~Great Girls~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmmm, mulla loppu sillon lauantaina se valkonen vuoto mita yleensa tulee vaan 1-3 paivaa kuukaudesta, mut mikas nyt on kun silti pikkarit on marat koko ajan. Ei oo kylla enaa valkosta vaan "nakymatonta" :D

Joo ja nyt iski viela suonenveto au.

Onneks oon saanu siivoukset ny tehtyy nii voin vaa lekotella :D Ajattelin kokailla, kun on koko ajan nalka :p Mulla palo sormiki tanaa :| Siin on nyt tollanen patti, mut ei se enaa onneks satu :)

Oikeesti ma en kesta itteeni :headwall: Miks kuvittelen kaiken maailman juttuja.... :D

Mää oon aatellu jatkaa tätä toistaiseksi jäissä olevaa kuntoiluprojektia heti tammikuun eka päivä. En oo soutanu enkä polkenu kuntopyörää piiiiitkään aikaan. Mutta onpahan tosi loistava uuden vuoden lupaus tiedossa!

Perjantaina tai lauantaina on täti tulossa....... Tekis mieli jo testailla jollain herkällä testillä, mutta sitte iskis masis ku näkis tyhjän testin. Joten, pitää vaan koittaa jaksaa ja malttaa ootella viikonloppuun. Oon naputellu tuolla jouluaatto-pinossa, vaan sinne asti ei taia hermot pitää ;)

hei
nytpä lupaan teille (ja itselleni myös), että alotan vuoden alussa uuden elämän.!! ajattelin ensimmäiseksi etapiksi pudottaa painoa vaikka 8kg.. se on ainakin reolistinen tavoite :) saa toki lähteä enemmänkin :D
KIITOS.!! :)

YP :wave:

hitto, ajattelin vasta nyt asiaa näin: eilen siellä lääkärissä.... mistä hitosta se lääkäri voi päätellä pelkistä kohonneista valkosoluista että mulla on vatsassa joku tulehdus.? :o sehän voi olla ihan mitä tahansa muutakin.. kuten esim sappikivi.. koska nyt vihloo mahaa ja kovasti..... kipu on kamala.! voi kyllä toki johtua oviksestakin. ei vaan koskaan oo ollu näin paha kipu.!!!! |O

drakonia, no umppari se ei onneks voi olla ku se on leikattu jo pois :) mut eihän se lääkäri voi pelkistä valkosolujen kohoamisista päätellä että ois just vatsassa jtn ja nimenomaan tulehdus.?! eihän voi.?? ku tää kipu on kohta sietämätöntä....

Nolona oikeasti myonnan, etta oon joko kehitelly itelleni tosi mahtavat oireet jo ..en voi uskoa et olis totta.. mut siis tanaan mun kroppa on temppuillu koko paivan :ashamed: :D Taa on kamalaa miten tan kuvittelun saa loppumaan :D Oon jopa ruvennu miettimaan onko mun ovis ollu jo aiemmin :D Argh :D

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Jeju81.............TJOT................yk1
Liisa75............kp14/28............yk2.....(-)1/30kg
Arcatha...........kp14/28............yk15
yöperhonen.....kp15/28...........yk11
Rosmariini -74.kp19/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp20/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp20/30-34......yk19
Iloinen.............kp22/27............yk1
Lillet................kp23/30-35........yk1
tch..................kp26/30............yk3
Piglet...............kp28/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp29/30-35.......yk15
Lumo..............kp36/28-35......yk3
Pohojola..........TJOT................yk.12... (-)1kg/25kg

TOISTA TOIVOO

Selis................kp15/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp?/28.............yk4....18kg
Vilinäiti............kp72/43............yk

KOLMATTA KAIPAILEE

jojo369.........kp3/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
shaken..........kp7/28-31........TJOT
Emmama......kp20/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori

VIIDETTÄ TOIVOO

Sinderella.......kp28/32..............yk6

MUKANA MYÖS

largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

PLUSSANNEET

Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

Täällä ollaan jälleen yövuorossa...

yöperhonen: olet tehnyt ihania päivän listoja.. Ihana tulla katsomaan pinosta missä vaiheessa kiertoa ollaan, kun lista on aina niin nätti...

Saa nähdä miten tässä kierrossa käy...

KP

voi pikkusta. on se niin ihana seurata niitä ku ne kasvaa ja oppii uutta :)

mutta minä lähden nyt lääkäriin näitten vatsakipujeni kanssa... käskivät heti tulla kun sinne äsken soitin.. pelottaa kyllä että mitä sieltä löytyy.....

heipähei :wave:

Mä rutisin tuolla aikaisemmin niitä alavatsa/selkä kipuja..veikkaan et akalla on taas tulehdus..kerran jo kk sisällä olen joutunut lääkkeet ottamaan ja nyt taas..eikä kukaan lääkäri osaa auttaa..hermostuin kerran ja sanoin et tippukoot koko värkki pois :( aamulla taas vatsa sattui ja nyt tuntuu pientä kipua..Täälläkin koiravauva kasvanut kovasti ja oppinut riiviö käyttämään hampaitaan :P Pureksii kaikkea mahdollista..isäntä onkin nimennyt sen adhd koiraksi :D

Kyllä meilläkin yritetään purra... Nykyään on aina meidän makuuhuoneessa, kun on yksin.. aitaus on edelleen olohuoneessa, jos halutaan, että pysyy jossain poissa tieltä..

Nyt nukkumaan, kun yövuorosta tulin ja käytin pennunkin jo ulkona.. Mun pitäisi olla jo n. klo 11 , 20 km päässä kotoa... Ja pitää miettiä voinko ottaa pennun mukaan.. Vai onko jättää kotiin..

KP

kiharapaa lutunen vauva :) :flower: :heart:

Kiitan myos yoperhosta kauniista listoista! :hug: =)

ONmun aamulammot.. ne oli ennen 35.3-35.5 ja nyt ne oli tana aamuna 36.1 0_o Ja nii,,onhan niita muitaki oireita vaikka muille jakaa, mut en sit tiia kuin tosissaan niita voi ottaa..

Muoks. mua royhdyttaa koko ajan! Taa on rasittavaa :/ Mika lie juttu taaki.

Yksi ei pitkään aikaan kirjoittanut ilmoittautuu :ashamed:
En tajua, miten nää työt pakkautuu kaikki tähän joulun alle. Istun kyllä koneella kaiken päivää, mut mitään kivaa en kerkeä tehdä, ainoastaan töitä :D Kotona odottaa sit keskeneräinen keittiöremppa, joka yritetään edelleenkin saada jouluksi valmiiksi. Onneksi on enää yksi seinä tapetoimatta ja listat laittamatta, joten hyvältä näyttää :)

Ihana nappisilmä Kiharapäällä, tahtoisin kanssa meille koiran mut allergia estää. Täytyy kai tyytyä paijaamaan tuota ukkoa :D

Täällä on menossa piinaviikot, kerkesin jo odotella tätiä kylään mut kai ne tunteet tuli ihan omasta päästä kun laskin kp:t uudestaan ja vierailun pitäis alkaa vasta ens viikolla. Tietenkin paras olisi jos se ei tulis kylään ollenkaan.
Olen yrittänyt koko ajan valmistautua siihen, että meillä ei ekasta kerrasta vielä tärppää. Lähipiiristä kun löytyy paljon sellaisia pareja, joilta raskautuminen on onnistunut ihan ensimmäisellä yrityksellä. Se ei voi kaikilla onnistua niin helposti ja me ollaan varmasti ne joilta se ei onnistu. Tää oli nyt vähän sekavasti selitetty, mut sekava on mun mielikin :/ En haluais nostattaa toiveita korkealle ja sit pettyä kun asiat ei etenekään niin kuin toivoisin.

hei leidit.! :wave:

kiukkutäti, missä sulla on tulehdus.? :o kun mulla kuulemma vatsassa sellanen on, enkä mitään hoitoa saa... ihmetyttää ja kiukututtaa |O

drakonia, mä en noista lämmöistä hirveemmin perusta, mutta kun oon mittaillu ni normaalisti just vähän reilu 35.. ja nyt muutamana aamuna yli 36.. oisko ovulaation juttuja.? :)

ON: yöllä käytiin sitten lääkärissä. eihän ne piruvie mua sinne lääkäiin sisään ottanut kun ei mulla kuulemma ole hätää kun omin jaloin kävelen... alkaa niin turhauttaa tää toiminta.! haluisin tietää mistä tässä on kyse.!!! nooh, ei auta ku koittaa tänää taas uudestaan mennä... :D

mitä mieltä oisitte tytöt jos tehtäis uus pinkka ku mulla tää sivu alkaa jo jökkii.? mites teillä.?

YP :wave:

Yhteistyössä