Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen niin märkänä , että nousen pois päältäsi. Samassa erektiossa oleva kalusi lätsähtää vatsaasi vasten . Kumarrun antamaan sen päähän suukon hyvästä työstä. Olen vuoteiden välissä kumartuneena sinua kohden....

Kaverini huomaa ihanan pyllysi päänsä yläpuolella ja vetäisee sinut kasvojensa päälle. Hän alkaa nuolemaan pilluasi sinun ottaessa kaluni suuhusi. Kiihkosi on valtava, kun vieras mies nuolee sinua ja kaluni on suussasi. Äsköisen orgasmisi jäljiltä olet herkkänä ja uusi kieli pillussasi saa sinut helposti uuteen orgasmiin. Tulet niin rajusti, että puret vahingossa kaluani... Kiihotun lisää ja olen lähellä tulossa...

Hui.. pelästyi, kun istun hänen kasvojensa päälle saan uuden huipun koska olen niin herkkänä aiemmista sinun aikaan saannoksistasi.
Polveni pettävät ja lysähdän päällesi, samassa toinen nainen nousee sängyltä ja kaverisi perässä , hän ohjaa naisen kumartumaan vuodetta vasten jossa sinä olet ja työntää kalunsa takaapäin naiseen . Myös sinä nouset vuoteelta koska et myös sinä ole lauennut ja asetat minut samaan asentoon viereen..... Voitte molemmat nähdä meidät takaapäin kun naitte meitä vieretysten..

Katsahdan kaveriani vieressä ja työnnämme tasatahtia hetken. Pyllysi on ihanan pyöreä ja kiinteä. Se saa minut kiihdyttämään vähän tahtia. Huomaan teidän naisten katsevan toisianne kiihoittunut ilme kasvoillanne ja yhtäkkiä suutelette toisianne. Tuo on meille molemmille liikaa ja tunnen kuinka lasti on lähdössä kiveksistäni pillusi uumeniin. Kaverini vieressä tuijottaa samaa näkyä ja hänkin kiihyttää tahtia...

Olemme molemmat naiset hekuman huipulla emmekä täysin hallitse tunteitamma , koska molemmat saamme nautinnollista kyytiä. Havaitsen tahti kiihtyvän ja supistelen lantiopohjan lihaksiani odottaen lemmenlastiasi sisääni, kumarrun lisää jotta saisin kaiken sinusta samalla laitan toisen käteni tunnustellen onko viereisellä viellä kalu sisällään . Kun laitan käteni hänen häpynsä päälle niin tunnen miten miehen kivekset vetäytyvät ja hän saa orgasminsa.

Kaverini voihkiessa vierelläni on oma huippuni matkalla. Ihana pillusi tuntuu haluavan jo lastini. Se tuleekin todella voimalla sisääsi vieden lähes tajuntani. Orgasmin pidättäminen on saanut kaluni sellaiseen tilaan, että tuntuu kuin kynnet lähtisivät jaloista, kun päästän spermani sisääsi. Sykähtelen pillussasi ja se imee viimeisenkin pisaran, mutta en päästä vielä irti sinusta. Puristan ihania pakaroitasi kuin hukkuva hädässä. Vapisen vielä äskeisen ihanuuden jäljiltä ja katselen teitä naisia. Et päästänyt kättäsi pois vaan hierot märkää, sperman kastelemaa pillua. Ihana litinä jatkuu huoneessa. Tönäisen kaveriani ja vaihdamme paikkoja. Kumpikin kumartuu nuolemaan Teitä.

Tajuan sinun irrottautuvan minusta , samassa osa spermoistasi valuu sisältäni reisilleni ja samoin tunnen sormissani spermaa valuvan hänestä. Yhtäkkiä tunnen miten kaverisi kasvot painuvat pakaroitani vasten levitäen niitä . Housuni häiritsevät häntä ja hän repäisee ne pois päältäni. Yritän sanoa että pitäisi käydä suihkussa ensin.... Sinä sanot mennään laivan perhesaunaan kaikki yhdessä kohta , vuokrataan se vain meille....

Maistat siinä vieressäni kiiman maun hänessä, huomaat miten erillainen kuitenkin voi naisen pillu olla minulla tälläinen "takapillu" ja hänellä paljon enemmän edessä.

Kaverini on tosi kiihkeänä uuden pillun kimpussa. Hänen kalunsa näyttää kovenevan. Itse katselen myös kiinnostuneena edessäni olevaa näkyä. Saamme teidät innostumaan myös uudesta tilanteesta ja sinunkin pillusi valuttaa jo uusia kirkkaita nesteitä...

Huomaat miten halukas olen yhä, samalla kun nuolet jasormin hyväilet naista edessäsi , näet miten kaverisi kalu osoittaa heräämisen merkkejä . Hän toisella kädellään ottaa siitä kiinni ja hyväilee sitä . Samalla hän katsoo sinua!! Miten suhtaudut..... En pysty näkemään mitä takananitapahtuu , mutta kieli tekee hyvää.... Koko alapääni aivan märkänä omist ja sinun eritteistäsi , sekä tietystui hänen syljestään.

Yritän sanoa hänelle että ei nuolisi niinvoimakkaasti, koska pilluni on jo hyvin arkana , mutta hän ottaa klitorikseni huuliensa väliin imien sitä, rentoutan lihakseni kokonaan . Imaisen kiihkoissani sormeani ja maistan siinä sperman maun sekoittuneena naisen tuoksuun.

Yhteisestä silmäniskusta annamme toisille luvat jatkoon. Kaverini ahertaa kanssasi ja minä keskityn toiseen naiseen. Oma kaluni on jo noussut normaali mittoihin ja työnnän sen liukkaaseen pilluun. Nainen värisee ja tuntuu, että hän saa heti, mutta jatkan hitaasti panoani. Vieressä kaverini työntää nyt kalunsa pilluusi...

Huudahdan koska se niin paksu, katson kun nainen vieressäni liikkuu työntöjesi tahdissa. Kaverisi levittää pakaroitani käsillään jotta saisi työnnettyä mahdollisimman syvään. Hän sanoo nyt GW naidaan näitä naisia..... Tuntuu kuin pilluni repeäisi.....Olermme molemmat aikuisia naisia joten nautimme kun mies tyydyttää....

Huomaan kuinka kaverini nauttii tiukasta pillustasi, mutta se ei minua haittaa. Olen vaan ylpeä siitä, että olet minun omani. Kiihdytämme molemmat tahtia ja Te voihkitte äänekkäästi. Vielä lisää tahtia ja saamme ihania pilluja kaverimme kanssa...

Olet päättänyt että annat minulle tällä laivamatkalla tyydytystä niin että paikat arkana monta viikkoa....Hytin täyttää litinä koska olemme kaikki limaisia.... Kysyt minulta onko eroa nyt , sanon ette tuntuu kyllä paksummalta , muttei mene niin syvälle kuin sinun.... Samalla kun kaverisi nai minua sinä hyväilet alaselkääni...
Koska suurin kiihkojo laannut niin nautin työnnöistä rauhassa ja välillälaitan käteni teidän alapäähän , tunnen miten työnnyt pilluun...ja taas ulkso kiveksesi roikkuvat ihanasti hewilahdellen.....

Kätesi tekee todella hyvää ja saa minut laukeamaan. Kaluni sykkii vieraaseen pilluun ja puristelet kiveksiäni, jotta kaikki varmasti tulee pois niistä. Vieressä kaverini kiihdyttää tahtiaan ja kätesi siirtyy omalle pillullesi... Nousemme katselemaan Tiedän loppuhuipennusta viereiseen sänkyyn.

Tunnen kiveksissäsi miten spermasi lähtee... Hieron klitoristani liukkaalla sormellani samalla kun kaverisi jatkaa naimista. Siirrytte viereiseen sänkyy ja katselette , kaverisi on kestävä lauettuaan juuri...

Istumme vierekkäin teitä katsellen, mutta nainen näköjään tietää miten auttaa kaveriaan laukeamisessa. Hän ottaa kaverini kivekset myös käsittelyyn ja kaverini lisää vauhtia. Pyllysi työntää kovasti vastaan ja huomaan sinun tulevan kohta. Kaverini survoo kaluaan syvälle pilluusi, joka on kiiltävä eritteistä. Kaverini puhisee jo lähellä orgasmia...

Tunnen sen työnnän vastaan jotta saan spermat sisälleni.... Samassa laukean taas, eritteeni valuvat pitkin hänen kalunsa vartta huudan orgasmin kourissa. Kaveriltasi tulee sisälleni , hän vetäytyy samassa pois retkahdan vuoteen reunalle pylly pystyssä.
Sinä sanot nyt voisimmemennä saunaan, vastaan etten kykene kävelemään mutta nostat minut ylös, valun spermaa lattialle .Koitat minua sieltä ja hierot vartalolleni sitä..

Olen todella tyytyväinen olooni ja siihen, että rakkaani on täysin tyydytetty. Suutelen sinua ja kerron rakastavani sinua. Koko joukko tyydytettyjä lähtee saunaan rentoutumaan. Kukaan ei enää häpeile toisiaan ja olo on todella onnellinen. Ihanaa iltaa Rakkaani !!!!

Lähdemme saunaan , päätämme pukea vain välttämättömimmän, minä vetäisen valkoisen kokohameen päälleni , en laita muuta koska olen niin tuhruinen , kaverisi nainen kietoutuupyyhkeeseen. Te vetäisette sortsit päällenne.
Menemmew saunalle mutta se viellä hetken varattuna, joten odotamme ulkona , aurinko paistaa kauniisti ja on lämmintä .Haet siiderit meille ja kun tulet takaisin huomaat miten ohut mekkoni auringossa ei oikeastaan peitä mitään... Päätät hetken seurata miten muut suhtautuu siihen...... Kaverisi ja tämän ystävä menee hyttiin odottamaan saunaan pääsyä.
Seison hieman hajareisin katsellen merta nojaan kaiteeseen...

minkä ihmeen takia pitää hehkuttaa ja jättää sitte kaikki toteuttamatta? Ettekö te pääse yhtään eteenpäin asiassa? Pitääkö mun tulla ja laittaa rattaat pyörimään? Missäpäin Lady38 vaikuttaa? täällä samanikänen toiminnan mies etelä-suomessa