Gallup: Tuleeko teille välillä jaksoja jolloin mies ottaa päähän?

Kaverini ei voinut käsittää ettei minulle tule vaika 11 vuotta olemme yhdessä oleet niin ikinä ei ole päivää kauempaa toinen ärsyttänyt.

Hän siis oli aivan varma että jokaisessa suhteessa on kausia joilloin noin 2-3 kk ihmittelee minkä ihmeen takia mä olen ton tyypin kanssa..

No hän onkin eronnut kaikista niistä miehistä.

Mutta tehdäämpä oikein gallup :D
 
.
Max päivän voi ärsyttää, mutta yleensä vain hetken ärsyttää miehessä joku asia.
Päätän josku ärsyissäni, että "hitto oo, en puhu sille enää koskaan!" Mutta vartin päästä jo puhua pulputan ukolle :D
Ei oo normaalia, jos 2-3kk:n ärsytysjaksoja on!! Hulluksihan siinä tulis!
 
BJ
Tulee joo, mutta ei ne kuukausia kestä vaan lähinnä päiviä (tai vaan tunteja). Nyt raskausaikana niitä on ollut enemmän... On sitten tosin niitä ylitsevuotavan onnen -ja rakkaudentunteitakin! :xmas:
 
emm
Josks tulee hetkiä tai päiviä, että ärsyttää ihan kaikki myös oma kulta (ja lapset...) mutta ne menee ohi ja johtuu yleensä väsyyksestä tai stressistä. Välillä kun mies on harrastuksen takia useamman päivän ja yön putkeen poissa monesti alan mielessäni kiukuttelemaan miehelle, mutta kíukku häviää heti kun kulta tulee takaisin kotiin. Koskaan ei ärsytä viikkoja tai kuukausia yhteen menoon..!
 
Ei ole varsinaisia jaksoja, mutta päiviä jolloin mies ärsyttää tulee ja menee. Viime viikolla oli kaksi päivää kun tuo ärsytti niin jumalattoman paljon. Ei ole tyyppi vielläkään oppinut että silloin kun pitää lähteä niin lähdetään eikä aleta vasta laittamaan kamoja kasaan :snotty: |O
 
Tosin se ärtymys ja ärsytystaso on sidoksissa omaan väsymykseen. Joinain päivinä voin hymyillen ja hymähdellen korjata tiskipöydälle jätetyt hedelmänkuoret biojäteastiaan.. toisina voi yksi banaaninkuori lojumassa tiskipöydällä saada aika suuret mittasuhteet. :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä