Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ne hännät saattaa joskus olla ikävät, mutta lähinnä mun kokemuksella ne vaan kutitti herkkää terskaa. Meinaa tunnelma hävitä. No jokainen kokee laillaan. Et kai meinaa olla viikkoa ilman ?

Oma käsi....
Kysymys miehelle, onko naisen tiukkuudessa suuria eroja, ja eikös se miehen herkin kohta ole terska joten sisällähän naisen tiukkuus kait aina sama.....
Minun herkin kohta kltoriksen ohella on heti häpyaukon sisäpuolella häpyluun alla G-piste.

Kyllä naisten tiukkuus vaihtelee huomattavasti. On tiukkaa ja löysää. Toiset harjoittelevat esim. geissapalloilla ja sen kyllä huomaa. Joka jättää esim. synnytyksen jälkeen asiasta huolehtimatta, niin tavara on löysää. Mieshän saa orgasmin varmasti, kun tarpeeksi kauan hinkkaa. Mitä tiukempi, sitä herkemmin ja helpommin mies tulee. Tosin mieskin voi harjoitella ja pitkittää laukeamistaan.

Kyllä geissapallot ovat hyvät harjoittamaan lantionpohja lihaksia, käytän niitä itsekkin. Pyöräillessä en tosin enään milloinkaan, muutaman kerran laitoin ja olin ajaa metsään, osui senverran tehokkaaseen kohtaan..,

Olen kuullut niiden hyvää tekevästä vaikutuksesta, mutta en valitettavasti ole nähnyt niitä käytössä. Se harjoittelu on hyvää tulevaisuutta varten, koska jo lihakset ovat kunnossa, niin sillä estää mm.virtsankarkailut. Miehillä vatsanpohjalihasten toimivuus taas vaikuttaa mm. eturauhasen toimintaan. Ei tarvi " Tenaa ". Treenaatko nykyään usein viikossa ja huvitteletko niiden kanssa viihteellä ???

Pari kertaa viikossa käytän niitä 1-2 tuntia, huvittelu tarkoituksiin on moottoroitu geissapallo...yhdynnässä en halua käyttää, kerran kokeiltu ja meni lankakin sisään , oli aika kaivaminen.....

Olen ollut likkojen kanssa viihteellä juonut valkoviiniä enemmän kuin tarpeen.... Lähden hoiperrellen kävelemään kohti kotia. Päälläni valkoinen kellomekko ja toppi. Alla stringit , stay upit, jotka tahtovat putoilla siinä astellessa.. Ajatte sinun autollasi vastaan sinä ja kolme muuta kaveria.

Huomaatte hädänalaisen tilani ja pysähdytte kysyäksenne kelpaako kyyti. Kumarrun avoimen ikkunasi luona ja näet topin kaula-aukosta rintani. Koska matka muka osuu samaan suuntaan niin , tulen kyytiin. Menen takapenkille kahden muun hepun väliin, tilan ahtaudesta johtuen joudun istumaan keskellä jalat hieman koholla....

Kävellessäsi kotia kohti vähissä vaatteissa on sinulle tullut vähän kylmä. Kaverini haluavat heti lämmittää sinua ja muka hierovat käsiäsi, jalkojasi ja rintojasi. Vastustelet muodonvuoksi, mutta huomaan, ettet ole tosissasi. Kaverini alkavat jo kopeloimaan sinua rinnoista ja jalkasi erkanevat toisistaan. Näen suoraa jalkojesi väliin, jossa strigit eivät paljon peitä ihanaa näkymää...

Vastustelen mutta pienessä hiprakassa en tappele vastaan. Arvelen selviäväni jos annan hieman kopeloida , en kuitenkaan itse tee elettäkään lisätäkseni session alkua. Näet jalkojeni väliin koska yritän vastustella tutkivia käsiä .... Huomaan sen että katsot peilistä ja laitan muodon vuoksi käteni haarojeni eteen...

Tilanteeni auton ratissa on hivenen hankala, koska en tunne tienoota missä olemme. Siksi kysyn sinulta paikkaa, missä voisin pysäyttää ja käydä pisulla. Ajattelematta taka-ajatuksiani kerron paikan missä pysäyttää. Ajan syrjäiselle vanhalle parkkipaikalle. Kaverini ovat hieroneet sinua jo lämpimäksi ja huomaan sinua kaipaavan jo lisää puristelua. Pysäytän auton ja sammutan sen. Työnnän käteni jalkojasi kohti ja osun stay uppien yläosaan ja tunnen ihanan pehmeän ihosi reideltäsi...

Pysäytät auton parkkialueelle, ja nouset mennäksesi pissalle , muutkin kaverit rekevät samoin. Huomaan että kai minunkin on käytävä, ja tulen lähistölle, nostan mekon helmoja ja lasken stringit alas, olen teihin kasvotusten ettette näkisi paljasta takapuoltani, koska olen juonut jonkin verran niin pissaan voimakkaassa kaaressa jalat harallaan etten kasteliusi reisiäni.

Tuota katselemme silmät kiiluen. Kaverini lopettaa ensiksi ja menee muka auttamaan sinua. Lopetat ja nouset ylös. Stringisi jäävät nilkkoihisi, koska horjahdat hieman. Kaverini pitää sinusta kiinni, kun me toiset tulemme teidän luokse. Otan housusi pois nilkoista ja laitan ne taskuuni. Kaverini laskee toppisi alas ja kiinteät sievät rintasi paljastuvat esiin. Nännisi ovat kovat ja huutavat imemistä...

Olen teidän ympäröimänä rinnat paljaana , yritän peitellä häpyäni koska arvaan teidän aikeenne. Olette kaikki jättäneet laittamatta kalunne housuun , ne roikkuvat velttoina sepaluksesta ulkona.

Kahdeksat vaativat kädet ympäröivät sinut. Olemme todella kiihoittuneena tilanteesta ja vastarintasi on lähinnä pientä ininää. Otan tilanteen hallintaani ja kysyn mielipidettäsi yhdyntä asiasta. Emme halua mitään raiskaussyytteitä jälkikäteen. Et halua enää vastustella ja olet täysin rinnoin mukana iloittelussa. Kerrot, ettei näin monta ole sinulla ollut yhtäaikaa, joten vähän jännittää. Kutina pillussasi on kuitenkin niin suuri, ettei tilanne hirvitä. Siirryn eteesi suutelemaan sinua ja kaverini imevät rintojasi. Otat kahden kaverini kalut käteesi ja alat liikutella hitaasti. Molemmat alkavat koveta käsissäsi ja omanikin näyttää nousevan kohti taivasta...

Itse haluan olla ensimmäinen, joten kohotan hamettasi edestä. Työnnän käteni tunnustelemaan pillusi kosteuden ja kohtaan ihanan, märän ja tiukan reijän. Työnnän ensin yhden sormen sisään ja se saa sinut pyytämään lisää...

Huomenta!
Levitän luonnostani jalkojani, koska sinä etrupuolelta ja joku toinen takaapäin tunnustelee haaraväliäni. Muut kaksi kaveria suutelevat rintojani. Samalla tunnen miten kädessäni olevat kalut ovat alkaneet paisua ja kaverit avaavat housunsa.

Haluan jo päästä sisään, mutta hieron kalullani klitoristasi, joka paisuu kovaksi. Härnään sinua vielä ja saan sinut anomaan mulkkua sisääsi. Työnnän sen hitaasti sisään ja saan sinut värisemään. Huomaan kaverini yrittävän sinuun takaapäin...

Kaverini kalu käy märän pillusi luona ja hakee kosteutta toiselle reijällesi. Hän alkaa työntämään kaluaan anukseesi ja saa vaivoin terskansa sisään. Tunnen sen omaan kaluani vastaan ja kiima sinussa tuntuu kasvavan lisää. Vatkaat kahta kalua käsissäsi ja uikutat meitä naimaan sinua rajusti. Orgasmi alkaa lähestyä meitä kaikkia...