Heippa kaikille!
Minun painoindeksi on nyt 36,4, kun reilu vuosi sitten se oli 44,2.
Minäkin kuumeilen täällä lähinnä itsekseni. Voisin allekirjoittaa
marlenan viestin ihan täysin! Mies ei jaksa hössöttää eikä halua tehdä elämästä pelkkää vauvayritystä, mutta vauveli saa ilomielin tulla, jos on tullakseen. Mä taas en millään jaksa olla noin kylmän viileä... Tai siis live-elämässä olen eikä kukaan muu kuin mies tiedä tästä järkyttävästä vauvakuumeesta, mutta pakkohan mulla onkin olla jokin salainen avautumispaikka! =)
Kävin sitten gynekologilla piiitkästä aikaa ja sain vähän noottia siitä, että en ole hoitanut papanäytteitä kerran vuodessa... :ashamed: Muuten kaikki oli ok ja gynekologi kehui painonpudotusta. Mitään suoranaista fyysistä estettä se ei siis keksinyt vauvanteolle. Nythän meillä vasta yrityskin alkaa, mutta kun pelottaa, että jos ei...
Sain kuitenkin uuden kuukautiskipulääkereseptin, että jos niitä menkkoja pitää vielä kauankin tässä kärsiä...
Ja gynekologi sanoi, että toivottavasti seuraavan kerran tavataan varhaisraskauden ultrassa! :heart:
Mitäs muuten olette mieltä ovistikuttelun aloittamisesta? Mulla on nyt ekat tikut jemmassa ja oliskohan paketissa sanottu, että kp 11 voisi aloittaa... En nyt mene vannomaan! No, se olis joka tapauksessa 5.12. Vauva-lehden ovislaskuri taas sanoo, että hedelmällisimmät päivät olis 8. - 10.12. Eli jos aloittais jo 5. päivä tikuttelun, siinä olis ilmeisesti vähän pelivaraa. Mitä luulette, kannattaisko aloittaa silloin 5. päivä?
Periaatteessa pärjäisin ilman tikutteluakin, mutta minusta nyt vain olis kiva tietää, mitä testit sanoo, kun omista oireista päätellen ovisjakso tuntuu pidemmältä enkä osaa sanoa, mikä olisi se paras mahdollinen päivä.