gallup: Mitä avainnippusi kertoo sinusta?

Niin ja mun nipusta voi päätellä et omistaja tykkää muumeista, sillä on päähänpinttymä rakkaista ja pinttyneistä esineistä, omistaa auton, pyörän ja kotikin sillä on. Lisäksi omistaja on kova rikkomaan avaimenperiä ja omistaa liudan epämääräsiä avaimia.

"aamu"
että olen sekava ja hälläväliä tyyppi,avaimet solmussa.sen myös huomaa että on koti,pyörä ja paaljon omituisia tuntemattomia lukon avaajia.avain nipusta voi saada käsityksen että olen kiireinen ja monen paikan höylä :)

Yhdessä avainnipussa on liikaa avaimia...ja yksi iso renkula josta nämä roikkuu. On työpaikalle, kotiin, autotalliin. En usko että avainnipusta ei voi päätellä musta mitään, hyvin persoonaton. Ei kukaan osais palauttaa niitä mulle jos hukkaisisin.

dual
Muutama avain, eläimen muotoinen avaimenperä/pullonavaaja, turvalätkä, käsirautojen avain ja kaikki roikkuu nauhassa jossa erittäin tunnistettava teksti (kertoo musamaailmasta ja duunista)...hmm
;)

ninkinonk
No jaa... Mulla on kolme nippua... Yhdessä on nimelläni varustettu avaimenperä ja kotiavain,autotallinavain, muutama pyöränavain ja avain äidilleni. Työpaikan avaimet roikkuu punaisessa kaulanauhassa - kulkulätkä ,yleisavain, pukukaappi ja laukkukaappi. Sitten on vielä nippu jossa on oranssinnauhan perässä kahden auton avaimet.... Ja näitä kaikkia raahaan yleensä aina mukanani....

No jaa... Mulla on kolme nippua... Yhdessä on nimelläni varustettu avaimenperä ja kotiavain,autotallinavain, muutama pyöränavain ja avain äidilleni. Työpaikan avaimet roikkuu punaisessa kaulanauhassa - kulkulätkä ,yleisavain, pukukaappi ja laukkukaappi. Sitten on vielä nippu jossa on oranssinnauhan perässä kahden auton avaimet.... Ja näitä kaikkia raahaan yleensä aina mukanani....
No sulla on kyllä kans melkonen lukko arsenaali vastassa päivittäin :D

Yhteistyössä