gallup: Mitä avainnippusi kertoo sinusta?

Jaa-a, vielä jokunen aika sitten varmaan on joku ajatellut, että olen idiootti. Hukkasin nimittäin muutama viikko sitten lapsivapailla ollessamme avaimen. Eihän siinä vielä mitään, mutta kun se sisälsi sellaisen hauskan läpyskän, jossa oli osoitteeni. :rolleyes: Osoitelappu oli siinä siis, kun tähän muutin reilut 3 vuotta sitten, enkä ollut ottanut pois, kun enhän mie nyt avaimia hukkaisi.

vasta vähensin romua sun muuta avaimistani, mutta sitä ennen siinä oli: volvon avain eli selvästi kyseisen auton omistaja, pinkki possu kertoo ehkä sen ettei oo ihan tiukka pipo, viivi&wagner avaimen perä jossa mun nimi ja sana pomottaa... kertoo siis mun etunimen ja huumorintajustani jälleen... Erään opiston logolla avaimenperä klipsi, vois luulla et opiskelen siellä tai sit ku se on jo kulunut jne. niin ehkä vois päätellä et joskus opiskellu.
Sitten siinä oli kotiavain, avain äidin luokse, toisen auton avain ja joku pieni avain josta en ees tiiä mihin se on... sekameteli ihminen varmaan jonku mielestä...

nyt ei oo ku ford avaimen perä + avain ja kotiavain eli aika lailla siistiytynyt nippu =)

"sondersson"
no mulla on avaimissa kaksi pullonavaajaa, kotiavain, mun äidin avain, muista avaimista en tiiä mitä ne on :D Sit siinä on nalle jonka sain mieheltä. Ja omena jonka oon saanut jo eskarissa.

Eli mut voisi nähdä sellaisena et säilytän kaikkea turhaa hamaan loppuun saakka, äitin tyttö ja vissiin vähän viinan menevä, mutten sentään ole kotia juonut :D Ja olen miehelleni rakas, tai ainakin olen pakottanut hänet ostamaan edes jotain ystävänpäivälahjaksi...

Kirjautumaton
Mun nipusta löytyy: Kotiavain, avain lapsuudenkotiin, pyörän avain, säästöpossun avain, tunnistenumero läpyskä vakuutusyhtiöön ja sit semmonen rikkinäinen nipsutin millä saa nipun kiinni vaikka housun vyölenkkiin.
Toisessa nipussa roikkuu tällä hetkellä merimies solmu, kun palautin siitä kulkulätkän, yleisavaimen, laukkukaapin ja pukukopin avaimen osastonhoitajalle.

Ei yhtään mitään, ei mulla ole avainnippua.

Tähän torppaan on tasan yksi avain, ja se roikkuu ulko-ovessa.
Auton avain on korttimallinen, ja kulkee lompakossa tai taskussa erillään.

Molemmilla työpaikoilla on ovet turvallisuussyistä lukitsematta, tai avain roikkuu jossain hyvin saatavilla oven vieressä, eikä kenelläkään ole omia avaimia niihin oviin.

Sisu harmaana
Et mä hukkaan avaimia varsin usein, koska avaimenperänä on avainketju. Hukkaa niitä en, mutta tuo ketju on ihan käytännön syistä siiä, helppo pujauttaa kaulaan avaimet, jos pikaisesti tarvii esim juosta kaupassa. Ja paljon liikun yksin kuopuksen kans, niin sillon on helpompi kun ei tarvii tunkea avaimia kassiin /taskuun.

IhanaValo
Miun avainnippu sisältää punaisen sydänavaimenperän, kotiavaimen, vanhempieni kodin avaimen ja yhden avaimen, josta en itse asiassa oo varma mihin se ees käy. Ehkä varastoon?
Mitä tuo nyt sitten kertoo? :)

No sen että mä hoidan kotihommat... Mulla on kotiavain, emännänavain (joita vain 1kpl/talous) ja pyykkituvanavain (niitäkin vain se yksi kpl). Ja sen että mä oon vähän sellanen sinnepäin-ihminen, koska pyykkituvan avain on silleen jännästi vaan tuupattu sellaseen solkeen, kun en oo saanut aikaseks värikoodata noita avaimia (jotka siis kaikki näyttää samalta) ja siks yks avain on hassusti vaan töröllään siinä kun en halua joutua käymään kaikkia kolmea avainta aina läpi, minne ikinä olenkaan menossa.

Mulla on kotiaavainnipussa yks perus abloy, yks sentoavain ja yks pyörän avain. Lisäks löytyy koulun kulkulätkä, kärrypoletti, veikkauksen avaimenperä ja yks iso lätkä josta voi tavata mun nimeni.
Auton avaimissa on kiinni webaston kaukosäädin ja viivi&wagner avaimenperä nimellä myös.

Mitähän noistakin sit voi päätellä? Haluun merkata omaisuuteni?

Täähän oli hyvä kysymys, sillä tajusin juuri, että mulla on nipussa avain, jonka tarkoitusta en tiedä. Muuten työpaikalle 4 avainta (2 abloy ja 2 lätkää), lisäksi avain kunotosalille (josta tietenkin voisi ajatella, että olen urheilullinen, mutta menisi aika lailla metsään), lisäksi avaimet vanhemmilleni ja omaan kotiin, nämä kaikki linkitetty kolmeen eri renkaaseen kun ei ole jaksanut ottaa pois ja lisäksi ylsi erittäin kulunut ja risa avaimenperä ja tuollainen ripustushaka. Eli varmaan aika huolimaton ja laiska sählääjä omistajana:)

daah!
En ole miettinyt: mulla roikkuu siinä paloaseman avaimenperä, jossa on kiinni koulun pukkarin avain, sekä sitten sellanen pinkkinalle jossa on ketju, sekä kotiavain. vaikea selittää.. ;)

LAPSELLINEN:)? LAPSE-LLINEN. :D

"vieras"
Mitähän se kertoisi...
3 tavalista abloy avainta, yksi ura-avain ja auton avain josta selviää, että autoni on Peugeot. Lisäksi avaimen peränä on puinen sydän ja lehmä ja avaimista löytyy myös erikokoisia renkaita joista tunnistan minne mikin avain kuuluu. Tarkemmin ajateltuna mun nippuni onkin letka :)

Yhteistyössä