~Great Girls~

AAAAARGGGGHHHHH....ampukaa joku miut! Olen pari viime päivää ollut vuoroteellun kiukkuinen, masentunut, pettynyt jne. Toinen hyvä ystäväni kertoi että heille tulee vauva! Siis mie en jaksa, että kaikki ystävät odottaa vauvaa ja meille vaan ei kuulu...olen niin kateellinen ja pettynyt itseeni etten voi ihan täysillä iloita ystävien puolesta. Toki olen onnellinen heidän onnestaan mutta se kirpasee niin.....

Voi että mie olen pieni ihminen :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tch:
tosin..jos mulle antaa pikkusormen niin vien koko käden :kieh: Mites te ootte muuten punninnu,siis mikä päivä?
Argh niin mullaki, siks oon paattany etta kokonaan ilman, koska muuten se riistaytyy kasista !! :ashamed: |O :D Ollaan punnittu perjantaisin, mut ma ajattelin just siirtaa sita maanantaihin ite : p hitto miten pystyy olla pois vaa'alta viikon, siina onki taas yks suuri haaste :D

Noihin muihin en oikeen osaa vastata kylla.

 
hyrskylän muori :hug: :hug: Tiedan tunteen, koko ajan saa 'pelätä' milloin lahipiirissa tulee uusia vauvauutisia.

Myonnettakoon, etta olen itse hieman taikauskoinen ja tulee luettua myos horoskooppeja joskus, lahinna niita kuukausittaisia, mutta nyt kun tanaan on noi synttarit (kiitos muuten onniteluista kaikille!) niin katsoin sellasen horoskoopin jossa on horoskooppi taman paivan synttarisankarille seuraavaksi vuodeksi. Sain sitten tallaisen tarinan sielta;

""Skorpioni 24.10.-22.11.

SYNTYMÄPÄIVÄ TÄNÄÄN

Nyt on sinun vuotesi nauttia tuntemattomasta ja rakastua epävarmuuteen. Olet avoin kaikille mahdollisuuksille, et vain niille joista unelmoit itseksesi. Uusia tunteita syntyy sydämessäsi tammikuussa. Saavutat voiton yhdessä läheistesi kanssa helmikuussa. Perheenlisäystä on luvassa talvella.""


Jotenkin ma sain tosta hirveesti uutta toivoa, enka aio vaipua epatoivoon :D Ehka tuun tippumaan korkeelta, mutta ma erittain kovasti toivon, etta toi yllaoleva vois ikina vaan maailmassa pitaa paikkaansa, antakaa sen pitaa paikkaansa <3 :D Oon hupsu :ashamed: :p
 
tch
hmm... mä taidan kans tulla tuohon maanantaihin!! alotin vasta nyt eilen vaiko....maanantaina!! no mut kuitenki maanantaina hyvpätään vaaalle!!!
Kävin tänään kyl hyppäämässä puntariin ja totuus oli karmaiseva... eli en pääse 15kg vaan 17kg et pääsen alle sadan..voi luoja :ashamed:
 
kiukkutäti, mä sain kanssa laihdutuksen myötä lyhyemmän kierron kun 34pv oli ennen niin nyt on 30pv. Tosin kyllähän tätä pudotettavaa ois edelleen....

Jeju, ihanaa kun innolla ootelet menkkoja :LOL: .

hyrskylän muori , toi on niin tuttua. Kaikki lähipiirissä tuntuu olevan raskaana. Toki olen iloinen muiden puolesta, mutta sisältä kalvaa niin hemmetisti....

tch, ollaan punnittu perjantaisin --> ei tarvii sitten viikonloppuna ihan hirveesti pinnistellä kun perjantain punnitaan. Mä oon sit merkkaillu mahdolliset pudotukset niille ketkä haluu. Mulla ei oo mitään tippunu vähään aikaan :ashamed: .
 
drakonia, kuulostaa toi sun horoskooppi aikast lupaavalta! Toivottavasti pitäis paikkansa!

kiharapää, hienoa kun kierto ei ollut tuon pitempi!

Noista herkuista: Mulla riistäytyy kanssa helpolla ja parhaiten menee jos en ota mitään. Vaikea aina jättää "yhteen".
 
Tervetuloa tch :wave:
Täällä ei ole mun mielestäni ollut ollenkaan "lynkkaus"-meininkiä. Ei niinku missään suhteessä. Lihavat on vaan niin lepposia!! :D

Mulla on kans tavoite päästä alle sadan. Oon painanut yli 100kg jo melkein 5 vuotta, joten ei ole helppoa tää... Maaliskuussa aloitin mun elämänmuutosprojektin (joka tosi kesti vaan kesän alkuun eikä ole vieläkään alkanut uudestaan), ja vain muutamassa kuukaudessa paino tippui yli 10kg. Sitä ennen tiputin reilut 5kg vaan sillä, että muutettiin hissillisestä kerrostalosta kaksikerroksiseen rivariin, jossa siis saan päivittäin kiivetä ylös ja alas ja ylös ja alas. Ja vuoden alussa aloitin duunit pitkän kotirupeaman jälkeen, ja kun kerran duunipaikka on hissittömän rakennuksen kolmannessa kerroksessa, niin sielläkin pakosti joutuu rampata...
Mun haave on kuitenkin päästä alle sadan. Ei siihen pitkään mene, ehkä pari viikkoa, jos oikein kunnolla tsemppaan. Tällä hetkellä oon kuitenkin niin peeaa, että ei oo oikeesti varaa syödä terveellisesti. Ja tällei semi-invalidina en pääse edes liikkumaan... :/

Täällä eletään hiljaisia aikoja, ku menkat just loppui mutta ovikseen on kauheesti aikaa...

Paljon onnea drakonia! :flower: Missäpäin maailmaa sä meet, jos kerran suklaa on pahaa eikä suomalaista jouluruokaa saa? Tiiän kyllä, että en vaikuta suomessa, mutta on mennyt tarkka sijainti multa ohi. :)
 
jojo, toihan on vaikeet tiputtaa painoa jos on ollu kauan samassa. Mulla on nyt 88kg ja oon joskus painanut monta vuotta tän verran ja tästä alaspäin en oo millään saanut painoa laskemaan, todella turhauttavaa!
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
kiharapää........kp3/30-35.......yk15
Lumo..............kp10/28-35......yk3
Arcatha...........kp16/28............yk 14.....
yöperhonen.....kp17/28...........yk10
drakonia..........kp25/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
tch..................kp29/28-30......yk2
Piglet...............kp30/29..........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiukkutäti........kp37/30-34......yk18
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Selis................kp8/30.............yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp12/28...........yk4....18kg




KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp9/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp23/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp52/31-90......yk3....10kg



VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp34/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS


tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


Meritähti
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben



 
Alkuperäinen kirjoittaja jojo369:
Paljon onnea drakonia! :flower: Missäpäin maailmaa sä meet, jos kerran suklaa on pahaa eikä suomalaista jouluruokaa saa? Tiiän kyllä, että en vaikuta suomessa, mutta on mennyt tarkka sijainti multa ohi. :)
Kiitos onnitteluista : )
Irlannissa majaillaan viela n. helmi-maaliskuuhun asti :) Tarkemmin Dublinissa.

 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
kiharapää........kp4/30-35.......yk15
Lumo..............kp11/28-35......yk3
Arcatha...........kp17/28............yk 14.....
yöperhonen.....kp18/28...........yk10
drakonia..........kp26/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
tch..................kp30/28-30......yk2
Piglet...............kp31/29..........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiukkutäti........kp38/30-34......yk18
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Selis................kp9/30.............yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp13/28...........yk4....18kg




KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp10/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp24/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp35/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS


tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben




 
Eilinen oli musta paiva, ahdisti taas kaikki mahdollinen mut onneks mulla on aina sellanen ystava joka puhuu mulle jarkea :) :heart: Taas ollaan paremmalla tuulella :)

On tullut vahan huudeltua huutonetista viime aikoina paljon vauvanvaatteita :p :ashamed: :D

Menkkatunnetta on ollut vahan eilen ja tanaan. Jos nyt menkat tulee niin toiv. kierto on ainakin lyhyempi kun sen 40paivaa!!!! Ei tunnu etta olisin raskaana, no mulla on paljon toivoa joulu ja tammikuulle :)
 
Hiljais eloa viettäessä mennyt viime päivät... Ovistuntemuksia oottelen. Taitaa taas vaan ovis osua miehen työvuorojen kannalta huonoimpaan mahdolliseen saumaan... :headwall: Miten voikaan olla et ovis tulee aina silloin kun on iltavuoroja?!? :kieh: Kun mies tulee kotiin niin mä oon jo yleensä valmis nukkumaan ja aamuista huolehtii tuo pikku neiti niin ettei pääse silloinkaan ovista hyödyntämään.

Pari viikkoa töitä takana ja en oikein ole varma tykkäisinkö tuosta paikasta vai en... Ensi viikolla olisi tilipäivä niin silloin varmaan ainakin sen kymmenen minuuttia tykkään kunnes rahat on käytetty laskuihin sun muihin.
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
Piglet...............kp5/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp5/30-35.......yk15
Lumo..............kp12/28-35......yk3
Arcatha...........kp18/28............yk14
yöperhonen.....kp19/28...........yk10
drakonia..........kp27/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
tch..................kp31/28-30......yk2
kiukkutäti........kp39/30-34......yk18
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Selis................kp10/30..........yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp14/28...........yk4....18kg




KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp11/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp25/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp36/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS


tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben





 
Heips, Nyt on kp4 ja vaadin päästä primoista eroon. Näin pahoja kramppeja ja kouristuksia en milloinkaan ennen ole joutunut kärsimään. :kieh: :'( :(
Jotain positiivista sain valtavan kimpun kukkia!!! :heart: =)
 
Piglet :hug: , pahoittelut tädin saapumisesta. Kurjaa tollaset kouristukset :( . Kukkakimppu on aina ihana ja piristävä yllätys!

Täällä ei kummempia. Meillä oli melkein kymmenen astetta aamusti pakkasta, hrr. Ens viikolla sitten plussaa ja ihan varmaan kaikki lumet sulaa pois!
 

Yhteistyössä