Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa, kun paine vähän helpotti. Nyt se seisoo jo kunnolla. Olen vaan vielä huonossa asennossa, että näen vasta sääresi ja polvesi. Nyt kohotan itseäni ja ihanat reitesi ja pieni vilahdus halkiosta piirtyy verkkokalvolleni. Housujeni ahtaus alkaa häiritä...

Muut huomaavat tilanteen ja poistuvat paukuille laivan baariin. Jäämme kahden, mutta et oikein usko vielä siihen. Käteni aloittavat rauhattoman vaelluksen; toinen hivelee selkääsi ja hipaisee ihanaa pyllyäsi, joka liikahtaa levottomasti, toinen koskettaa rintaasi, mutta ujostelet vielä vähän...

Tiedämme että he vain käyvät baarissa , jännityksen kiihko tässä parasta, koska en tunne muita niin tietysti ujostelen enkä ole sinunkaan kanssasi ennen ollut.....Sitäpaitsi kaikka valot palaa...

On ja niin levoton etten enää jaksa pitää näppejäni erossa sinusta. Kohotan hamettasi ja saan käteeni kuuman ja märän pillusi. Hieron sievästi klitoristasi ja saan sinut värisemään kiimasta. Imet korvaani ja kätesi hakeutuu pullottavalle vetoketjulleni...

Avaan vetoketjusi ja työnnän käteni sepaluksestasi sisään tunnen alushousuissasi kovan kalusi, puristelen sitä varovasti....Kalusi kivasti vatsasi alla, kysyn haluatko että tyydytän sinut näin?

En tahdo kiihkoltani saada sanaa suusta, mutta murisen jotain; tee mitä haluat... Haluaisin kuitenkin ensin nuolla sinua, jotta huomaisit kuinka tärkeä olet minulle...

Kysyn onko tämä sinun vuoteesi ja nostan hameeni helmaa etten sotke sitä, minulla musta pikkumekko päällä. Kun nouset vierestäni niin huomaan miten söpösti avoimesta sepaluksestasi alushousujesi sisällä pullottaa.

Työnnän pääni jalkojesi väliin ja tunnen ihanan tuoksusi nenääni. Suutelen häpyhuuliasi ja otan ne suuhuni sievästi imaisten ja nuolen ne vieläkin märemmiksi. Työnnän kieleni sisääsi ja kiemurtelet jo johtuen palavasta liekistä sisälläsi. Kieleni tavoittaa jo hieman kovenneen klitoriksesi ja imaisen sen huulieni väliin. Värähdät ja ...

Tunnut ihanalta, otan molemmin käsin päästäsi kiinni ja painan kasvosi häpyäni vasten samassa laukean ... Kiljahdan nautinnossani , pyydän paina kielelläsi viellä klitoristani ......saan toisen orgasmin heti perään !

Ihanaa, kun huomaan sinun tulevan ja toteutan pyyntösi mielihyvällä. Maistut ihanalle ! Nostan päätäni ja annan hengityksesi vähän palautua, mutta en päästä sinua näin vähällä. Riisun hameesi ja paitasi ja saan ihanat rintasi eteeni. Pyöritän kielelläni nännejäsi vuorotellen ja saan ne nousemaan ihanan valppaiksi. Pieni imaisu molempia ja ihosi nousee kananlihalle. Työnnät minut nyt selälleen sänkyyn ja sanot; nyt on sinun vuorosi...

Vastustelen aluksi kun riisut hameeni ja puseroni koska muut voivat minähetkenä tahansa tulla .... jätit ainoastaan halkio pikkarit jalkaani , tosin nehän ei peitä mitään ja äskeisen käsittelyn jäljiltä häpyhuulet turvonneena.

Työnnän sinut selällesi ja istun haja reisin sääriesi päälle tunnet märän haaravälini säärtäsi vasten. Samalla laitan käteni uudelleen sepaluksesi sisään ja alan hyväilemään kiveksijäsii, siellä . Ilki kurisesti kysyn mitä haluat minun tekevän??

Kaikki mitä teetkin tuntuu ihanalta, mutta odotan kiihkeästi suutasi, jolla imet kaluuni vielä muutaman sentin. Sitten haluan sinun istuvan hajareisin päälleni laittaen kovan kalun sisääsi. Tämän sain kähistyä ennenkuin suljin silmäni ja nautin vain ihanasta käsittelystäsi...

Huomaan että olet lähellä , pyörittelen kieltäni terskasi ympärillä . Haluan maistaa nestettäsi ja siksi otan pelkästään terskasi huulteni väliin ja samalla työnnän kielen kärkeäni virtsaputken reikääsi ja alan voimakkaasti runkkaamaan kalusi vartta

Tulet suuhuni yritän niellä kaiken mutten kykene. Vapautan kalusi suustani etten tukehdu , samassa pari ryöpsäystä lentää kasvoilleni.
Kuin kohtalon sanelemana kuulemme samassa että oven lukkoa avataan. nousemme nopeasti ylös sinä suoristat vaatteesi ja suljet housusi , minä pujahdan isumaan vuoteelle peittoon kääriytyneenä.

Tuttusi tulee naisystävänsä kanssa hyttiin , he huomaavat kiiman tuoksun vallanneen hytin , me olemme hieman hämmästyneen näköisinä. He istuvat vastapäiselle vuoteelle ja kiusouttelevat meitä mitä tapahtunut.... samallöa hiemantoisiaan hyväillen..

Ovi oli onneksi takalukossa, joten käyn avaamassa sen. Ilmeisesti hytin ilmassa on havaittavissa eroottisia tuoksuja, koska toiset hymyilevät tietoisina, mitä asken on tapahtunut. Istun viereesi ja annan suukon. Olet sen ansainnut; minun ihana unelmani!!!