gallup: Mitä avainnippusi kertoo sinusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22227815:
Mun 'nipussa' on vaan kotiavain mustassa barbababa avaimenperässä. Mä en tykkää barboista, mutta kun se oli musta ja pehmeä niin ostin. Tietyllä tapaa suloinen, mutta en ole mikään fani silti.

Analyysi?
Sä et vaan uskalla myöntää oikeasti fanittavas barbababoja :xmas:

"vieras"
[QUOTE="vieras";22230013]Kotiavain, pyöränavain, mökinavain, varastonavain yhdessä nipussa.

Toisessa nipussa työpaikan koodiavain, pukukaapin avain ja roikkapaikan avain.[/QUOTE]

Juuh ja autonavain tossa ekassa lisäksi. :D Unohtui...

Päättelisin tuosta, että töissä käy ja napsauttaa auton auki kaukaa. :D:D En mä muuta tosais tuosta päätellä.

Että olen metallimusiikin ystävä, todenänköisesti tyttö. Ja että minulla on koti.

Minulla on erikseen duuniavaimet ja autonavaimet. Duuniavaimista voisi päätellä vaikkapa, että olen jossain tekemisissä esimerkiksi lonkkaproteesien kanssa.

jokutyppiivaan
no mulla on kodinavain,pyörän avain,ladankin avain,ja fordin yleis avain ja joku ketju...joten siitä kaiketi voi päätellä että olen moottoreiden ystävä ja olen poika.

"Mimmi"
Mulla on kolme avainnippua. Mitä siitä nyt sitten voikin päätellä :D

Yksi kodin, varaston, vanhempien kodin ja pyörän avaimille (5-6 avainta)
Toinen työavaimille (6 avainta + 2 koodilätkää)
Kolmas autonavaimelle + lämmitystolpan avaimille (2 avainta)

Tuo autonavainnippu on ainut jossa on perinteinen avaimenperä. Työavaimet roikkuu kaulanauhassa ja kotiavaimissa ei ole avaimenperää ollenkaan.

"vieras"
Mun avaimista vois päätellä, että on koti ja auto ja on lapsia, joita viedä paikasta toiseen, mulla on semmonen avaimenperä kun " nopeuksia noudattava äidin taksi, ylityöllistetty, alipalkattu, mutta aina valmis lasten kuski"

Että ajan Opelilla ja kotini ovi aukeaa Abloy-avaimella... jos se on lukossa. Nuo ovat sellaisessa renkaassa kiinni molemmat, mulla ei ole mitään varsinaista avaimen perää eikä muutakaan ylimääräistä siinä roikkumassa.

"ovela"
Avaimet on vain kotiin, joten niistä ei sen ihmeempää voi päätellä. Avaimenperistä voi sen sijaan joku päätellä että harrastan ammuntaa, olen pohjanmaalta, mahdollisesti lääkäri, omistan koiran ja luovutan verta. Noista vain viimeinen pitää paikkansa, koirakin on kuollut. :p

"toinen"
MIKÄ on emännänavain?
Minulla on kaksi tavallista Abloy-avainta (toinen omaan ja toinen lapsuudenkotiini), työpaikan sangen erikoinen turva-avain ja autonavain. Avaimenperä on erään suomalaisen metsäkonefirman, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.

Ainakin sen, että olen hamstraajatyyppi. Mulla on 3 avaimenperää samassa nipussa, 1 pullonavaaja, 1 abloyn perusläpykkä ja sit uusimpana minun kummipojalta saamani "kummitädin avaimet"-avaimenperä.
Nipussa on työpaikan avaimia, kodin avain, auton avain...

"Titta"
Kertoo että ajan Jeepillä joka on vanha kuin taivas. Avaimet on keltaisia kulununeita ja jokaisessa selvitys esim "FUEL" koska jenkit ei muuten osaa avata bensakorkkia.
Ja että jossain meillä on helvatan iso munalukko.

Meillä on vaan tuo uloin portti lukossa, jotta koirat ei karkaa. Talon ovi on yötäpäivää auki. En tiedä onko siihen enää edes avainta.

Jos koirien ohi uskaltaa tulla/pääsee, niin tervetuloa.

Kertoo aika paljonkin :D Ainakin päällimmäisenä sen että minulla on pääsy aika moneen paikkaan.

Avaimia löytyy kotiin 2 erilaista, vanhempien luokse 2 erilaista, vuokrattuun asuntooni+ autopaikkaan, muutamaan riippulukkoon yms. Auton avain tai oikeastaan kortti on yksinään koska on niin iso. Työpaikan avaimet pitää olla erikseen kaikista muista avaimista, työpaikan avaimiin kuuluu kv-lätkä ja kaksi exec-avainta.

Kertoo, että nimeni todennäköisesti alkaa s-kirjaimella, minulla on pääsy kahteen paikkaan, joissa on vanhanaikaiset abloyn lukot, minulla on jossain lokero tai kaappi ja nipussa roikkuu myös salaperäinen sininen möllykkä, jonka tarkoitusta voi vain arvailla.

Auton avaimet ovat aina virtalukossa. Niin monen monta kertaa niitä olen paniikissa etsinyt ja myöhästynyt, että vahingoista viisastuneena säilytän niitä nykyään virtalukossa. Varsinaisessa avainnipussa on sitten avaimet omaan ja lapsuudenkotiin, avain koulun (jota en ole käynyt enää kymmeneen vuoteen) säilytyskaappiin ja kuntosalin kulkulätkä. Avainperänä ystävältä saatu hauska, todella suuri ja värikäs kirjain.

Että ajan Peugeot-merkkisellä autolla ja talossani on aika uusi lukko.
Olen työtön tai ulkotöissä.
Jos olen omistanut pyörän, se on aikaa sitten varastettu.
Käytän julkisia kulkuneuvoja pimeällä tai pelkään neuroottsesti kadottavani avaimeni pimeässä.
Olen syönyt pääsiäismunia.
Olen noin 9 vuotias ja pidän ankoista, nalleista ja muista söpöistä otuksista.
Olen värisokea ja täysin arvostelukyvytön.

No eipä varmaan mitään ihmeellistä voi päätellä :). Mun avainnipussa on siis kotiavain, mun vanhempien avain, kodin murtsikan tagi, sellanen lätkä millä pääsen työpaikalle sisälle, ja pukukaapin avain. Avaimen perä on sellanen iso timantti (muovia kuitenkin :)). Auton avaimet on erikseen, ja niistä voi päätellä missä kaupassa käyn, avaimenperänä siis s-marketin kärrypoletti.

Yhteistyössä