kertokaas nyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
tuossa jouluideoita ketjussa jo kyselinkin et koska pitäs laittaa hyacintit uudestaan kasvamaan..?
Ja mihin ne laitan? multaan? Tai voiko ne laittaa lasivaasiin; sammaleeseen, viihtyykö ne siinä?
Kyselee tumpelo :whistle:
Muoks: Niin siis mul on viime vuotisia sipuleita tuolla jemmassa :)
 

Yhteistyössä