GALLUP: Mitä ehkäisyä käytätte?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 12:44 tähti83 kirjoitti:
meillä pillerit. Mulle lääkäri sano et kun kirukan laittaa niin ei voi oikein enää kunnolla harrastaa seksiä kun sitte pitäis olla vaan yhdessä asennossa kun muuten se voi sattua itseensä tai kumppania joten en sitä valinnut silloin kun tarjottiin..
what??? :eek: :eek: :eek:
onhan mulla toi kierukka ollu kohta vuoden eikä kyllä oo sattunu. ainoa mistä muaki varotettiin on se, että ku iinä on ne langat joista se kierukka aikanaa vedetään pois, että ne kun tulee kohdun ulkopuollle, ja se on sellasta vähän niinku siimaa, ni että niiden päät saattaa pistää, mut ainaki tää gyne osas hienosti selittää että ku ne päät jätetää pitemmiksi, ja tavallaan taivutetaan pois tieltä, kohdunkaulan "ympärille" ni ne ei voi pistää. eikä oo pistänykkää.
seksielämä on yhtä antoisaa ku aina ennenki, itseasiassa jotenki rennompaaki ku ei tarvi miettii ehkäsyä. eikä tarvi viihtyä vaan yhdessä asennossa.
oiskohan sulla ollu nyt vähän asiansa osaamaton lääkäri?
 
Hei Gloria
Kuukauden söin minipillereitä, jotka oli surkeet ja "menkat" jatkuvasti. Kierukka reseptin lääkäri kirjotti, mutta se jätetään nyt laittamatta. Alettiin yrittelemään Pikku Kakkosta.. =)
 
Kumia käytetään. Aiemmin käytin pillereitä, mutta sain niiden syömisestä kystan rintaani. Olen kuullut, että joillekkin muille on käynyt samalla lailla. Pillereiden vaihdosta olisi voinut olla apua, mutta päätin jättää kokonaan pois huonon kokemuksen jälkeen.
 
pöntikkä
Kuparikierukkaa käytetään, eikä nipistä mua eikä miestä, omituisia juttuja jotkut lääkärit sitten kertoo, eivät osaa laittaa paikalleen ilmeisesti, kuparikierukkaa vaan lisää vuotoa ainoa miinus, toistaiseksi toiminut hyvin, 3 vuotta täynnä 2 jäljellä ennen vaihtoa
papa-koe 2vuoden välein kun on vakiopartneri :heart: :heart: :heart:
 
wotza
Pillereitä vielä hetken aikaa, pakko lopettaa ku niistä tulee nii paska ja apaattinen olo. Ei maistu ei sitten yhtää mikään.. En ole viä päättänyt mitä niiden jälkeen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 22:17 spring kirjoitti:
Meillä EI kumia käytetä, sillä en kättelekkään RUKKASET KÄDESST tai EN SYÖ KARKKIA PAPERI PÄÄLLÄ :)

Ei vaan, pilsuja napostelen, mutta uusi ehkäisy on KÄTEEN laitettava kapseli systeemi. oletko kuullut siitä?
oli joskus joo kokeilussa. ei vuotoa muutamaan kuukauteen, sit tiputti pari viikkoa, ei vuotoa muutamaan kuukauteen, sit tiputti pari kolme kuukautta, ja sit mä tulin järkiini kesän kynnyksel ja nypitin sen pois. oishan se tosi makee juttu kun tollanen hormoonihomma sopisi, silloin periaate olikin, että jos vauvakuume iskee ennen aikojaan, niin viimeistään lääkäri ois puhunut mut pitään sen kaiket ne maksetut kolme vuotta käs´varressani.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 22:17 spring kirjoitti:
Meillä EI kumia käytetä, sillä en kättelekkään RUKKASET KÄDESST tai EN SYÖ KARKKIA PAPERI PÄÄLLÄ :)

Ei vaan, pilsuja napostelen, mutta uusi ehkäisy on KÄTEEN laitettava kapseli systeemi. oletko kuullut siitä?
Mun ylä-asteen opettajallalla oli tollaset kapselit käsivarressa noin 15 vuotta sitte et ei kauhean uusi ehkäisy muoto minusta.

Itelläni on nyt hormooni kierukka, ja sitä ennen pillerit raskauksien välissä
 

Yhteistyössä