~Great Girls~

Liisa75, sanopa muuta! Aika tosiaankin matelee nyt, vaikka töissä on loppuvuoden kiireisintä aikaa. "Normaalisti" tuntuu, että menkat alkaa heti, kun edelliset on loppuneet, eli aika vain vilahtaa. (Ei mulla siis oikeasti noin pitkiä menkkoja ole, vaan ihan säännöllinen 27 päivän kierto!) Nyt taas tuntuu, että kuukausi on kuin vuosi eikä aika kulu sitten millään.

Ja nyt tajuaa sen, kuinka tympiväksi homma voi mennä, jos kuukaudesta toiseen joutuu vain odottelemaan. Vuodessakaan ei loppujen lopuksi niin kauhean monta yrityskertaa ole! Ja vuosi on ihmiselämässä kuitenkin ihan kohtuullisen pitkä aika. No, meneepä filosofiseksi...

Mä en jaksanut tänään enää tikuttaa, kun ei siinä eilen kerran enää mitään näkynyt. Outoa on se, että ovislimoja ei ole tullut vielä yhtään. Tosin en osaakaan sanoa, missä vaiheessa ne on tulleet kipuihin verrattuna. Kivut olivat jo la-illalla ja silloin iltapäivällä tikku näytti ovista. Tikkujen ohjeen mukaan otollisen sekstailuhetki on 24 - 36 tuntia ovisplussan jälkeen. Se aika on nyt mennyt viime yönä umpeen ja kerran ehdittiin muhinoida tuossa aikarajassa. No, voiko 12 tunnissa enempää ehtiäkään?! :LOL:

Tämän aamun muhinoinnit jäi kuitenkin väliin... Minun jonkinlaiset laskutoimitukset tosin kertovat vielä, että jonkin mahdollisuuden mukaan tsäänssejä pitäisi olla ensi yöhön asti. Saa nähdä, onko miehellä fiilistä... ;)

Mulla on ollu tas mahakipuja varmaan jo monta paivaa, mut empa tiia mista oikeen olis johtunu talla kertaa.. :kieh: No yritetty ollaan ja yritysta jatketaan enemmalti ainakin viikon paivat :p

Huomenna on pitka tyopaiva 7-18.15 vasyttaa jo valmiiks :/

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Jeju81.............TJOT................yk1
Liisa75............kp7/28............yk2.....(-)30kg
Arcatha...........kp7/28............yk15
yöperhonen.....kp8/28.............yk11
Rosmariini -74.kp12/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp13/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp13/30-34......yk19
Iloinen.............kp15/27............yk1
Lillet................kp16/30-35........yk1
tch..................kp19/30............yk3
Piglet...............kp21/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp22/30-35.......yk15
Lumo..............kp29/28-35......yk3
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg

TOISTA TOIVOO

Selis................kp8/30............yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp5/828...........yk4....18kg
Vilinäiti............kp65/43............yk

KOLMATTA KAIPAILEE

Emmama......kp13/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
shaken..........kp28/28-31........TJOT
jojo369.........kp28/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori

VIIDETTÄ TOIVOO

Sinderella.......kp22/32..............yk6

MUKANA MYÖS

largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

PLUSSANNEET

Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

tch
Huomenta päivää... eli mulla meni tämä kierto nyt harakoille!! en löytäny ovista enkä enään maanantaina edes ettiny!! saa tää kierto nyt olla!!
pitää vissiin alkaa ensin keskittyy tähän painoon ja terveyteen muutenki(verenpaine hipoo 200)... tänään onki taas kontrolli ton verenpaineen kans, hitto toivottavasti en vaan saa lääkkeitä, sais vaikka jotain apua painon pudotukseen!! onkohan mitään sellasta lääkettä mikä ei olis vaaraksi jos tuliski raskaaksi... tosin eihän niitäkään pillereitä saa jos verenpaineet on tätä luokkaa!!(niin siis puhuin laihdutuslääkkeistä)

kiharapaa onnea koiravauvan johdosta viela :hug: =)

tch :hug: Ens kierrossa toivon sulle parempaa onnea :)

Ma oon mittaillu tas aamulampoja ja esim. ma oli 35,5 ja tanaan 35,8. En tienny et ne heittelee noin paljon :eek: No katotaan taas huomenna mitahan se mahtaa nayttaa mulle :D

kiharapää, kiva että pennun kanssa on sujunut hyvin :D .

tch, mun mielestä albetol on turvallinen verenpainelääke raskaana oleville. Toivottavasti nyt et joutuis kuitenkaan syömään lääkkeitä, tosin ei oo korkeet verenpaineetkaan kovin terveellisiä.

Mulla on huomenna työhaastattelu. Jännittää. Ala ei ole semmoinen, minne hinkuisin, mutta oispahan ainakin jotain. Rahantulo ei sais katketa, koska sillon jouduttais luopuu autosta (osamaksua vielä ainakin miljoona jäljellä...) ja kun asutaan melkein korvessa, niin se ei ois hyvä juttu. No mutta työpaikka ois noin 7km päässä himasta, työajat loistavat jne. Kyllä mä ihan innolla sinne menisin, jos vaan pääsen.
Pitäkää peukkuja! ;)

Ja niin, mulla on kans mukavia oireita...Enemmän ne raskauteen viittais, mutta testaan vasta jouluna, joten odotellaan odotellaan...

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Liisa75............kp8/28............yk2.....(-)30kg
Arcatha...........kp8/28............yk15
yöperhonen.....kp9/28.............yk11
Rosmariini -74.kp13/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp14/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp14/30-34......yk19
Iloinen.............kp16/27............yk1
Lillet................kp17/30-35........yk1
tch..................kp20/30............yk3
Piglet...............kp22/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp23/30-35.......yk15
Lumo..............kp30/28-35......yk3

TOISTA TOIVOO

Selis................kp9/30............yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp?/28.............yk4....18kg
Vilinäiti............kp66/43............yk

KOLMATTA KAIPAILEE

Emmama......kp14/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
shaken..........kp1/28-31........TJOT
jojo369.........kp29/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori

VIIDETTÄ TOIVOO

Sinderella.......kp23/32..............yk6

MUKANA MYÖS

largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

PLUSSANNEET

Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

Illalla vaihtui kp29 kp1:ksi. Vaikka päätettiin, ettei paineita oteta ja saa tulla jos on tullakseen, niin harmittaa se silti. En ole kuopuksen pieniksi jääneitä vaatteita pystynyt viemään varastoon, vaan olen pinkannut ne siisteihin pinoihin koon mukaan vaatekaappiin. Eihän sitä tiedä, jos niitä vielä tarvitaan!
Ovis oli tässä kuussa vähän hukassa, normaalisti ovislimat ja -nippaukset tulee kp12, mutta tässä kierrossa tuli limat kp12 ja nippaukset kp17 :/ Ei siis mitään tietoa koska ovis on ollut, mutta noihin aikoihin nasuiltiin aika reippaasti. Toisinsanoen: yritettiin vaikkei pitänyt :ashamed:
Edelliset raskaudet on tärpänneet heti ensimmäisestä kierrosta kun on lupa annettu, nyt ei sitten millään.

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Liisa75............kp9/28............yk2.....(-)30kg
Arcatha...........kp9/28............yk15
yöperhonen.....kp10/28...........yk11
Rosmariini -74.kp14/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp15/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp15/30-34......yk19
Iloinen.............kp17/27............yk1
Lillet................kp18/30-35........yk1
tch..................kp21/30............yk3
Piglet...............kp23/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp24/30-35.......yk15
Lumo..............kp31/28-35......yk3

TOISTA TOIVOO

Selis................kp10/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
Vilinäiti............kp67/43............yk

KOLMATTA KAIPAILEE

shaken..........kp2/28-31........TJOT
Emmama......kp15/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp30/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori

VIIDETTÄ TOIVOO

Sinderella.......kp24/32..............yk6

MUKANA MYÖS

largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

PLUSSANNEET

Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

Täällä vietetään hiljaiseloa, täti pakkailee kamojaan ja kohta varmaan päästään taas tähän uuteenkin kiertoon kunnolla kiinni. Päätin että koitan ottaa tämän kierron rennommin ja pidän taukoa poppakonsteistakin. Tuntuu että muistakin asioista riittää paineita enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Töitten suhteen roikun edelleen löysässä hirressä, töitä on jäljellä enää tämä ja ensi viikko eikä tietoa jatkuuko vai ei. Kysyin eilen pomolta ja hän ei osannut sanoa mitään muuta kuin että heidän pitää työporukan kanssa keskustella miten muut ovat kokeneet minut siellä yms. On nämä pätkätyöt vaan ihania, koko ajan joudut miettimään kuinka kauan on töitä ja mitäs sitten kun työt loppuu. :kieh: Saatiin kyllä pomon kanssa juteltua asioista eilen todella hyvin ja tuli itelle paljon parempi fiilis kun saatiin sanottua tietyt asiat ääneen. Kerroin mm. omia henk. koht. asioita hänelle jotka selittävät tavallaan oman hajamielisyyteni. Meillä molemmilla on ollut sellainen olo ettei mun siellä työskentelystä tule mitään, mutta onneksi on viime aikoina vähän alkanut löytymään yhteistä säveltä asioissa niin on mennyt paremmin. Mun nopeesta parin asian kysymisestä tuli oikeen kehityskeskustelu eilen. En vain teidä miten vaikutti pomon ajatuksiin minusta kun annoin aika negatiivistakin palautetta hänestä. On todella huojentunut olo mennä tänään töihin ja uskon jopa tämän keskustelun jälkeen kokevani jonkin asteista työniloa. Saa vaan nähdä oliko tämä mun avautuminen viimeinen naula omaan arkkuuni ko. työpaikassa. Jos näin niin en mahda mitään, koska olen pyrkinyt tekemään parhaani töissä ja samaan pyrin kyllä jatkossakin vaikka jatko olisikin enää reilun viikon mittainen. Että tällaista täällä.

marleena Ainakin sait asiat puhuttua eika jaa vaivaamaan. Kumpikin tietaa tilanteen. Joskus on hyvakin antaa negatiivista palautetta jos siihen on aihetta =) Kaikki ei ehka uskalla ja sitten saattaa karsia siita. Toivotaan nyt kuitenkin, etta saisit jatkotoita tai toisen tyopaikan :hug:

Liisa75
Kiva huomata, etten ole ainoa, joka yrittää ottaa tän vauvakuumeen rennosti siinä kuitenkaan onnistumatta ;) No, toivottavasti ei kukaan meistä stressaa niin paljon, että se vaikuttaisi raskautumiseen. Itse ainakin olen suurimman osan ajasta ihan onnessani tästä tunteesta ja hykertelen itsekseni, mutta välillä pelottaa, että ei sitten raskaudukaan ja alkaa ahdistaa.

Pätkätyökuviot rassaa kans. Vaikka en mitään niin paljon toivo, kuin lasta, niin kyllähän se takaraivossa kaihertaa, että miten sitä sitten enää koskaan pääsee takas työelämään. Tänäänkin näistä aiheista oli taas uutisissa. Mulla on nyt kuiteskin ens vuodeks vielä töitä tiedossa.

Onnea jojolle ja marleenalle työrintamalla. Pidän peukkuja, että kaikki järjestyy. Kertokaa, miten käy.

Mullakin on täti lähtenyt ja päästän taas tositoimiin. Onhan tää hauskaa ;)

marleena, munsta on hyvä että sait pomon kanssa ouhutuksi asiat halki. Keventää yleensä ilmapiiriä. Mä oon sekottanut noi sun Kp:t ja YK:t, mites niiden laita on?

Tänään oli aamusti se lääkäri. Otettiin papakoe, tulos tulee joulun jälkeen. Olin vielä verikokeessa: prolaktiini arvot, raskaus ja kilpirauhas arvot testissä. Huomenna tulee tulokset. Jos raskaus nega niin syön kuurin primolutteja. Eipä siellä juure viisaammaks tullut. Normaali kuukautisväli on kuulemma 21-35 eli ei pitäny sitä kovin kummallisena ---> johtuu mahdollisesti ovuloimattomasta kierrosta tuo lyhyt väli. Tai sitten alitajuisesti vauvakuume tekee kiusaa :ashamed:

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Liisa75............kp10/28............yk2.....(-)30kg
Arcatha...........kp10/28............yk15
yöperhonen.....kp11/28...........yk11
Rosmariini -74.kp15/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp16/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp16/30-34......yk19
Iloinen.............kp18/27............yk1
Lillet................kp19/30-35........yk1
tch..................kp22/30............yk3
Piglet...............kp24/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp25/30-35.......yk15
Lumo..............kp32/28-35......yk3

TOISTA TOIVOO

Selis................kp11/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
Vilinäiti............kp68/43............yk

KOLMATTA KAIPAILEE

shaken..........kp3/28-31........TJOT
Emmama......kp16/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp31/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori

VIIDETTÄ TOIVOO

Sinderella.......kp25/32..............yk6

MUKANA MYÖS

largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

PLUSSANNEET

Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

muutaman kerran joutunut kovin kieltämään, kun yrittää purra meitä.. Mutta raukka on niin pieni ja fiksu..
Tulee lenkillä luokse kun kutsuu eikä hajut ym häiritse... Univelkaa tässä on tullut, kun on yrittänyt välttää ettei tulisi hätää sisälle..
On todella reipas pieni pentu.. Tänäänkin aamulla jäi kauniisti kotiin kun me lähdimme töihin ja minun äiti tuli meille parin päästä hoitamaan koiraa..
Leikkii todella paljon.. Tulee nukkumaan sohvalle viereen.. Ja siitä voi poistua, kun on nukahtanut sikeästi, ei ole putoamis ja alas hyppäämisvaaraa.. Ei anneta hypätä ylempää alas kuin mihin itse pystyy hyppäämään.. Joten nostamme sohvalle meidän viereen ja nostamme alas.. Rauhoittuu aika hyvin, kun ottaa viereen, jos itse katsoo tv:tä ym..
Pikkuinen kävelee todella nätisti hihnassa.. Voi käyttää flexiä lenkillä.. Ja osaa kertoa milloin ei jaksa enää kävellä..

Huomenna pikkuinen saa olla miehen kanssa kahdestaan koko päivän.. mä olen töissä 12-21 ja matkat päälle.. täältä täytyy lähteä töihin vajaa tuntia aikaisemmin..

Meillä tulee hieman erilainen joulu.. Meidän täytyy varmaan ottaa pentuaitaus mukaan jouluaattona, kun mennään pariin paikkaan viettämään aikaa.. mm. minun vanhempien luokse saunomaan ja puurolle, sitten minun isovanhempien luokse viettämään aattoiltaa ja syömään.. Siinä välissä viedään miehen porukoille lahjat, jos olen ehtinyt hankkia.. Täytyy koko ajan vahtia ettei pentu syö lahjapaketteja ym..

-KP-

heippa.!

anteeksi kun en ole hetkeen kirjoitellut...

Selis, olen joskus ajatellut että haluaisin kokeilla, mutta en tiedä osaanko :D

ON: voi tätä itkun määrää... itken ja kiukuttelen. ja kiukuttelen ja itken.! voi mies parkaa :ashamed: tää vauva juttu stressaa nyt niin paljon että itkusta ei taho tulla loppua. ja nämä oireet ei paranna oloa ollenkaan.. tänään kävin aamusta moikkaamassa wc- ankkaa.. tosin saattoi johtua kovasta itkun määrästä tuo rupatteluhetki.! empä tiedä mitä tässä oikeen pitäisi tehdä..

mukavaa perjantaita kaikille :wave:

-itkuinen YP

Yhteistyössä