tuossa jouluideoita ketjussa jo kyselinkin et koska pitäs laittaa hyacintit uudestaan kasvamaan..?
Ja mihin ne laitan? multaan? Tai voiko ne laittaa lasivaasiin; sammaleeseen, viihtyykö ne siinä?
Kyselee tumpelo
Muoks: Niin siis mul on viime vuotisia sipuleita tuolla jemmassa
Ja mihin ne laitan? multaan? Tai voiko ne laittaa lasivaasiin; sammaleeseen, viihtyykö ne siinä?
Kyselee tumpelo
Muoks: Niin siis mul on viime vuotisia sipuleita tuolla jemmassa