~Great Girls~

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

johanna83.............kp5/31...................yk6
Hope73.................kp12/26-28............yk?
Piglet.....................kp13/27-28............yk?
Sompio.................kp19/30-31............yk5
Nasunen-82..........kp28/30..................yk17
yöperhonen..........kp30/23-25.............yk7
Meritähti...............kp31/35..................yk4
kiukkutäti.............kp31/30-34.............yk16
kiharapää.............kp32/30-35.............yk12

TOISTA TOIVOVAT

Selis....................kp15/30...................yk5
tii-tikkä...............kp18/28-33..............yk28
Heidsu................kp26/30-32..............yk1
Härveli................kp32/30...................yk?
Sokeripulla..........kp34/30-45..............yk1

KOLMATTA TOIVOO

Emmama...........kp5/28-30................yk3
pisita..................kp7/28-38................yk3
tikruliini...............kp37/37...................yk2
jojo369..............kp12/30-35..............yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.............kp20/27..................yk3
Sinderella.............kp22/29-30.............yk3

MUKANA MYÖS

Lumo
nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

Kukkuluuruu, hieno nimi uudella pinolla, kiitoksia Selis.

Täällä on iskenyt syysflunssa päälle; kurkku on tosi kipeä ja kuume koittaa sitkeästi pukata päälle, eikä aivastelusta tahdo välillä tulla loppua. Olo on aikas nuutunut, kun en ole viitsinyt saikkuakaan hakea, kun töissä on juuri nyt oikeasti pakko olla...

Katseet on kuitenkin kierron lähestyessä loppuaan tuolla viikonlopussa...jänskättää mahtaako se tänttärä rantautua tänne taas, vai oisko oisko oisko jotain ihanaa alkamassa.
Toivossa on hyvä elää, ainakin viikonloppuun saakka.

Muutamalla muullakin alkaa olla jännät päivät, jospa joku avaisi piakkoin tämän syksyn plussatilaston! Minä ainakin ilmottaudun vapaaehtoiseksi ;)

Plussapuhureita kaikille!

-Meritähti-

Kiitokset tosta nimestä kuuluu Hopelle!

Mulla kanssa meinaa väkisin rueta flunssa pukkaa :headwall: . Kastoin itteni eilen töissä että siinä saattaa olla osasyyllinen toi hirvee kaatosade eilen. Toivottavasti ei tulis flunssaa...

Peukut on Meritähdelle pystyssä että plussa tulisi, oishan se hienoo jos joku plussais. Tännekin ois plussa tervetullut :D

Selis mun puolesta voitais plussata vaikka kaikki nyt syyskuussa...

Tuntuu hullulta ajatella taaksepäin, miten "kauan" tässä on jo esikoista yritetty.
Väliin mahtunut keskenmeno aloitti yrityskierrot alusta, mutta herranlettas mähän jätin pillerit jo alkukesästä 2007...jospa sitä pian!

Syyskuussa minä ja mies vanhetaan molemmat, voitais ottaa plussa synttärilahjaksi.

tikruliini toivotaan ettei se täti kuitenkaan sua löytäisi. Etkös sinäkin ollut flunssainen?
Tää meidän sairastaminenhan johtuu ilmiselvästi jostain muusta kuin kylmenevistä syysilmoista :whistle:

Niin ja unohdin ihan, tervetuloa mukaan pisita! =)

-Meritähti-

Joo mä voisin kans tulla mukaan tähän sakkiin, ylimäärästä kun löytyy multakin ja vauvakuume on kova. Viidettä täällä kuumeillaan ja TJOT:lla on menty siitä asti kun kuopus (1v3kk) synty, mutta tosissaan on alettu yrittämään kesäkuussa kun menkat viimein alkoivat (olivat synnytyksen jälkeen vuoden poissa). Eli mun rimpsu olis sitten tällanen kp34/26-29..........yk3.......viides haaveissa.

Voiskohan tohon listaan laittaa oman nimen perään vaikka sen, että jos laihduttaa/on laihduttanut, niin kuinka paljon on tavoitteena ja kuinka paljon on jo tippunut? Siitä vois saada motivaatioo omaan projektiin, ja sais kaikenlisäks "leveillä" omilla saavutuksilla. :D
ja ois kiva seurata, että kuinka moni saa raskauden alulle painonpudotuksen jälkeen. :)

Mun nimen perään vois sit lisätä (jos muutkin hyväksyy idean) miinus (-)13kg/45kg

Eli 13 kg lähtenyt vuoden aikana (enemmän ja vähemmän laihduttamisella) ja tarkoitus olis saada 45kg pois.
Ihan virallisesti oon saanut nyt maaliskuun lopusta kympin pois, mutta painoni korkein huippu oli vuosi sitten, josta lasken. :)

Jojo, hyvä ajatus! Oot muuten älyttömän hyvin pystyny painoa pudottamaan! Mun tavoite on miinus 25 kg. Sitte painaisin kymmenen kiloa enemmän ku ennen ensimmäistä raskauttani, jolloin olin siis tooooooosi laiha. Hassua ku itte sitä vaan ei sillon huomannu. Tuo miinus kakskytäviis tekis meikäläisestä normaalipainoisen.

Soutulaitetta kokeiltu. On kyllä tehokkaan tuntuinen laite. Pitää nyt ottaa itteä niskasta kii ja soutaa ohjeiden mukaan vähä joka päivä!

Tikruliinille tänne että testionnea!!!!!!! Kerkesin silmätä tuota tän viikon jännäilijöiden pinoa...

Uusille tervetulotoitotus pinoon. Ja muille terkkuja.

HEI! Kiitos Selis tästä uudesta pinosta!!!!! :flower:
Ja hieno nimi kans ;) :LOL:
Mulle voisi lisätä yk 3. Tosin tässä kuussa yritys jää haaveeks, ku talo on täynnä vieraita ja ei siinä kehtaa peittoja heilutella :ashamed: :headwall: ...
Jos toi laihdutus ajatus, jonka jojo antoi, saa kannatusta, niin mulle voi laittaa -1.6 kg/20kg. Eli mä oon saanu viikon kunnon karppauksen jälkeen saanu tuon verran pois.. taitaa kyllä olla enemmän nestettä ku läskiä, mutta kuitenkin :D
Mut nyt täytyy jatkaa töitä... |O Kuulumisiin!
Hope :heart:

ps. TERVETULOA KAIKKI UUDET :flower:

Yhteistyössä