~Great Girls~

Tein tuossa yön pimeinä tunteina sängyssä pyöriessäni päätöksen lähteä mukaan herkkulakkoon. B) Saas nähdä kuinka käy. Hyvä alku tälle kyllä on se, että ahdoin illalla pakastimesta jäätelön jämät napaani, elikkä ei ole sitä kiusausta enää :p
 
Jee, kivaa että meitä on nyt jo useampi herkkulaikkoilija, saadaan kaikki käydä täällä avautumassa kun tekee herkkujen kanssa tiukkaa :LOL: .

Tarvis jaksaa mennä vielä tänään töihin ja sitten ois viikonloppu ja vapaata.

Hauskaa päivää kaikille :wave: .
 
Täällä alkoi yk 4 eli kp 1/29-34 meneillään :( Jos jotain positiivista haluaa sanoa, niin ovis tuli (kai?) bongattua, luteaalivaihe oli normaali 14 pv ja taas on mielenrauha pari viikkoa ennen ovista. Tsemppiä herkkulakkolaisille - mulla on siihen malliin menoja ja kinkereitä, etten osallistu lakkoon, mutta olen hengessä mukana! Viikonloppuja ja tsemppiä!
 
Lillet tervetuloa herkkulakkoilemaan :p Mites on lakkoilijoiden paiva mennyt?
Ite oon pysyny oikealla tiella toistaiseksi :D Vaikka tiukkaa kylla teki, onneks ei tarvinnut menna mukaan kauppaan tanaan :)

Millasia viikonloppusuunnitelmia teilla on? :)

Rosmariini :hug:
 
Kertokaas, lasketaanko herkutteluks jugurtin ahmiminen? :p Olisi vissiin muuten pitänyt kertoa ukolle tästä lakoska, ko nyt se meni ja osti laatikollisen pieniä jäätelöpuikkoja (40kpl!)... Kattoo nyt kauanko tämä lakko kestää :LOL:
 
tch
aaarrrggghhhhh :headwall: unohdin sit vaimolle mainita että olen lakossa, hän tahtoi piristää ja toi mulle tuplan...voi "#¤%&&¤#
Vielä en oo siihen koskenu mut...niin,hitto mun täytyy nyt taistella itteni kans,saa nähä kuin akan käy!!
 
tch nyt laitat sen tuplan vaan kiltisti joko kaappiin odottamaan joulua, roskiin taikka otat huomenna toihin mukaan ja annat jollekkin :D Ellei sun vaimo halua syoda sita :)

Meille ei oo onneks kannettu mitaan herkkuja kotiin :p Kerroin etta oon lakossa.
 
Heippa leidit!

Mulla olis ovis kohta ovella koputtelemassa, ja nyt tulikin mieleen, että tietääkö joku limojen käyttäytymisestä? Siis onko semmoinen perusmärkä (tai siis tosi märkä),mutta niinku semmoinen vetinen märkä hyvä vaihe? Vai vasta venyvä ja vanuva lima?
Mä en nyt millään muista. Ois kiva tietää milloin noiden vesseleiden on paras aika matkata.
 
Jojo369, limoista hyvin infoa http://metku.net/~pesu/ehkaisy/luonnolliset.php:
"Kuukautiskierron aikana esiintyy seuraavanlaisia limoja:
1. kuiva
* hieman kosteutta sisällä, mutta vaginan ulkopuoli täysin kuiva, ei vudon tai valumisen tunnetta, ei mitään täpliä tai kosteutta alushousuissa
* esiintyy kierron alkuvaiheessa heti kuukautisten jälkeen ja ovulaation jälkeen lähes seuraaviin kuukautisiin asti
2. kierron varhaisin lima, hieman hedelmällinen, hieman kostea
* läpinäkymätön, valkea tai keltainen
* liimamainen tai taikinamainen, paksuhko, pysyy muodossaan
* kierron alkupuoliskolla ovulaation lähestyessä, vaan ei sen välittömässä läheisyydessä ja kierron lopussa juuri ennen seuraavia kuukautisia
3. kostea-hedelmällinen
* ohutta, juoksevaa, nestemäistä, maitomaista
* läpinäkyvää, valkoista tai kellertävää - mahdollisesti myös vaaleanpunaista, punaista tai ruskehtavaa, jolloin välivuotoa on sekoittunut limaan
* ovulaation lähellä sen molemmin puolin
4. erittäin hedelmällinen
* limaa hyvin paljon, selvästi enemmän kuin muissa vaiheissa
* kehräytyvää, rihmamaista, venyvää, läpinäkyvää
* munasolun irtoamispäivänä, ja mahdollisesti aivan sen lähellä

Eli vesimäinen kostea ennakoi usein tota kaikista hedelmällisintä limaa, jota kutsutaan munanvalkuaismaiseksi. Se on yleensä kirkasta ja todella venyvää - voi venyttää sormien välissä.
Nyt vaan sitä hyödyntämään, tsemppiä!
 
Kiitos todella paljon Rosmariini, toi olikin loistava info-paketti, varmaan monelle muullekin! :wave:
No sithän pitäis mun kierto hyvin paikkaansa, koska nyt on siis kp17 (vielä kolmen vartin ajan) ja tossa su-ma pitäis olla ovis! Jee!! Vaikka oonkin tämmöinen ihravalas, niin oon todella onnellinen, että jo 10kg pudotus auttoi kiertoa tasoittumaan kuudestakympistä kolmeen-kolmevitoseen. Jeee :D
Kiitos vielä kerran!
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............TJOT................yk1
drakonia..........kp3/n.30..........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp4/30-34........yk19
Iloinen.............kp5/27.............yk1
Lillet................kp6/30-35........yk1
tch..................kp9/30..............yk3
Piglet...............kp12/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp12/30-35.......yk15
Lumo..............kp19/28-35......yk3
Arcatha...........kp25/28............yk14
yöperhonen.....kp26/28...........yk10
Rosmariini -74.kp33/29-34......yk3....(- )4/15 kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Selis................kp17/30..........yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp21/28...........yk4....18kg




KOLMATTA KAIPAILEE


Emmama......kp3/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp18/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori



VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp43/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS


largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben





 
Heippa kaikille! Löysin tällä viikolla ketjunne ja olen sitä koittanut vähän lueskella. Olen 29-vuotias vauvakuumeinen (ensimmäistä yritetään) ja ehkäisy on jätetty kokonaan pois pari viikkoa sitten, mutta harmi kyllä vasta ovulaation jälkeen! Nyt on menossa kp 5/27 ja käytännössä tämä on siis yk 1.

Mulla on ollut painonpudotusprojekti tässä nyt menossa vuoden ja 3 kuukauden ajan. Siinä ajassa miinusta on tullut melkein 21 kiloa, mutta olen edelleen vaikeasti ylipainoinen painoindeksin mukaan.

Suurin pelko ja ahdistus liittyy tällä hetkellä siihen, että mitä jos en voikaan koskaan tulla raskaaksi! Jos vaikka syynä on tämä suuri paino tai se aikaisemmin ollut vielä suurempi paino...

En ole käynyt muutamaan vuoteen gynekologilla, koska hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut käytössä eikä ole mitään oireita ollut, kumppanikin aina sama. Maanantaina menen kuitenkin pitkästä aikaa ihan vain tarkistukseen ja juttelemaan näistä vauva-asioistakin! Jännittää sekin!
 
Iloinen Tervetuloa meidan joukkoon!! :)

Itse olen paljon mietiskellyt samoja asioita, pelko lapsettomuudesta. Sina oot kylla hienosti saanu pudotettua painoa!! :flower: :) wow. Onnittelut siita :) Saako kysya milla tyylilla teet sen? : )
 
Kiitos drakonia! :)

Isoin asia laihdutuksen onnistumiseen on ollut motivaatio! Tällä kertaa sitä on ollut, se on ollut oikea ja kunnollinen! Päätin nimittäin, että vaaka näyttää alle sataa ennen kuin vauvayritys saa alkaa. En ole koskaan ennen onnistunut pudottamaan näin paljon painoa. Keinot ovat olleet tavalliset eli ruokaremontin olen tehnyt. Kiellettyä listaa en ole periaatteessa tehnyt itselleni, vaan kaikkea voi syödä, jos järjessä ja kohtuudessa pysyy. Tiukka kuuri ei tässä tilanteessa auta, vaan itsensä pitää saada parempaan ruotuun koko loppuelämää ajatellen. Liikunnan harrastamisen olen aloittanut reilut 2 kk sitten ja nyt yritän saada 3 kuntoilukertaa viikkoon. Käyn kuntosalilla ja jumpissa.

Positiivinen mieli meinaa välillä karata, kun tässä olisi asia, jota niin kovasti haluaisin ja kun ei ole yhtään mitään takeita sen onnistumiseen!
 
Iloinen :wave: , tervetuloa mukaan. Ja upeesti oot saanut painoa tiputettu, onnittelut siis siitä :flower: !

Noista limoista, mulla on nytten tota hedelmällistä limaa ja sitä yleensä on oviksen aikoihin ja erittyy runsaasti... heh he. Tänään on ainakin touhuttu ja kokeillaan nyt että pidetään se pari päivää väliä kun tähän mennessä ollaan touhuttu varmaan jokapäivä ainakin kerran. Tiukkaahan se tekee, varsinkin kun on viikonloppukin.

herkkulakkoilijat, mites on sujunut??? Mulla oli tänään tiukkapaikka ja sorruin joulutorttuun, en kehannut anoppilassa olla syömättä, nyt harmittaa ihan hirveesti :/

Mulla on ollut tässä mun laihdutusprojektissa yritys liikkua joka päivä, mutta aina en oo onnistunut. Onneksi mulla kuitenkin on liikunnallinen työ :) . Ja vettä tulee juotu reilusti, vie himoja mässäilyiltäkin.
 
Selis ajattele positiivisia puolia, soit sentaan vain yhden joulutortun etka ratkennu kokonaan =)

Mulla menee hyvin, tuntuu tosiaan et paiva paivalta taa on aina ihan pikkusen helpompaa.. TOSIN kaappiin oli tuotu 12kpl mars suklaapatukkapussi :ashamed: mutta pidan tiukasti nappini erossa siita.. :)
 
Iloinen minunkin puolesta onnittelut tuosta painonpudotuksesta! Ihan hurja määrä. Itse tuskin osaan haaveillakaan tuommosesta saavutuksesta :p

Ja sitten suru-uutisia. Meikäläinen ratkesi. Vahingossa! Sinne jäi nyt karppaukset ja herkkulakot. Täällä nimittäin tehtiin omenapiirakkaa :ashamed:

edit:// tai siis ei ne mihinkään jäänyt, nyt alko vaan uus yritys. taas :LOL:
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............TJOT................yk1
drakonia..........kp4/n.30..........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp5/30-34........yk19
Iloinen.............kp6/27.............yk1
Lillet................kp7/30-35........yk1
tch..................kp10/30............yk3
Piglet...............kp13/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp13/30-35.......yk15
Lumo..............kp20/28-35......yk3
Arcatha...........kp26/28............yk14
yöperhonen.....kp27/28...........yk10
Rosmariini -74.kp34/29-34......yk3....(- )4/15 kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Selis................kp18/30..........yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp22/28...........yk4....18kg



KOLMATTA KAIPAILEE


Emmama......kp4/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp19/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori



MUKANA MYÖS


Sinderella
largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET


Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben
 

Yhteistyössä