Gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taivas lyö tulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taivas lyö tulta

Vieras
Heippa!
Te vakituisessa parisuhteessa elävät ihmiset. Kuinka monta kertaa suunnilleen viikossa harrastatte seksiä? Ja kuinka kauan olette seurustelleet?
Kiitos vastauksestanne!

Vain viikonlopppuisin, töiden takia. Silloin kaksi yötä ihanan läheistä. Tahtoo ottaa ilon irti. Nuolen pyllyä ja imeskelen vaimon varpaita. Hitaasti ja pitkään. Ihanaa. Onneksi huomenna on taas perjantai :-)

Yhdessä oltu 9kk ja jokin aika sitten muutettiin yhteen.Seksiä ehkäpä 4-5krt/vkossa.Tätä ennen meillä oli vkl-suhde joten kyllä nyt kelpaa.Tietenkin useamminkin voisi olla,mutta opiskelemme/käymme töissä...

Sitä onehtinnä nussiva tähä ikkää mennesä melkosesti,joten pari kolme kertoo vuoejessa riittännee tätä nykyvä.kakskytäviis vuotta on oltuna yhessä tän viimesimmän kans.

Noin kolkytviis vuotta yhdessä ja kaikki OK paitsi SEKSIä en saa tarpeeksi mieheni ""oli"" hyvin aktiivinen aina ollessamme ""nuoria"". Mietinkin usein mikä on??? Kun ei kiinnosta enää? Tunnen Hänet on RAKAS, joten en usko ""vieraan "" olevan kysymyksessä. Olen sanonut hakevani seksikaupasta korviketta, hänellä ei ole mitään sitä vastaan, kuitenkin olen epävarma???

8 vuoden ajan noin kerran viikossa, eli 3krt kuussa. Nyt lapsen syntymän jälkeen vähätkin halut hävinny. Viimeiseen 3 kk kerran, 5kk ehkä 2 kertaa. Ei viitsi enää ehdotella kun ei äitin tee mieli ja kokee asian vaikeaksi. Itse tahtoisin 2-3krt/vko. Mitä tehdä? Onko neuvoja/ kokemuksia?

""Kun ei äitin tee mieli""!!!!!
Ihmetteletkö oikeesti mitä teidän seksielämälle on tapahtunut jos olette toisillenne äiti ja isä; mihin katosivat nainen ja mies?
Mitä tehdä.... no mitähän.

Kymmenen vuotta naimisissa, kaksi lasta. Seksiä nykyisin vain muutaman kerran kuukaudessa. Silloin kyllä mukavaa. Arki-iltaisin ollaan usein niin väsyneitä, että yksinkertaisesti nukahdetaan eikä jakseta leikkiä.

Yhdessä kaksi vuotta ja rakastellaan 3-5 kertaa viikossa. Määrä vaihtelee väsymyksen mukaan, joskus viikonloppuna kun ollaan kahdestaan kertoja saattaa tulla vaikka kuinka monta. Ikää molemmilla 43- vuotta.

Olemme olleet yhdessä 13 vuotta. Seksiä harrastetaan suunnilleen kerran viikossa. Emme näe toisiamme läheskään joka ilta, kun työaikamme menevät ristiin. Useamminkin voisimme lemmiskellä, mutta väsymys ja aikapula rajoittavat. Olemme kolmikymppisiä.

Miltei 10 vuotta kimpassa ja miltei joka ilta. Joskus hiljaisempia kausia ja silloin n-kerran viikkoon. Siis kyse on pikemminkin ""köyrimisestä"" tai ""aviollisista velvoitteista"" kuin rakastelusta. Viimeisestä rakastelusta on.........noin 3 vuotta.

2-3krt viikossa ja yhdessä on oltu n. 30 vuotta. Seksi on nykyisin vähintään yhtä hyvää, kuin suhteen alussa, eikä pausseja ole ollut. Itse asiassa olen vaimolle erittäin kiitollinen näiden vuosien seksikertojen määristä ja laadusta.

Ehkä viestistäni voi tosiaan käsittää väärin. Korjaan siis: Itse parisuhteessa ei ole mitään vikaa. Ei mitään vikaa. Meillä on maailman upein lapsi, viihdymme yhdessä, teemme paljon asioita yhdessä. Juuri äsken, kun vaavi nukkui, istuimme rannassa makkaran paistossa ja juttelimme niitä näitä. Siis vain olimme. Se on toimivan parisuhteen parhaita puolia. Ainoa, mikä tökkii on siis seksi. Mistään epäluottamuksesta ei uskoakseni ole kiinni, ainakaan siihen ei ole aihetta. Siksipä en keksi, miksi ei maistu seksi. Kun minulla nousisi kiima, käy makkarissa kuitenkin viima. Jos varovasti jotain esittää, väsymys sen aina vesittää. Ja vaikka kuinka ehkä meidän tekisi mieli naida, ei sitä isän esittää kannattaa taida.