Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tarkoita että se olisi mitenkään kamalaa... Aivan luonnollinen ilmiöhän se toki on. Tämän ikäinen nainen kyllä jo jonkun erektiossa olevan kalun nähnyt.....
Varmaan miehestäkin mukavaa huomata miten erillaiset höhhöttimet roikkuvat naisen jalkojen välistä?

Minä joskus nuorena poikana päätin, että pitää ostaa sellainen pyörä, johon olen tyytyväinen pitkään. Nyt se on 25 vuotta vanha ja ajettu yli 300 tuhatta. Pelaa kun junan vessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gold Wing:
Minä joskus nuorena poikana päätin, että pitää ostaa sellainen pyörä, johon olen tyytyväinen pitkään. Nyt se on 25 vuotta vanha ja ajettu yli 300 tuhatta. Pelaa kun junan vessa.

Prätkä kuin junan vessa....
No, ok.. :) eipähän tästä kannata aloittaa mitään isompaa keskustelua niinkuin tiedät. joillekin se on harrikka, joillekin kyykkypyörä, joillekin Ducati.
Hyvää jatkoa!

Minä kerroin sinulle keskiviikkona, että minulla on torstai vapaa ja joudan hieromaan vatsaasi ja suihkuttelemaan sinua. Joko se "juoksuaika" on ohi ? Tekeekö sinulla silloin normaalia enemmän mieli ?

Enpä olisi edes uskonut, että sellainen kun sokkotreffi sinua peloittaisi. Kerran täällä eletään, joten kokemuksia keräämään. Eihän sitä koskaan tiedä mitä siitä kehittyy...

Jos kaikista tuntuu siltä niin miksi kukaan ei tyrkytä itseään. Ei minua sido mikään. Lady 38 on ihan mielenkiintoinen ihminen, jonka haluaisin tavata. Minä olen sinkku ja vapaa tekemään mitä haluan. Ne, jotka ovat lukeneet tekstiäni tietävät jo jotain minusta. Saa ottaa yhteyttä !!!!

No kyllä tuo minusta on jo jotain erityistä, kun saat oikeaa seksiä. Olisin kyllä tosi tyytyväinen itse, jos mulla ois asiat noin hyvin. Pitää sopia joku paikka, sitten kun osaat päättää, uskallatko vai ei !!! Sulla on mun sähköpostiosoite, johon voit sen laittaa. Voin kyllä kertoa omani, mutta vaan siellä omassa osoitteessani. Harkitse, älä tee hätiköityjä ratkaisuja !!! Tulee niitä tilaisuuksia, kun vaan järjestetään.

Olet fiksu mies, harkitseva ja asiallinen . Kiitos että huomioit myös minun kantani... LÖYTÖ !!!Lupaan harkita ja teenkin sitä nyt....
Sanon jo nyt että en ole ajatellut päättää suhdettani siihen kaveriinkaan...