Gladiolusten esikasvatuksesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mihin aikaan olette laittaneet ne sipulit sisälle kasvamaan? Voiko ne laittaa nyt jo? Ostin 2 pussillista gladioluksia, haluaisin että ne kukkisivat jo kesällä eikä vasta joskus syyskuun lopulla.
 

Yhteistyössä