V "vieras" Vieras 17.04.2011 #1 Mihin aikaan olette laittaneet ne sipulit sisälle kasvamaan? Voiko ne laittaa nyt jo? Ostin 2 pussillista gladioluksia, haluaisin että ne kukkisivat jo kesällä eikä vasta joskus syyskuun lopulla.
Mihin aikaan olette laittaneet ne sipulit sisälle kasvamaan? Voiko ne laittaa nyt jo? Ostin 2 pussillista gladioluksia, haluaisin että ne kukkisivat jo kesällä eikä vasta joskus syyskuun lopulla.