~Great Girls~

kiukkutati jotenki vois sanoa, etta tiedan tunteen :ashamed: :( :hug:

Ma ehdin jo vahan piristya ja paatin, etta nyt tama vuosi loppuun, ilman ehkaisya, mutta ei mitaan stressia enka mieti ees ovulaatiota. Jos tarppaa niin :heart: jos ei, niin ens vuonna sitte uudet toimet. Eli ihan stressiton loppuvuosi olis tavoitteena, testaillaan sit taas ens vuonna :)

Mut ma ajattelin nyt tas et jos vahan elvyttais tota laihdutuspuolta samalla, niin lahtisko joku mukaan herkkulakko jouluun asti projektiin, eli 4viikkoa :whistle: Rehellisesti sanottuna tulee olemaan hemmetin tiukkaa ja en tieda pystynko, mut kylla ma taysi;la yritan : D

tch
mä voisin lähtee drakonia mutta voi luoja et se on vaikeeta!!
tänään taas lankesin :ashamed:,tulin oikeen pahalle päälle ku en saanu suklaata...menin sit ja hain tuplan!!!
täs todella tarvii tsemppiä... jos tehdään niin et tullaan päivittäin vaikka sata kertaa tänne kiukkuumaan ku alkaa namihimo!! tiedän et se menee ohi ehkä jo viikossa se pahin tuska mut jos tulee yksikin repsahdus niin se on menoo...

VOi niin se on, yksikin repsahdus vie mut aina mukanaan :ashamed: Mutta lupaan yrittaa kaikin voimin!

Mulla tuo syominen on sellasta oikeesti, etta paivassa voi hyvin menna vaikka suklaakakku kokonaan, keksipaketti, pussillinen karkkia, joka paiva ja usein viela monta eri lajia kaikkea herkkua ja paljon :(

Mutta kiva jos tch lahdet mukaan, yritetaan yhdessa!!! kylla me pystytaan siihen vaikka kuin vaikeeta olis!!! =)

drakonia :wave: , mä lähen mukaan herkkulakkoon!!! Koskien siis karkkia ja pullaa ja muita hyvyyksiä. Olin alkuvuodesta samaisella lakolla ja hyvin se loppujen lopuksi sujui! Mä oon jo muutenkin aikas paljon vähentänyt herkkujen syömistä! Niin ja ois nyt hyvä yrittää pitää laihduttaa kun oon menossa kolmen viikon päästä yhteen gaalaan! Siellä kyllä en aio olla syömättä jos jotain tarjoillaan, mutta muuten kyllä! Pari kiloo jos sais sikses tippumaan, mä voisin asettaa tavotteeks 85kg :D .

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Jeju81.............TJOT................yk1
drakonia..........kp1/n.30..........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp2/30-34........yk19
Lillet................kp4/30-35........yk1
tch..................kp7/30..............yk3
Piglet...............kp10/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp10/30-35.......yk15
Lumo..............kp17/28-35......yk3
Arcatha...........kp23/28............yk14
yöperhonen.....kp24/28...........yk10
Rosmariini -74.kp31/29-34......yk3....(- )4/15 kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg

TOISTA TOIVOO

Selis................kp15/30..........yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp19/28...........yk4....18kg

KOLMATTA KAIPAILEE

Emmama......kp1/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp16/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori

VIIDETTÄ UNELMOI

Sinderella......kp41/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg

MUKANA MYÖS

largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

PLUSSANNEET

Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

Itselläni on kova vauvakuume, mutta yritys alkanee vasta n. vuoden kuluttua. Minulle lapsi olisi kolmas ja miehelle ensimmäinen. Saanhan kuumeilla kanssanne vaikka mitään mahdollisuuksia kohdallani (e-pillerit) ei ole? :/ :) Typerää varmaan tällainen :ashamed: Mun painoindeksi on 36 joten ylimääräistä löytyy...

Jotenkin kauhean syyllinen olo kun toivoo, että vahinko kävisi. Vielä ei asuta edes yhdessä. Miten tää vauvakuume voikin olla näin ylivoimainen :eek: Näen jopa unia, että teen positiivisen testin.

Onnea teille kaikille jotka jo yritätte :flower:

Hei tosi kiva kun lahditte tahan neljan viikon haasteeseen mukaan!!!! =)
Mulla on tanaan ainakin mennyt hyvin :D Illalla nappaan viela hedelmaa jos tekee mieli syoda.

largelady tervetuloa mun puolesta =) Lahdetko 4viikon herkkulakkoon mukaan? :)

Pahoittelut tädistä kiukkutäti :hug: !

largelady :wave: , tervetuloa vaan mukaan!

Herkkulakko: alkaa mulla siis tänään, eilen söin vielä palan jäätelöä ja nyt alkaa tiukka linja. Kivaa kun voidaan käydä täällä kannustamassa toisia.tch, juu se on paha jos kerran lipsuu niin sitten lähtee käsistä koko touhu.

Ja tässä taas yksi uusi kuumeilija..!
Tehtiin ukon kanssa yksimielinen päätös ehkäisyn lopettamisesta, kun se esikoinen tuntuu nyt kummastakin enemmän kuin oikealta vaikka nuoria sinänsä ollaankin :heart: Jännittää, kun on nyt eka yrityskierto menossa :$
Painoakin olisi tosiaan pudotettava mutta miulla on maailman huonoin itsekuri! Eikä edes minkään suklaan suhteen vaan ihan oikean ruoan...! Alettiin kyllä karppaamaan, että jospa se toimisi. Tai siis mie aloin, ukko ei tiedä asiasta mitään koska mie täällä ruuat väsään :LOL:

tch
lakkoilijat,onks teil muilla sellanen ongelma et tulee oikeesti vihaseks jos ei ole ja tietää että ei saa ostaa makeita herkkujà?!?! musta tuntuu et mulla on joka kerta sama juttu, sit mökötän vaimolle(ihan ku olis sen vika)!!!
Mulla on kyllä yks juttu mistä en luovu, aamukahvissa pitää olla vähä sokeria, olen yrittäny makeutusaineita mut luoja et se on niin pahaa et ei tuu mitään!!! aamukahvi on niin tärkein juttu mun päivässä et hitto siihen ei saa kajota :/

Ei kyllä taida minulta onnistua. Syön noita herkkuja ja ihan ruokaakin liikaa vaikka ei tekis mielikään :kieh: :headwall: Voisin kyl yrittää niin, että pitäis vaan sen yhden herkkupäivän viikossa. Saisin ton miehenkin varmasti mukaan. Kaksin mukavampaa =)

Meillä on kotona muuten iiiiihanan herkullinen tuoksu. Ostin pienen joulukinkun joka just uunissa. Yksi koepaistos pitää aina ennen joulua tehdä :p

Tsemppiä teille kaikille yritykseen :wave:

Tanaan on paiva 27/28. Selvitty yhdesta paivasta herkuttomana :D

Lillet tervetuloa mukaan! :) Saako kysya ikaanne? Olen itsekkin nuori, viime viikolla tuli 20 tayteen.

tch ma en kylla tule vihaiseksi, mut ajattelen syomista koko ajan : s Ja mietin, etta mita voisin syya. Ma syon kylla ihan normaalia ruokaakin liikaa, mut yritan syoda normaalisti, tarkeinta kuitenkin olis jos paasis herkuista eroon, menee valilla ihan overiksi koko syominen. Ei mullakaan tee mieli aina ja oon ihan taynna, mut syon vaan.

Karppauksesta puheenollen, ite yritin kans sita, mut jotenki koin helpommaks laihduttaa ensin "tavalliseen tyyliin" ja sitte vasta painon pitamiseen kayttaa karppausta. Mun aiti laihdutti karppaamalla : )

Lillet moi ja tervetuloa jännäilemään! Miten sun kierto menee, voisin lisäillä sunt tonne listaa!

tch, korjaan ja pahoittelut ettei onnannut :hug: .

Täytyy myöntää että kyllä mä tuun välillä vihaseks jos en saa herkkuja. Mutta kyllä se menee ohi, ne on aina sellasia hetkellisiä tiloja. Töissä oli herkkukeksejä ja hyvin pystyin välttämään ne vaikka mulla oli kauhee nälkä...Oon aika ylpe ittestäni =)
Kyllä munsta kahviin saa laittaa sokeri, kun ei se oo mikään varsinainen herkku...

tch
juu onneks tosiaan se kiukku menee ohi!! mulla on sellanen hetken mökötyskiukku ja sit se unohtuu!!
Mutta onneks mulla on sentään pepsimax, ei ihan kaikkee tarvi jättää!! Kyllä muuten oli hankala käydä kaupassa,tai oikeastaan oli hankala ohittaa namihyllyt!! mut sitten käänsin vaan pään pois ja ostin itelle lehden =)

Ma koko ajan teen tas sellasta aivotyota, koska olin jo ihan lahdossa kauppaan ostamaan jotan herkkua. MUT EI. En mene. Istun kotona koko loppupaivan enka mene lahellekkaan kauppaa. Tekee niin tiukkaa ja kauheat vieroitusoireet oikeasti :D

tch
toi kuulostaa niiiin tutulta drakonia,onneks vaimo ymmärtää et mä EN TODELLAKAAN lähde kauppaan mukaan jos tuntuu yhtään hankalalta!!
Oonki sit aikasemmin tehny aina listan mitä pitää tuua ja jääny kiltisti kotiin odottamaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Lillet tervetuloa mukaan! :) Saako kysya ikaanne? Olen itsekkin nuori, viime viikolla tuli 20 tayteen.
Samaa vuosimallia kuin sinäkin, elikkäs 20-vuotias minäkin :)

Niin ja menossa siis kp 4/30-35 yk1

Olin justiinsa koiran kanssa lenkillä ja kuin ihmeen kaupalla onnistuin välttämään Alepan, vaikka teki niiin mieli Kalinka -jugurttia. Vielä reilu pari tuntia että kauppa menee kiinni niin ei tarvitse edes harkita
:headwall: :LOL:

Noniin, monella oli alkanut kuukautiset; tsemppi halit kaikille sitä tarvitseville :hug: :hug: :hug: !

Harmillisesti saatiin ulkomaantuliaisiksi nannaa :kieh: , mä vaan joudun nyt kattomaan vierestä. Damn! Noh jos sais puristettu muutaman kilon ennen jouluu niin ois tosi upeeta!

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Jeju81.............TJOT................yk1
drakonia..........kp2/n.30..........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp3/30-34........yk19
Lillet................kp5/30-35........yk1
tch..................kp8/30..............yk3
Piglet...............kp11/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp11/30-35.......yk15
Lumo..............kp18/28-35......yk3
Arcatha...........kp24/28............yk14
yöperhonen.....kp25/28...........yk10
Rosmariini -74.kp32/29-34......yk3....(- )4/15 kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg

TOISTA TOIVOO

Selis................kp16/30..........yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp20/28...........yk4....18kg

KOLMATTA KAIPAILEE

Emmama......kp2/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp17/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori

VIIDETTÄ UNELMOI

Sinderella......kp42/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg

MUKANA MYÖS

largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

PLUSSANNEET

Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

Vielä täällä, vaikkain niin kovin hijaisena. Työ vie sopivasti energiaa ja ajatuksia edes vähän pois vauvakuumeesta. Nyt alkaisikin olemaan taas pikku hiljaa käsillä se piinallinen viikko ennen menkkoja... Ei oireita tai tuntemuksia ei sitten niin mihinkään suuntaan...

Pahoittelut kaikille tädin tädin yllättäneille. :hug: ja tervetuloa minunkin puolesta uusille.

Mä olen liian laiskimus lähtemään mukaan tuohon herkkulakkoon...ehkä vielä joskus....

Yhteistyössä