Gold Wingile 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taas hikinen päivä takana. Tulen töistä kotiin ja ajatuksena suihku. Riisun vaatteeni pois makuuhuoneessa, kun kuulen sinunkin tulevan kotiin. Kyselet olenko kotona ja vastaan olevani makkarissa. Tulet huoneeseen ja huomaat minut alasti. Sanaakaan sanomatta alat riisua itseäsi hitaasti. Katseesi on naulattu jalkojeni välissä olevaan kaluuni, joka reakoikin siihen. Se paisuu hiukan ja nousee vatsaani vasten. Sinulla on enää liivit ja stringit päälläsi. Hitaasti irroitat liiviesi hakaset ja ihanat rintasi pääsevät vapaaksi. Käännyt selin minuun ja pyllistät pakarasi minua kohti samalla ottaen stringisi pois. Olet nyt alasti ja tulet minua kohti. Kätesi tarttuu kaluuni ja vedät minut vuoteen vierelle. Otat kuuman kaluni huuliesi väliin ja imet siihen lisää pituutta. Käsittelysi on ihanaa. Liikaakin ... En halua laueta, joten keskeytän ihanan käsittelysi ja pyydän saada imeä pilluasi. Nousemme vuoteelle ja kohotat jalkojasi, jotta pillusi on mahdollisimman hyvin esillä. Suutelen reisiesi sisäpintaa ja saan kiimasi kasvamaan. Pyydät jo nuolemaan kuumaa pilluasi. Imaisen huuliasi ja näykin niitä. Sitten sievä nuolaisu klitoriksestasi. Värähdät ja huokaat, pyydät lisää. Pillusi kostuu entisestään ja haluat jo kaluni sisääsi. Suostun pyyntöösi ja nousen päällesi. Työnnän kaluni rajusti pohjaan asti ja kiljahdat siitä ihanuudesta. Työnnän lisää ja pääsemme ihanaan rytmiin. Lisää.. lisää... haluamme molemmat ja orgasmi tuntuu lähestyvän molempia. Haluan vaihtaa asentoa ja käännän sinut ympäri. Mikään ei ole ihanampaa kuin takaapäin. Otan lanteistasi kiinni ja työnnän kaluni pilluusi. Se imee kaluani ja tunnen sinunkin olevan lähellä. Kaluni alkaa nytkähdellä samalla, kun sinä alat värisemään mukana. Saamme ihanat orgasmit yhtäaikaa ja hikisinä valumme vuoteelle. Hetken maattuamme menemme suihkuun...

... Suihkussa otan saippuan ja aloitan sinun pesemisen. Ihana niska ensin. Hieron saippuaa niskaasi ja suutelen sievästi sitä. Tiedän, että pidät siitä. Huuhtelen saippuan pois ja jatkan selkäsi pesua. Etenen hitaasti alaspäin ja pääsen kiinteälle pepullesi. Pesen hitaasti ja tarkkaan molemmat posket. Saippuaa valuu pakaroiden väliin ja lipsautan kättäni sinne. Värähdät, kun sormeni käy pepunreijälläsi, mutta en jatka enempää. Kyykistyn ja pesen reitesi, pohkeesi ja siirryn varpaisiisi. Varvas kerrallaan hieron ne saippualla. Huuhtelen ne ja suukottelen niitä. Nousen ylös ja käännän sinut eteeni. Suutelen kiihkeästi ja vastaat painautumalla minua vasten. Haluan jatkaa pesuasi ja aloitan sirosta kaulastasi. Saippua liukuu hieman alemmaksi ja saan vasemman rintasi käteeni. Hieron sitä ja nännisi kovenee. Saippua liukastaa ihanat rintasi ja työnnät niitä kovasti minua kohti. En voi olla irti niistä ja imaisen nännisi suuhuni. Se on kovana ja vaativana minua jatkamaan. Toisella kädellä hieron toista rintaasi ja imen toista. Huomaan, että kiihoitut kovasti tästä käsittelystä. Jatkan kuitenkin vielä alaspäin. Ihana masusi, napasi ja sitten pieni karvakolmio. Sipaisen kädelläni tarkoituksella häpyäsi, mutta jatkan reisiisi, sääriisi ja taas varpaisiin. Nousen hiukan ja sinä levität jalkojasi kutsuvasti pillun pesuun. Päätän pestä sen kunnolla ja työnnän suuni kiinni pilluusi. Työnnän kieleni pilluusi ja otat päästäni kiinni. Hieron kielelläni klitoristasi ja saan sinut voihkimaan. Kiihdytän kieltäni ja tunnen, ettet ole enää kaukana tulemisestasi. Klitoriksesi paisuu ja painat päätäni kovemmin häpyäsi vasten. Tunnen kuinka pillusi alkaa supistelemaan ja huudat nautinnosta, kun orgasmi tulee. En päästä sinua vielä irti, vaan vapiset ja nytkähtelet, kun työnnän vielä kieleni klitoriksellesi. IHANAA !!! Jalkasi tärisevät ja pidän sinusta kiinni. Nousen ylös ja suutelen sinua. Suussani on pillusi ihana maku ja saat siitä oman osasi. Puristaudut minua vasten ja sanot, että nyt on sinun vuorosi...

Oli pakko palauttaa omia kirjoitelmia vuosien takaa, kun nykyiset tekstit eivät tunnu samalta. Olisi kiva, jos saisin uusia lukijoita ja jonkinlaista palautetta kirjoituksistani. Ihanaa olisi, jos Tintsu olisi vielä täillä linjoilla ja ilmoittaisi olemassaolostaan. Paljon on tapahtunut viimeisen kirjoitukseni jälkeen, mutta edelleen sinkkuna. Kirjoitellaan...

Oli pakko palauttaa omia kirjoitelmia vuosien takaa, kun nykyiset tekstit eivät tunnu samalta. Olisi kiva, jos saisin uusia lukijoita ja jonkinlaista palautetta kirjoituksistani. Ihanaa olisi, jos Tintsu olisi vielä täillä linjoilla ja ilmoittaisi olemassaolostaan. Paljon on tapahtunut viimeisen kirjoitukseni jälkeen, mutta edelleen sinkkuna. Kirjoitellaan...

Mahtavia tarinoita. Oletko muuten tietoinen että jos rekisteröidyt tänne niin on tarvittaessa mahdollista lähetellä myös yksityisviestejä? Voisin mielelläni kirjoitella kanssasi tässäkin mutta laitahan privaattia myös jos haluat... kunhan luot käyttäjätilin nimimerkillesi...

Viimeksi muokattu:
Mahtavia tarinoita. Oletko muuten tietoinen että jos rekisteröidyt tänne niin on tarvittaessa mahdollista lähetellä myös yksityisviestejä? Voisin mielelläni kirjoitella kanssasi tässäkin mutta laitahan privaattia myös jos haluat... kunhan luot käyttäjätilin nimimerkillesi...

Olen ilolla todennut, että kirjoitelmani ovat saaneet kiinnostusta, mutta kommentointeja olisi kiva kuulla. Olen nyt luonut oman nikin, mutta en vielä osaa käyttää sitä !!!

Viimeksi muokattu:
en vielä osaa käyttää sitä !!!

Heh, harjoitellaanpa: kirjaudu sisään ja klikkaa rekisteröidyn käyttäjän (esim. mun!) käyttäjänimeä. Avautuvasta valikosta pääset lähettämään yksityisviestiä. Lähetä testiksi vaikka "moi" jos et muuta keksi ;) ...Muuten lähettäisin sulle mutta kun et vielä kirjoittanut rekisteröidyllä käyttäjänimellä...eli muista ennen kirjoittamista kirjautua sisään!!

Viimeksi muokattu:
Kas kummaa heräsin pieneen kankkuseen, joten oli pakko lähteä etsimään jostain apua. Eli katselemaan naisia. Kävelin katuja, mutta ihan ilman tulosta, kunnes yhtäkkiä vastaani tulee omasta mielestäni kaunein nainen päällä maan. Kysyín tosi tökerösti muka tupakkia, vaikka en edes polta. Nainen kaivoi askin, mutta sanoi,ettei ole siihen tarjota tulta. Mutta asun tässä lähellä ja sieltä kyllä löytyy sitäkin. Lähdin tietenkin kukaan. Nainen oli täyteläisennäköinen minun makuuni. Kaluni antoi minulle vinkin, että sillä olisi tänään käyttöä.
Tulimme hänen tosi hyvällä maulla sisustettuu kaksioon, jonka toisessa huoneessa oli vain suuri palja lattialla.
Hän esitteli olevansa Leila ja kättelin itseni Teuvoksi (maanteiden kuningas), koska en uskonut tätä todeksi. Istuin alas sovalle ja tunnemmassa on jotain kiimaa...

Uusimmat

Yhteistyössä