Gallup: niinistö vs halonen

mammammaa
Pitäkää vaan hyvät ihmiset mielipiteenne, enhän minä niitä ole pois ottamassa. Ihmettelen vaan, kun tämän laajuisella provosoinnillakaan en ole saanut yhtä ainoaa hyvin perusteltua vastausta esim. siihen, mitä Halonen on 6 vuoden "linnareissullansa" tehnyt. "On hoitanut asiansa hyvin, On edustanut hyvin, On symppis, On mukavan oloinen..." Nuita kyllä riittää...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 15:13 Työläinen kirjoitti:
Niinistöä äänestävät keskinkertaisuutta syleilevät, kotiäitiyden nimeen vannovat, puuomakotitalossa asuvat, duunarimiehensä rahoilla porvariksi itseään tituleeraavat, homorakkautta luonnottomina pitävät naiset, joitten mielestä rohkein teko elämässä on sanoa voi v***u! Nämä pirttikalustosta haaveilevat pikkuhääräilijät luultavasti silittäisivät sukkansakin, jotta erottautuisivat hiekkalaatikkokeskusteluissa pikkuisen paremmaksi kuin naapurissa asusteleva yhtä kuvottavan tunnollinen kanssasisarensa.Eikä siinä vielä kaikki, Marimekon Unikko on luultavasti tämän kansaryhmän mielestä Suomen kansalliskasvi, koska sitä näkee kaikilla ja koska se on persoonallisinta kuosia mistä makuuhuoneen verhot voi tehdä. Kauan eläköön kultainennoutaja ja morsiammenryöstö!
Tämä ei päde ollenkaan minuun vaikka äänestän Salea.
Äänestän Salea, koska hän kannattaa ihmisten työntekoa. Kyllä minä ja moni muukin mieluusti eläisi työttömyyspäivärahoilla ja kaikilla tuilla, mutta valitettavasti rahat eivät riitä siihen ja ihmisten on käytävä töissä piti siitä tai ei.
 

Mitä tulee Niinistöön, niin esim. tsunamipuheenvuoroissaan se käyttäytyi ihan naurettavasti. Ei hän muka tunteile ei, mutta avun olisi pitänyt olla heti paikalla kun hän vähän vinkasee. Itse se sinne meni ihan vapaaehtoisesti ja mitä tulee Suomen avustuksiin, niin vaan hyvin mallikkaasti homma hoidettiin jos muihin maihin, esim. Ruotsiin vertaa.

Kyllä taisi uhrien omaiset olla eri mieltä kun eivät saaneet ulkoministeriöön yhteyttä ja ihan aluksihan sanottiin ettei suomalaisia kuolonuhreja ole. Harvemmin sitä joutuu noin selvästi katsomaan kuolemaan silmästä silmään mitä Niinistölle kävi. Totta kai sitä on tuohtunut. Suomellakin kesti ennen kuin avustukset lähtivät käyntiin.
 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 22:56 Anna kirjoitti:
Mitä tulee Niinistöön, niin esim. tsunamipuheenvuoroissaan se käyttäytyi ihan naurettavasti. Ei hän muka tunteile ei, mutta avun olisi pitänyt olla heti paikalla kun hän vähän vinkasee. Itse se sinne meni ihan vapaaehtoisesti ja mitä tulee Suomen avustuksiin, niin vaan hyvin mallikkaasti homma hoidettiin jos muihin maihin, esim. Ruotsiin vertaa.
Aiheen ohi menee, mutta kyllä siellä oli muitakin avuntarvitsijoita kuin Niinistö. Ja avustusrahoista (SPR) suurin osa seisoo edelleen valtion obligaatioissa, koska "järkeviä avustuskohteita ei juuri nyt ole." Kysykää vaikka suoraan SPR:ltä!
 
Justjoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 16:34 Rva X kirjoitti:
Meidän perheen äänet mene Haloselle. On siinä hurja täti! Ihailen tuollaista temperamenttia ja tyyliä. :)

Siis mitä tempperamenttia ja tyyliä? \|O Ja kunpa olisikin Tarjassa jotain hurjaa, hohhoijakkaa! Kyllä tää sosialismi jo tosiaan riittää tässä maassa. SAULI PRESSAKS!!!
 
Sauli sätkän käärii
ja maalaisten jaloissa häärii
Kova on yritys pressaksi päästä
eikä siinä sanoja säästä
Tarjaa julkisesti mollaa
vaikkei itsellään ole parempaa pollaa
Kärkäs, imelä ehdokas
hieman liian rehvakas.
Eipä tipu ääntä multa
etkä saa sätkääs tulta. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
mammammaa
Ei oo Tarjankaa kannattajilla helppoa, ku ei löydy mitään hyvin perusteltuja argumentteja Saulia vastaan, "runonpätkiä" ja conanin naljailuja vaan :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ja se NATO -homma taas, molempia sitoo presidenttinä eduskunnan päätökset, turha siitä on sen enempää jauhaa.
 
Harmaana
mammaa:lle olen mielenkiinnolla lukenut näitä kommenteja ja alkaa jo tässä vaiheessa hymyilyttää. Tällä palstalla suurinosa on näitä velkaisia, pienituloisia jotka ovat aivan vakuuttuneita siitä että Tarja poistaa heidän ongelmansa ja Sauli taasen lisää niitä ja vie viimeisetkin rahat lompakosta. No onhan se jo kuuden vuoden aikana nähty kuinka paljon Tarja on pienituloisten rahoja lisännyt.

Mulla oli vaakakuppi vähän Tarjan puolella mutta viimeaikaiset tapahtumat ovat kyllä nostaneet Saulin ykkösehdokkaaksi. Yksi tuolla jo mainitsikin jäsenmaksu rahojen tuhlauksesta. Olen samaa mieltä monta vuotta olen SAK:lle jäsenmaksua maksanut ja niillä rahoilla rahoitetaan nyt Sekä Tarjan puolesta että Saulin vastainen kampanja. Tuli mitta täyteen ja liityin yksityiseen työttömyyskassaan ja ÄÄNESTÄN SAULIA joka on kyllä todella fiksulta tuntunut noissa väittelyissä, tuntematta henkilökohtaisesti.

Tsunamiin taas voi sanoa, että hyvä et siellä oli joku päättäjäkin mukana niin uskovat toiset sitten paremmin mitä se oli.
 

Yhteistyössä