvaatteet. Mielestäni 92 cm ei edes ole enää vauva :D Mutta mikäli kupongissa lukee että 92 cm vauvanvaatteesta, niin mä oletan että kaikki alle 92 cm on vauvanvaatteita. Ei tässä babyosastosta puhuta, puhutaan vain vauvanvaatteesta. Mun ymmärtääkseni myös se pitäis olla mainittu että pitää olla nimen omaan babyostastolta.

Mihin saakka hm:llä muuten menee tuo babyosasto? meneeko se 92:een saakka?

No täytyykö osasto muka mainita? Jos sanotaan,e ttä vauvanvaate niin saako vauvanvaatteita esim. naistenosastolta?

koska siinä lukee vauvanvaatteesta, se tarkottaa tosiaan sitä vauvavaatepuolta.. ja tuo 92 merkkaa varmaan sitä, että joskus siellä puolella on myös vaatteita joissa on koko 86-92 joten se 92 on pakko ollu laittaa siihen korttiin..
mutta jos sulla on nyt vastasyntynyt, eikö se 92 ole vuoden päästä talvella vieläkin aika iso?

Yhteistyössä