Grrr! Kauppa kuulemma ihan tyhjänä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies soitti kaupasta. Ei jauhelihaa, ei broilerin rintaleikettä tai koipireisiä. Ei kebakoita, koko makkarahyllyssä kaksi pakettia nakkeja.

Saisi tämä s**kelin lakko jo loppua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ette valmistasi ruokaa itse? Torilta löytyy ainakin kalaa, vihanneksia ja perunoita.

No itte mä ainakin teen ruokaa, mutta eipä joka paikassa ole joka päivä torilla jotakin myytävää.

Miksi ette valmistasi ruokaa itse? Torilta löytyy ainakin kalaa, vihanneksia ja perunoita.

Torilta? Täällä on toripäivä ke ja la. Eikä siellä ole mitään tuoretta kalaa.

Ja mielelläni valmistaisin itse, sitä vartenhan se broileri ja jauheliha olisi ollut.

Eipä ole meidänkään S-Marketissa jauhelihaa näkynyt hetkeen, tässä eilen kun käytiin niin näytti broilerikin olevan aika kortilla. Niihin muihin lihoihin meillä ei ollut varaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Ei nyt mitään lakkoa ole!

No miksei kauppoihin sitten tule ruokaa?

Kanojen puute johtuu siitä, ettei kanoja teurasteta tällä hetkellä kun tiedetä mitä tehtäisiin nahalle ja muille teurasjätteille, jotka aiemmin käytettiin jauhelihapihvien, makkaroiden ja lihapullien valmistukseen. Koska kanat on loppu, ihmiset ovat ostaneet kaupoista kaikki jauhelihat.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Voi jos se oliskin aina niin helppoa että kauppahallista tai torilta vois käydä ostamassa.....

Ehkä jossain päin Suomea onnistuu tämäkin, ei todellakaan jokapaikassa! Höh.

No niinpä! Ei kaikki asu jossakin isommassa kaupungissa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Ei nyt mitään lakkoa ole!

No miksei kauppoihin sitten tule ruokaa?

Kanojen puute johtuu siitä, ettei kanoja teurasteta tällä hetkellä kun tiedetä mitä tehtäisiin nahalle ja muille teurasjätteille, jotka aiemmin käytettiin jauhelihapihvien, makkaroiden ja lihapullien valmistukseen. Koska kanat on loppu, ihmiset ovat ostaneet kaupoista kaikki jauhelihat.

Ha ha.

Luulisi että olisi tonnikalaa, sardiineja yms ja pakastealtaassa jotain kanaa tai kalaa.
Kasviksiakin pitäisi olla.
Itse en yhtään tiedä millainen tilanne meidän kaupassa on, tänään menossa kauppaan. On mulla tosin broilerinsuikaleita jemmassa pakastimessa.

miltä torilta :D täälä ole koskaah kethään torialueella myymässä yhtäänmithään :D

vaikak ei sillä ei tuo lakko vaikuttanu mitnkhään, ruottista hain jos suomenpuolelta joku oli loppunu.

Yhteistyössä