~Great Girls~

Liisa75
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Liisa millaset sun tata edelliset kktiset oli, oliko normaalit?

No nyt kun kysyit niin se sellanen tuhruvuoto kesti ehkä pari päivää normaalia pidempään. Ehdin ajatella, että loppuuko tää ollenkaan. Ja sitten parin päivän tauon jälkeen vuosi lisää.

yöperhonen ja drakonia Kiitos limalinkeistä ;) Vaikuttaa kyllä aika hankalalta ;) Tikuilla sais kai "puolueettoman" tuloksen eli ei tarvis luottaa omiin tulkintoihinsa. Oikean ajoituksen varmistaminen määrällä on kyllä ihan hauska tapa yrittää vauvaa, mutta haluisin tietää, ovuloinko ollenkaan. Etten turhaan loppukuusta odottele innoissani. (Käsittääkseni just ylipaino voi estää ovulaation?) Ja saattaa se romantiikkakin alkaa hiipua, kun useamman kuukauden on kaks viikkoa kuusta koko ajan peiton alla ;) Pitäs nyt kai vaan ihan oikeesti alkaa välittää kropastaan ja ruokavalio-liikuntakuurin lisäks alkaa tarkkailla kiertoaan ja limojaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Liisa75:
yöperhonen Ihanaa, että aloit listan ylläpitäjäksi. Mulla loppui menkat viikolla, mutta eilen tuli veristä vuotoa. Ja siis ihan verta, ei pelkkää ruskehtavaa vuotoa.
Mulla on joskus ollut tuollaista. Menkat ovat olleet ihan loppumaisillaan, kun sitten on saattanutkin tulla vielä yhden kerran veristä vuotoa - ja tosiaan ihan veristä, kirkkaanpunaista. Ei sitä määrällisesti ole paljon tullut. Joskus tuon aikaan on saattanut olla myös lieviä kuukautiskipujen kaltaisia kipuja.

Eipä tuossa mitään erikoista ole mielestäni ollut eikä ole vaikuttanut esim. seuraaviin menkkoihin tai kiertoon muutenkaan.

Mä alan täällä kuvitella kaiken maailman oireita ihan jatkuvasti, kun menkkoihin on aikaa noin viikko. Miehellekin sanoin, että luulosairautta tämä vain on, ettei sen tarvi ihmetellä! :LOL: (Mutta kyllä sitä silti kovaa ja korkealta joutuu tippumaan... :ashamed: )

nyt tulee omaa napaa anteeks.!!!!! :ashamed:
kävin siis päivystyksessä.. ihan ensinnäkin voi helv. mitä porukkaa.!! lääkäri oli niin m.ulkku ku olla ja voi.. määräs tietty kaiken maailman veritestit ja menin sitten uudelleen sen luokse kun testit valmistui... "et ole raskaana, sori vaan. vatsassa on tulehdus, joku virus. pitäis mennä parissa päivässä ohi. heihei" koitin sanoa että oireita on ollu vaikka kuinka pitkään.. sanoi vaan että ei voida tehdä mitään..! ja itkusta ei tule loppua nyt.! :'( :'( :'( mikä ihme mulla on, inhottaa kun ei voi edes tutkia kunnolla..?!! :ashamed:

:eek: :eek: Mita MITA. Jopas nyt. YP pahoitteluni tuosta kohtelusta :hug: :hug:
Uskon ettei huvita ehka mutta enta jos yritat menna uudestaa, jos saisit toisen laakarin? Enta olisko sulla mahdollisuutta yksityiselle menna? Voi sinua :hug:

drakonia, eipä toi kukkaro oikeen anna periks mennä yksityiselle.. huomenna kyllä soitan omalle lääkärille ja vaadin päästä sinne tutkimuksiin.! pakkohan mun on saada selvyys mikä toitulehdus juttu on, ku en saanu parempaa selitystä ja nyt sitten pelottaa :ashamed: :'(

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Jeju81.............TJOT................yk1
Liisa75............kp13/28............yk2.....(-)1/30kg
Arcatha...........kp13/28............yk15
yöperhonen.....kp14/28...........yk11
Rosmariini -74.kp18/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp19/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp19/30-34......yk19
Iloinen.............kp21/27............yk1
Lillet................kp22/30-35........yk1
tch..................kp25/30............yk3
Piglet...............kp27/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp28/30-35.......yk15
Lumo..............kp35/28-35......yk3
Pohojola..........TJOT................yk.12... (-)1kg/25kg

TOISTA TOIVOO

Selis................kp14/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp?/28.............yk4....18kg
Vilinäiti............kp71/43............yk

KOLMATTA KAIPAILEE

jojo369.........kp2/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
shaken..........kp6/28-31........TJOT
Emmama......kp19/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori

VIIDETTÄ TOIVOO

Sinderella.......kp27/32..............yk6

MUKANA MYÖS

largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

PLUSSANNEET

Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

drakonia, mä olen huono saamaan sulle sen negatiivisen ajattelun koska en itse osaa vieläkään uskoa että en ole raskaana :D

kiukkutäti, voimia :hug:

ON: koitin soittaa lääkäriin heti aamusta, mutta eihän sinne edes pääse läpi... ja sitten kun pääsee niin kaikki ajat ovat menneet omalta lääkäriltä.!! huoh |O
eilen illalla siis itkin itseni uneen, on taas niin sellainen fiilis, että ei meille koskaan sitä ihanaa pientä ihmettä tule...
silti elättelen toiveita, josko ehkä olisinkin raskaana, kun se pirun testi oli lievästi koholla... inhottavaa kun ei voi millään uskoa, vaan täytyy turhaan elätellä toiveita :headwall:

mukavaa maanantaita neikkoset.! :)

YP

Yp :D Se on oikeasti hankalaa, vaikka ma miten yritan ajatella negatiivisesti, niin toisessa hetkessa haaveilen taas... :D

Noin siina aina kay kun pitais saada aikaa :headwall: Arsyttavaa "terveydenhuoltoa", kun ei edes paase laakarille.

drakonia, noin mäkin aina ajattelen.. ihan niinkuin eilen siellä lääkärissä kun odotin sen raskaustestin tuloksia... toisena hetkenä ajattelin että nega se ihan varmasti on ja toisena taas haaveilin kaikesta. on se ihmismieli vaan tyhmä :D :headwall:
ja mua kiukuttaa niin tuo terveydenhuolto, oishan ne nyt perkele velvollisia tutkimaan.! ja mä kyllä haluaisin siihen ultraan, niin sais oikeesti jotain vastauksia.... huomen aamuna otan taas luurin käteen ja paasaan sinne niin kauan että mulle ultra aika lohkeaa ja muutenkin tutkitaan :D

tännekin:
siis mitä.? :eek: mä luulin et eilen ovis testissä oli vahvaakin vahvempi plussa, mut nyt se on entistä selkeempi... paaaaaljon selkeempi ku kontrolliviiva.! perhana, nyt en enää surkuttele tätä tilannetta, vaan otan uuden mahdollisuuden käyttöön :) mut voiko tää vatsa juttu vaikuttaa raskautumiseen.? :eek: :ashamed:

YP

No ilman muuta kaytatte tilaisuuden hyvaksi ;) hienoa!
Riippuu varmaan minkalainen se vatsajuttu on et vaikuttaako se vai ei, mut ei kai se esta yrittamasta, kun ei meilla oo varmaa tietoa vaikuttaako se :) Mina pidan peukkuja! :hug:

Ma sain hullun siivouskohtauksen mita tapahtuu ehka kerran vuodessa :D

drakonia, ei se lääkäri ainakaan sanonu etteikö vois yrittää vaikka sanoin että yritetään lasta... tosin ei se sanonu paljon muutakaan :ashamed:
mä kans saan joskus harvoin niitä siivouskohtauksia :D ja sillonkin kun saan ni se on just ennen menkkoja ja puran kiukkuni siihen siivoukseen :D ja sillon tapahtuu.!

Yhteistyössä