Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, taas linjoilla! Nämä muutokset on sekottanu jotenki viestien perille tulon! Oon lomalla, joten helpommin siitä luukusta saat kiinni. Oot koko ajan mielessäni ...

Ei oikein tunnu tavoittavan, koska viiveitä riittää. Olen etelä-pohjanmaalla rippijuhlilla, joten siinä juhannusohjelmaa kerrakseen. Ilmeisesti sinäkin olet jo lomalla, mutta toivon, että yhteys säilyisi jotenkin. Kerro mulla vähän lisää itsestäs: mitat + työ ja ihannemies ???

Mun loma on ollu yhtä remontin tekoa. Kun ei ole omaa konetta, niin on tosi vaikea päästä muiden koneelle. ANTEEKSI !!! En suinkaan ole unohtanut sinua, päinvastoin! Mielenkiintoni sinua kohtaan on tosi kova, mutta noin fiksulla ja trimmatulla naisella on varmasti rima aika korkealla kumppanin suhteen. Yritän vastailla aina kun se on mahdollista! En unohda !!!

Nyt kävi sitten toisinpäin! Minä odotan viestiäsi, jota ei kuulu! Jos tuo vaalea, pitkä ja huoliteltu oli miesihanteesi, niin valitettavasti en ihan vastaa niitä. Vaalea olen joskus ollut, mutta nyt olen täyskalju.
Olis kiva jos et unohtas mua, koska sitähän ei koskaan tiedä mitä menettää, ennenkuin tutustuu paremmin.

Hei Lady 38 ! Mihin olet mennyt? Onko aurinko ja loma sulattanut sinut kokonaan? Olen edelleen kiinnostunut sinusta, joten ilmoita edes olevasi elossa!!! Se alkuperäinen Gold Wing jäi kaipaamaan !!!

Missä sitä rajattomasti pystyy aurinkoa ottaan ja onko se ees oikein terveellistä??? Kesä on kyllä ollu tosi hyvä, mutta eipä tuosta paljo ehtiny nauttiin ku loma jo loppu. Tuntuu, että loma kuluu paljo nopeemmin ku aika täällä töissä. No syksyllä sitte muutama viikko lisää.