Gallup: niinistö vs halonen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 16:16 Vieras kirjoitti:
Mites ne Niinistöllä on? ketäs se tanssittaa linnassa kun on sinkku?

Jo on sulla murheet :(

Niinistö, mä voin lähtee tanssikaveriksi jos se siitä on kiinni ettei voi pressaksi tulla kun ei oo tanssikaveria. ;)



Lainaa hyvä ihminen koko juttu,älä osia,kun et osaa poimia asiaa sieltä!Kysyjä kysyi kuinka suhtauduttaisiin Haloseen jos sillä ei olis puolisoa (vanhemmat ihmiset ainakin ajattelee et on oltava aviopari, siksi hänen avoliittonsakin oli "susipari-meinikiä") yms. Kyse oli aatteista ja ajatuksista. Vähän laajemmin ja objektiivisemmin jos rauhoittuisitte lukemaan niin hyvä tulee.

Hei ja yllätys yllätys...MÄ ÄÄNESTÄN NIINISTÖÄ. Mutta....pystyn olemaan meuhkaamatta täällä Kiina-ilmiöistä yms.Mitä tän kokoisen maan presidentti niihin vaikuttaa? Enpä tiedä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 16:50 mami kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 16:16 Vieras kirjoitti:
Mites ne Niinistöllä on? ketäs se tanssittaa linnassa kun on sinkku?

Jo on sulla murheet :(

Niinistö, mä voin lähtee tanssikaveriksi jos se siitä on kiinni ettei voi pressaksi tulla kun ei oo tanssikaveria. ;)




Lainaa hyvä ihminen koko juttu,älä osia,kun et osaa poimia asiaa sieltä!Kysyjä kysyi kuinka suhtauduttaisiin Haloseen jos sillä ei olis puolisoa (vanhemmat ihmiset ainakin ajattelee et on oltava aviopari, siksi hänen avoliittonsakin oli "susipari-meinikiä") yms. Kyse oli aatteista ja ajatuksista. Vähän laajemmin ja objektiivisemmin jos rauhoittuisitte lukemaan niin hyvä tulee.

Hei ja yllätys yllätys...MÄ ÄÄNESTÄN NIINISTÖÄ. Mutta....pystyn olemaan meuhkaamatta täällä Kiina-ilmiöistä yms.Mitä tän kokoisen maan presidentti niihin vaikuttaa? Enpä tiedä.



Lainattiin sitten koko juttu, mut mä tarkotin tän vitsiksi :ashamed:
 
on sulla huonot vitsit ja paikka sille. Kokeile jotain muuta palstaa. Ja yllätys yllätys taas... vitsi vitsi mä olenkin erilainen nuori ja äänestän ...MAtti Nykästä. Ai ei ollu ehdolla?! tää olikin vitsi.

On tietty ihan kohteliasta vastata alkuperäiseen kysymykseen eikä kirjoitella omia vitsejä. Ainahan sä voit avata uuden kyssärin itse.
 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 10:12 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 22:08 mammammaa kirjoitti:
Tuossapa ihan tasa-arvon vuoksi:
http://www.sdp.fi/index.php?mid=770

Itsellä pisti silmään

"Sosialismin arvojen mukaisesti yhteiskunnalla on oikeus vaikuttaa tuotantovälineistä saatavaan hyötyyn, niiden käyttöön, sijoittumiseen ja omistukseen."
Silti Halonen kieltäytyi puuttumasta Storan lakkoon...

ja

"Maailmantaloutta, pääomaliikkeitä ja ylikansallisten yritysten toimintaa on säänneltävä. Kansainvälisen sosialidemokratian on käytettävä voimaansa maailmantalouden epäkohtien korjaamiseen."
Eikä Tarja ole puuttunut Kiina-ilmiöön...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
No ei tuo nyt niin hauska ole, jos istuva presidentti edustaa mukamas vasemmistopuolueita, mutta toimii kuitenkin omankin puolueen periaatteiden vastaisesti. Ei vaikuta järin luotettavalta.
 
äänestä-vaikuta
Tässä tulee niitä Tarja Halosen tekemisiä presidenttikaudellaan:

Koottuja epäkohtia Tarja Halosen toiminnasta

Miten edustava on puhevikainen presidentti ulkopolitiikan johtajana? Jokaiselle suomalaiselle on taatusti tuttu presidenttimme keskitason englanninkielen taito, eikä ruotsikaan kiitettävään yllä.

Tarja Halonen vastustaa vieläkin kovaan ääneen varallisuusveron poistoa, mutta kuitenkin allekirjoitti vahvistuksen laista, jolla se poistettiin. Kuitenkin hän olisi voinut mielipiteensä ilmauksena jättää lain vahvistamatta, mutta ei tätä tehnyt.

Puolustusvoimiemme ylipäällikkö Tarja Halonen ei tunnista tavallisimpia sotilasarvoja ja haastateltaessa kertoi tämän olevan merkityksetöntä ylipäällikön toiminnalle. Presidentti Halonen kannattaa, että puolustusvoimien ylipäällikkyys säilytetään kuitenkin presidentin toimitehtävissä.
Nato-kysymyksessä Tarja Halosen kanta on vähintäänkin ristiriitainen. Hänen suostumuksellaan Suomi jo toimii Nato-joukkojen kanssa samoissa toiminnoissa, mutta Nato-jäsenyyttä hän kuitenkin jarruttaa. Hänen mukaansa Suomea kriisin uhatessa suojaa muiden EU-maiden tarjoama sympatia, eikä sopimukselle ole tarvetta. (MTV3:n uutinen asiasta).Vielä mielenkiintoisempaa on, että Halonen haluaisi evätä tulevilta presidenteiltä oikeuden hänen laatimansa ulko- ja puolustuspolitiikan kehittämiseen.
Ote YLE:n uutisoinnista:
- Sen sijaan Vanhanen ja minä pidimme tiukasti kiinni siitä, että tulevatkin presidentit ovat sidottuja toimimaan meidän ulko- ja turvallisuuspoliittisen selontekomme pohjalta, Halonen arvioi.
Presidentti Halonen käytti miljoonia euroja Helsinki - projektiin YK:n hallintoviran toivossa, mutta tämän projektin epäonnistuttua presidentti Halonen päätti pyrkiä yrittää vielä toiselle kaudelle.

Halosen johtamistaidot ovat kyseenalaistettu Suomen Kuvalehden teettämän tutkimuksen toimesta, jossa Halonen oli kolmesta kärkiehdokkaasta selvästi heikoimmin selvinnyt.

Tarja Halonen MTV3:n vaalitentissä kertoi Nokia - yhtymän olevan Kiinan suurin veronmaksaja - tämä kuitenkin huvitti häntä haastatellutta Nokian entistä toimitusjohtajaa Jorma Ollilaa, sillä tämä tieto ei pitänyt paikkaansa. Halonen itse syyttää tästä väärää informaatiota, jota oli saanut asiantuntijoiltansa. Tämä ei sattumoisin ollut ensimmäinen kerta kun presidentiltämme oli faktat hukassa.

Tarja Halonen ei suostunut pitämään Helsingin Sanomien järjestämää kriisipuhetta. Hän oli ehdokkaista ainoa, joka kieltäytyi. (Syy löytynee osin hänen raskasta kritiikkiä saaneista tsunami-katastrofi sekä 9/11 -kriisipuheista.)

A-Pisteen ohjelma Tarja Halosesta pistettiin ennen julkistamista jälkisensuurin alle, mitä ei kuitenkaan tehty Niinistöä tai Vanhasta koskeville jaksoille. Sensuroinnin suoritti Halosen "Yksi meistä" -vaalikirjan kirjoittajan puoliso Riitta Pihlajamäki, joka toimii YLE:llä ohjelmajohtajana. Tämä on sosialistisen valtion piirre, ei demokratian.
 
äänestä-vaikuta
Ja lisää:

Lähihistorian toiminta

Tarja Halonen toimi hyvin arveluttavasti Suomen Pankin johdon nimityksissä. Hän nimitti Sinikka Salon (sit) ja Pentti Hakkaraisen (sit) Mauri Pekkarisen (kesk) ja Ilkka Kanervan (kok) sijaan. Myöskin kovaa kritiikkiä on herättänyt Sixten Korkmanin syrjäyttäminen Erkki Liikasella (sdp). Korkman kuitenkin on Liikasta pätevämpi, oltuaan 15 vuotta EU:n valmisteluissa mukana ja tuntiessaan parhaiten Euroopan keskuspankin. Halonen silti on suhtautunut nyreästi siihen, että esim. Suomen Pankin johtokunnan nimitykset jätettäisiin asiantuntijoille.

Tarja Halonen katsoi tärkeämmäksi tehtäväksi edustaa Suomea Chilen toverijuhlassa, sen sijaan, että olisi osallistunut suureen sotaveteraanien tapahtumaan Suomessa.

Edesmenneen katolisen kirkon päämiehen Paavi Johannes Paavali II:n hautajaisten suomalaisedustuksessa ei ollut läsnä presidentti Halonen, mutta muiden kristillisten sekä useiden islamilaisten valtioiden päämiehet kyllä.

Halonen ei ole ollut halukas julkistamaan nk. Tiitisen listaa tai Stasi - listaa, joiden julkistaminen kuuluisi kuitenkin avoimeen tiedonvälitykseen ja demokratian ylläpitämiseen. Tämä siksi, että kyseisillä listoilla on viitteitä, jotka horjuttaisivat nykyisen presidenttimme julkisuuskuvaa. Jos Halosen nimeä ei löytyisi listoilta, hänellä ei olisi mitään salattavaa ja voisi vastata kansan pyyntöön, ajaen listojen julkistamista. Kovimpaan ääneen listojen julkistamista on vaatinut Alpo Rusi, joka on Suomen suurlähettiläs.

Tarja Halonen myöskin ilmaisi v. 2005 marraskuun alkupuolella, että miehet eivät kykene lapsen kasvattamiseen läheskään yhtä hyvin kuin naiset. Huolestuttavan feministinen lausunto kertomansa mukaan tasa-arvoa kannattavalta presidentiltä.
 
puzzle
Ihan sama kuinka "ihana" Niinistö on mä äänestän silti Tarja Halosta. :D
Mä en tykkää koppavista, rikkaista, epäselviä puhuvista äijistä, jollainen ehdokas Niinistö on.

 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 09:51 puzzle kirjoitti:
Ihan sama kuinka "ihana" Niinistö on mä äänestän silti Tarja Halosta. :D
Mä en tykkää koppavista, rikkaista, epäselviä puhuvista äijistä, jollainen ehdokas Niinistö on.
Luuletko, että Tarja tekee pressanhommia nälkäpalkalla? :LOL: :LOL:
 
puzzle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 09:55 mammammaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 09:51 puzzle kirjoitti:
Ihan sama kuinka "ihana" Niinistö on mä äänestän silti Tarja Halosta. :D
Mä en tykkää koppavista, rikkaista, epäselviä puhuvista äijistä, jollainen ehdokas Niinistö on.
Luuletko, että Tarja tekee pressanhommia nälkäpalkalla? :LOL: :LOL:
Sä olet kyllä epämiellyttävä tyyppi! Mitä ihmeen nauramista mun vastauksessani on? \|O \|O \|O \|O \|O
Ap. kyseli mielipiteitä ja mä kerroin omani. Jos sä et erilaisia ajatuksia kestä, parempi pysyä poissa näiltä sivuilta.
 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 10:01 puzzle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 09:55 mammammaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 09:51 puzzle kirjoitti:
Ihan sama kuinka "ihana" Niinistö on mä äänestän silti Tarja Halosta. :D
Mä en tykkää koppavista, rikkaista, epäselviä puhuvista äijistä, jollainen ehdokas Niinistö on.
Luuletko, että Tarja tekee pressanhommia nälkäpalkalla? :LOL: :LOL:
Sä olet kyllä epämiellyttävä tyyppi! Mitä ihmeen nauramista mun vastauksessani on? \|O \|O \|O \|O \|O
Ap. kyseli mielipiteitä ja mä kerroin omani. Jos sä et erilaisia ajatuksia kestä, parempi pysyä poissa näiltä sivuilta.
No kiitos kovasti :LOL:
Huvittipa vaan, kun ihan äskettäin tuolla kovasti toivoin, että aikuiset ihmiset osaisivat tehdä äänestyspäätöksensä aikuismaisin perustein, ja tämä "koppavista, rikkaista, epäselviä puhuvista äijistä" on kyllä NIIIIN kaukana ensinnäkin aikuismaisesta ja toiseksi totuudenmukaisesta kuin olla voi. Rikas Sauli varmaankin on, mutta ei Tarjakaan mikään tyhjätasku ole, onhan hän nauttinut valtion maksamia etuuksia monta kymmentä vuotta. Saulin palkan määrää en tiedä, mutta en pidä mitekään mahdottomana sitä, että se olisi tällä hetkellä suurempi kuin Suomen presidentin palkka. Ahneutta?

Ja enkö kestä muunlaisia vastauksia? Tottakait kestän, VARSINKIN jos ne perustellaan hyvin, ja totuudenmukaisesti. En ole itsekään täällä Tarjan henkilöön kohdistuvia asioita tuonut esille kuten esim sinä, puzzle, vaikka niistäkin itselläni mielipiteet takuuvarmasti on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 10:25 mammammaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 10:01 puzzle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 09:55 mammammaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 09:51 puzzle kirjoitti:
Ihan sama kuinka "ihana" Niinistö on mä äänestän silti Tarja Halosta. :D
Mä en tykkää koppavista, rikkaista, epäselviä puhuvista äijistä, jollainen ehdokas Niinistö on.
Luuletko, että Tarja tekee pressanhommia nälkäpalkalla? :LOL: :LOL:
Sä olet kyllä epämiellyttävä tyyppi! Mitä ihmeen nauramista mun vastauksessani on? \|O \|O \|O \|O \|O
Ap. kyseli mielipiteitä ja mä kerroin omani. Jos sä et erilaisia ajatuksia kestä, parempi pysyä poissa näiltä sivuilta.
No kiitos kovasti :LOL:
Huvittipa vaan, kun ihan äskettäin tuolla kovasti toivoin, että aikuiset ihmiset osaisivat tehdä äänestyspäätöksensä aikuismaisin perustein, ja tämä "koppavista, rikkaista, epäselviä puhuvista äijistä" on kyllä NIIIIN kaukana ensinnäkin aikuismaisesta ja toiseksi totuudenmukaisesta kuin olla voi. Rikas Sauli varmaankin on, mutta ei Tarjakaan mikään tyhjätasku ole, onhan hän nauttinut valtion maksamia etuuksia monta kymmentä vuotta. Saulin palkan määrää en tiedä, mutta en pidä mitekään mahdottomana sitä, että se olisi tällä hetkellä suurempi kuin Suomen presidentin palkka. Ahneutta?

Ja enkö kestä muunlaisia vastauksia? Tottakait kestän, VARSINKIN jos ne perustellaan hyvin, ja totuudenmukaisesti. En ole itsekään täällä Tarjan henkilöön kohdistuvia asioita tuonut esille kuten esim sinä, puzzle, vaikka niistäkin itselläni mielipiteet takuuvarmasti on.
Tämä se vaan jaksaa ja jaksaa ja jaksaa kuin duracell pupu. Nämä siis lähinnä HENKILÖVAALIT, PUOLUEET HITTOON. Ja jos nyt Saulin naama/olemus ei miellytä meitä niin mitä vaahtoat. Löysää jo pipoa ettei enää kiristä. Vaahtoa sit huomenna lisää kun Sauli haviää!!! Tiedätkö muuten miten hullua pidetään jännityksessä?
Kerron huomenna! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ilman muuta äänestin Niinistöä. Tässä maassa on aivan riittävän pitkään ollut sosialistipressa. Toisekseen oikeiston selkeästi perhekeskeisemmät arvot ovat lähempänä minua kuin vasemmiston ei-perhekeskeisyys. Muitakin arvoja oikeiston ajattelussa arvostan.
 

Yhteistyössä