Gallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tee

Vieras
Tätä galluppia pitäisi varmaan käydä tuolla odottajien puolella, mutta kokeillaan nyt ensin täällä.

Eli kysymys kuuluu: miten nopeasti raskaus alkoi yrittämisestä ja laskitteko heti mahd.oviksia vai menitte ihan tunteella? Kuinka tiheästi oli yhdyntöjä?

Kiitos jos viitsitte vastailla, jotka pystyvät. Kiinnostaa niin kovin :)

Hei,
Raskaus alkoi kolmannella yrityksellä (päätyi keskenmenoon).
Yritän hieman seuralla limoja, tavallaan suuntaa antavina.
Puuhailuja ekalla kerralla joka toinen pv, alkoi kuitenkin tuntua pakkopullalta, joten vähennettiin. Tärppi tuli kun peti puuhia oli harrastettu 2x kierron aikana (tais osuu hyvin kohdilleen).

Tärppi tuli toisesta pillerittömästä kierrosta, olin syönyt pillereitä n. 8 vuotta.

Ensimmäisessä kierrossa harrastettiin n. joka toinen pv seksiä mutta ei tärpännyt. Luulen ettei siinä kierrossa ollut ovulaatiota lainkaan. Toisessa kierrossa tikuttelin oviksen ja tärppäsi.

Eräs ystäväni taas tikutteli ovista ihan alusta asti ja sai silti yrittää 4 kiertoa ennen kun tärppäsi. Kovin on yksilöllistä ja ilm. tuuriakin tarvitaan.

Plussaonnea kaikille!

ensimmäinen raskaus alkoi sattumalta heti toisista kuukautisista ehkäisyn jäädessä pois.
toinen tärppäsi heti ekasta yrittämisestä.ovulaatio päivää yritin nyt vähän laskeskella mutta en todellakaan ollut siintä varma.eli ensimmäisillä kerroilla on tultu raskaaksi:)

mamma rv 20+6 ja poika 1v5kk

Eka raskaus alkoi sen kummemmin yrittämättä. Meillä ei ollut käytössä ehkäisyä ja seksiä harrastettiin kun siltä tuntui.
Tämä toinen lähti ekasta yrityskierrosta, tosin ehkäisyä ei ollut käytössä nytkään. Kolmet kuukautiset ehti tulla ennen tätä raskautta.

Oon kuullu niin monelta, että kun yrittämällä yrittää ei tapahdu mitään. Sit kun antaa ikäänkuin asian näennäisesti olla ja hommailee kun huvittaa, tärppääkin pian. :) Näin meillä toimitaan. ;)

Yhteistyössä