Gynellä anopin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 33-vuotias nainen ja olimme kesällä mieheni vanhempien luona pikkukaupungissa viettämässä lomaa. Mieheni kävi aina välillä olemassa päiviä kotikaupungissa, mutta minä viihdyin hyvin mieheni äidin Marjan kanssa. Hän on 53-v reipas nainen, jolla on muutama iän tuoma lisäkilo pyöristämässä vartaloa. Eräänä päivänä olimme touhunneet päivän heidän suuressa puutarhassaan, kun hommien valmistuessa Marja kertoi, että hänellä olisi alkuillasta gynekologiaika. Vähän ihmettelin, miksi hän sen minulle halusi kertoa, mutta sitten hän kysyi olisiko minulla tarve tarkastukselle. Ihmettelin vielä enemmän intiimiä kysymystä. En ehtinyt vastata, kun Marja selitti tohtorin olevan jo eläkkeellä oleva mies, joka pitää vielä vastaanottoa kotonaan. Häneltä järjestyisi kyllä aikaa yllätyspotilaallekin. Kun emmin vastausta hämmästyneenä, totesi Marja että "laitetaan samaan laskuun, eli minä tarjoan". Vaikka tilanne absurdi olikin, suostuin tarjoukseen, jossa säästäisin ainakin satasen verran ja kieltämättä edellisestä käynnistä oli jo aikaa.

"Eiköhän pestä värkit tarkastuskuntoon" Marja sanoi tultuamme sisälle. Käytyämme suihkussa ajoimme omakotialueelle, jossa rinnetontilla oli iso valkoinen tiilitalo. Tottuneesti Marja parkkeerasi auton ja opasti minua kohti alapihaa, jossa oli erillinen sisäänkäynti. Harmaantunut, melko pienikokoinen tohtori esittäytyi Eeroksi, eikä ollut lainkaan pahastunut yllätysasiakkaasta. Hän vaikutti varsin rauhalliselta ja ammattitaitoiselta, mikä helpotti lievää jännitystäni. Alakertaan oli sisustettu viihtyisä valkoseinäinen hoitohuone. Istuimme Marjan kanssa huoneen tuoleille, enkä oikein ollut tietoinen, miten tilanne etenisi. Marja ja Eero juttelivat hyvin tuttavallisesti, Marja oli matkalla kertonut Eeron tarkastaneen hänen pimpsansa jo kymmeniä kertoja. Yllättäen aivan lennosta heidän puheensa kääntyivät Marjan alapään vointiin. Minua alkoi nolottaa, koska en tiennyt miksi minua ei pyydetty poistumaan. Samassa Eero jo kehotti Marjaa riisumaan. Nousin myös tuolilta ja osoitin sormella ulko-ovea. "Ei sun tarvitse mihinkään mennä, istu siinä vaan, tyttöjähän tässä molemmat ollaan" Marja totesi nykiessään farkkuja jaloistaan.

Katselin häveliäästi varpaisiin Marjan asettuessa hoitopöydälle. Koska avonainen nakymä oli melkein suoraan minua kohti ja Marja katsoi sivulla ollutta Eeroa, oli minun pakko vilkaista. Marja oli siistinyt alapäänsä siten, että hän oli vulvan ympäriltä täysin paljas ja etupuolella oli siisti kolmio, jonka minäkin olin joskus saunassa nähnyt. Tutkimus alkoi ja minun oli pakko vilkuilla aina välillä tapahtumaa. Pari kertaa jäin Marjalle kiinni katsomisesta. Hänen pimppinsä oli jotenkin lumoava. Miten jo varttuneen ja synnyttäneen naisen pyhin saattoi olla niin kaunis ja nuorekas.

Tutkimuksen päätyttyä minulle avautui jälleen täysi näkymä Marjan jalkoväliin Eeron pyytäessä nostamaan rintaliivejä tutkiakseen rinnat. Tunsin outoa tunnetta odottamattomasta tilanteesta. Jotenkin kaikki häveliäisyys oli vaihtunut uteliaaseen kiihottumiseen. Olin täysin ajatuksissani Eeron kysyessä milloin olen käynyt tarkastuksessa viimeksi. Koko haastattelutilanne meni jotenkin ohi. Nousin riisuuntumaan ja vastoin ennakkoluuloja nolostelematta riisuin kesämekon, pikkuhousut ja rintaliivit. Olin täysin alaston käydessäni istumaan hoitopöydälle. En tiedä hämmästyikö Eerokin hieman tilanetta, mutta totesin, että voidaanko tutkia rinnat ensin. Marja tuntui jotenkin viivyttelevän pukemistaan ja hän seurasi tilannetta edelleen pimppi paljaana. Sen jälkeen asetuin makuulle korostetun hajareisin. Halusin tarjota vastalahjan Marjalle, joka minun vilkuilun ohessa yritti nykiä farkkuja yllensä. Minun pilluni oli kyllä karvainen ja löysemmän näköinen, mutta Marja vilkuili sitä selvästi. Tutkimus tuntui olevan nopeasti ohi.

Puin hitaasti kuunnellen samalla Eeron neuvoja. Esittelin nuorekasta normaalivartaloani Marjalle. Juttelimme vielä hetken kolmistaan, mikä olikin hyvä tilanteen rauhoitus ennen kuin kävelimme autoon. Matkalla Marja totesi, että "taisi kannattaa lähteä mukaan". Mitään muuta emme sitten puhuneetkaan. Perille päästyämme Marja totesi, että miehensä ei ollut vielä palannut kalareissulta ja mitähän tekisimme. Mielessäni halusin päästä nopeasti yksin vierashuoneeseen ja totesin, että voisin hetken huilata. Marja sanoi myöskin, että ehkä oikaisu sängylle voisi tehdä hyvää. Painelin huoneeseen, suljin oven, riisuin itseni alastomaksi ja heittäydyin sängylle. Levitin jalkani ja aloin hieroa hiljaa klitoristani. En ollut tehnyt soloseksiä aikoihin ja se tuntui nyt todella hyvältä. Kiihdytin välillä tahtia ja taas hiljensin. Ajattelin tilannetta vastaanotolla. Sitä, mitä olin nähnyt ja sitä mitä olin näyttänyt Marjalle. Yli puolen tunnin jälkeen en voinut vastustaa enää ja suuri orgasmi vyöryi ylitseni. Havahduin makaamasta hikisenä sängyllä. Minua ei hävettänyt se, oliko ääneni kuuluneet huoneen ulkopuolelle, koska uskoin Marjan tehneen makuuhuoneessaan samoin...

Yhteistyössä