Arvostan ihmisiä, joilla on tunteenpaloa ja sinnikkyyttä. Mammammaa on perustellut näkemystään mielestäni ihailtavasti ja aikuismaisesti. Eikä hän ole nimitellyt täällä ketään. =)Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 17:16 nektariini harmaana kirjoitti:\Samaa mieltä. Mammammaa on ilmeiseti tosi lapsellinen jankkaaja. Onneksi en livenä tunne yhtään tuollaista!Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 12:26 vieras kirjoitti:Voi jestas tätä keskustelun tasoa. Mammammaa puolustelee
Sätkä-Saulia eikä suostu ymmärtämään että voi olla toistakin mieltä, perää vaan että mitä Halonen saanut aikaan. Halonen ei ole pressakaudellaan ainakaan minun tulojani vähentänyt. Ulkopoliitiikassa mielestäni onnistunut hyvin, ja se kai on pressan näkyvin tehtävä.
Tätä keskustelua kun seuraa niin tuntuu että hiekka lentää kuin päiväkodin lapsilla leikeissään. Mun isillä on parempi auto kun sun isillä, minumpas, minun, minumpas..... Ollaankos aikuisia? Kysymyshän oli aivan simppeli, eli kumpi!!!!!!!!!!!!! :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 09:30 Footballers Wife kirjoitti:Arvostan ihmisiä, joilla on tunteenpaloa ja sinnikkyyttä. Mammammaa on perustellut näkemystään mielestäni ihailtavasti ja aikuismaisesti. Eikä hän ole nimitellyt täällä ketään. =)
Nyt oli ihan pakko kirjautua pelkästään kommentoidakseni tätä. Olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa eli :flower: :flower: :flower: mammammaalle! Esittänyt asiallisia näkemyksiä!Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 09:30 Footballers Wife kirjoitti:\Arvostan ihmisiä, joilla on tunteenpaloa ja sinnikkyyttä. Mammammaa on perustellut näkemystään mielestäni ihailtavasti ja aikuismaisesti. Eikä hän ole nimitellyt täällä ketään. =)Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 17:16 nektariini harmaana kirjoitti:\Samaa mieltä. Mammammaa on ilmeiseti tosi lapsellinen jankkaaja. Onneksi en livenä tunne yhtään tuollaista!Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 12:26 vieras kirjoitti:Voi jestas tätä keskustelun tasoa. Mammammaa puolustelee
Sätkä-Saulia eikä suostu ymmärtämään että voi olla toistakin mieltä, perää vaan että mitä Halonen saanut aikaan. Halonen ei ole pressakaudellaan ainakaan minun tulojani vähentänyt. Ulkopoliitiikassa mielestäni onnistunut hyvin, ja se kai on pressan näkyvin tehtävä.
Tätä keskustelua kun seuraa niin tuntuu että hiekka lentää kuin päiväkodin lapsilla leikeissään. Mun isillä on parempi auto kun sun isillä, minumpas, minun, minumpas..... Ollaankos aikuisia? Kysymyshän oli aivan simppeli, eli kumpi!!!!!!!!!!!!! :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/
Siis täähän on Keskustelupalsta eikös joo?? On kumma ettei täällä sitten saa keskustella. Puolin ja toisin. Hyvä vaan kun läppä lentääAlkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 09:36 mammammaa kirjoitti:\:flower:Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 09:30 Footballers Wife kirjoitti:Arvostan ihmisiä, joilla on tunteenpaloa ja sinnikkyyttä. Mammammaa on perustellut näkemystään mielestäni ihailtavasti ja aikuismaisesti. Eikä hän ole nimitellyt täällä ketään. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 23:43 Porvari kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani minun on pakko kysyä teiltä vasemmiston kannattajilta että kuinka hyvin olette perehtyneet Kokoomuksen arvoihin ja tavoitteisiin, ennen kuin päädyitte äänestämään vasemmistoa? Jotenkin kun tuntuu siltä että selkeästi vääriä tietoja niin monilla on...Ihan yhtenä esimerkkinä käyköön vaikkapa vasemmiston ajatus lasten hoidosta verrattuna oikeiston ajatuksiin. Karkeesti ottaen oikeisto kannattaa valinnanvapautta perheille, eli että kukin perhe voisi vapaammin valita erilaisten hoitomuotojen väliltä. Kotihoito on arvossaan oikeiston ajatusmaailmassa, vasemmistolla taas ollaan enemmän kallellaan vanhempien kodin ulkopuoliseen työhön kannustavalla asenteella. No se on vain yksi esimerkki, mutta kysyn vielä että kuinka tarkoin olette perehtyneet asioihin ennen valintaanne? Vai onko niin että olette perehtyneet, ja kannatatte näitä vähemmän perhekeskeisiä vasemmiston arvoja?
Niinistön ja Kokoomuksen linjaus on tehdä työnteosta kannattavaa. Koskien kaikkia palkkaluokkia. Kun työnteko on kannattavaa, se innostaa sellaisetkin töihin, joiden ei tällä hetkellä kannata mennä. --->Verotulot lisääntyvät, jolloin on varaa panostaa nykyistä paremmin myös hyvinvointipalveluihin ja muihin sosiaalimenoihin. Onhan Niinistölläkin yli 10 vuoden kokemus yksinhuoltajuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 21:15 Vieras kirjoitti:Mitä odotatte Niinistön antavan muuta kuin vaihtoehtoja lapsiperheen työssäkäynnille? Miten käy keskituloisten? Tai yh:ien?
Tuntuu vaan että puolueesta riippumatta keskituloisia rangaistaan...Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 21:33 mammammaa kirjoitti:\Niinistön ja Kokoomuksen linjaus on tehdä työnteosta kannattavaa. Koskien kaikkia palkkaluokkia. Kun työnteko on kannattavaa, se innostaa sellaisetkin töihin, joiden ei tällä hetkellä kannata mennä. --->Verotulot lisääntyvät, jolloin on varaa panostaa nykyistä paremmin myös hyvinvointipalveluihin ja muihin sosiaalimenoihin. Onhan Niinistölläkin yli 10 vuoden kokemus yksinhuoltajuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 21:15 Vieras kirjoitti:Mitä odotatte Niinistön antavan muuta kuin vaihtoehtoja lapsiperheen työssäkäynnille? Miten käy keskituloisten? Tai yh:ien?
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 21:15 Vieras kirjoitti:Mitä odotatte Niinistön antavan muuta kuin vaihtoehtoja lapsiperheen työssäkäynnille? Miten käy keskituloisten? Tai yh:ien?
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 22:39 Vieras2 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 21:15 Vieras kirjoitti:Mitä odotatte Niinistön antavan muuta kuin vaihtoehtoja lapsiperheen työssäkäynnille? Miten käy keskituloisten? Tai yh:ien?
Niinistön mukaan on sentään yksinhuoltajia, Kun Halonen puhuu vain yksinhuoltaja-äideistä. Eihän presidentti kyllä näistä tuista yms päätä et sen päätöksen tekee ne muut sak:laiset jotka ootte sinne äänestäny, eduskuntaan
Kylläpä muistan itsekin, kun opiskellessani saattoi olla niinkin pahoja päiviä, että paistoin ruoaksi lättyjä pelkästä maidosta ja jauhoista ja tuskailin, kun ne tarttui pannuun kiinni. Ihmettelen tässä miten tuossa enää olisi voinut elintasoa pudottaa, tehdä lätyt veteen ja jauhoihin...? =)Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 23:40 opiskelija kirjoitti:Tämä opiskelija mietti ja mietti kunnes tämä Punainen Lanka ratkaisi
Maarit Tastula: Mut yks kuudesosa suomalais nuorista elää tänäpäivänä kokonaan tai osin
toimeentulotuen varassa. Eiks tässä tule vääjäämättä mieleen se ajatus että osa
meidän nuorisostamme käyttää tätä järjestelmää hyväksi.
Tarja Halonen: Tää yks sellainen asia joka minua todella kiinnostaa, miks edelleenkin
on näitä, onks kuinka paljon kysymys toimeentulotuen aukoista taise on liian
byrokraattista tai siitä että ihmiset ei sitte yritä itseenempää, toisaalta mää
tiedän itsekkin että ainakin opiskelijoista iso osa käy töissä jopa siinä
määrin että se haittaa heidän opiskeluja että pikemmin pitäisi sanoa pudottakaa
elintasoa ja valmistukaa ajoissa.
Eli Niinistöön vaihdon mä =)
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 22:08 mammammaa kirjoitti:Tuossapa ihan tasa-arvon vuoksi:
http://www.sdp.fi/index.php?mid=770
Itsellä pisti silmään
"Sosialismin arvojen mukaisesti yhteiskunnalla on oikeus vaikuttaa tuotantovälineistä saatavaan hyötyyn, niiden käyttöön, sijoittumiseen ja omistukseen."
Silti Halonen kieltäytyi puuttumasta Storan lakkoon...
ja
"Maailmantaloutta, pääomaliikkeitä ja ylikansallisten yritysten toimintaa on säänneltävä. Kansainvälisen sosialidemokratian on käytettävä voimaansa maailmantalouden epäkohtien korjaamiseen."
Eikä Tarja ole puuttunut Kiina-ilmiöön...