Grillikylkeä ja perunapalloja, miten kannattaa tehdä? VINKKEJÄ!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasvaista nam!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasvaista nam!

Vieras
Eli ajattelin laittaa uuniin ngrillikylkeä, kuinkahan pitkään kannattaa pitää uunissa ja missä asteessa?

Ja muutenkin nyt tahtoisin vinkkejä grillikyljen valmistukseen...

Niitä perunapalloja ajattelin lisukkeeksi .. ja ehket kasviksia... kermaakin löytyy jos sitä tarvii..

 
Riippuu kyljen koosta, mutta itse paistoin parin kilon kylkeä ensin tunnin 200 asteessa sitten laitoin folion päälle ja paistoin vielä toisen tunnin 120 asteessa. Hyvää tuli.
 

Yhteistyössä