No mulla on ainoa "avaimenperä" avaimissa pullonavaaja, et mitä lienee siitä nyt vois päätellä...
ihana, mä olisin varmaan sitten päinvastainen kaikki lukossa tyyppiEttä kyseinen mummeli ei harrasta lukittuja ovia.
Eli avainnipussani on auton avain ja työopaikan koodihärpäke.
Tai sitten me vain asumme ihan erilaisissa ympäristöissä.ihana, mä olisin varmaan sitten päinvastainen kaikki lukossa tyyppi
kauheeta eikö sulla oikeesti ole avaimia mihinkään :O Mahtas olla aika vapaa olo jos ei tarttis miettiä aina et on avaimet mukanaMulla ei ole sellaista. :>
Ulkopuolinen ei siis voi päätellä mitään, mikä kyllä pitääkin paikkansa.
Eip. No työaikaan mun kaulassa saattaa roikkua hihna missä on mönkijän avain ja ehkä toimiston avain.kauheeta eikö sulla oikeesti ole avaimia mihinkään :O Mahtas olla aika vapaa olo jos ei tarttis miettiä aina et on avaimet mukana
Tuosta voi varmasti päätellä et sulla on joku kotona kiinni sängyn päädyssä :xmas:Muutama avain, eläimen muotoinen avaimenperä/pullonavaaja, turvalätkä, käsirautojen avain ja kaikki roikkuu nauhassa jossa erittäin tunnistettava teksti (kertoo musamaailmasta ja duunista)...hmm
No sulla on kyllä kans melkonen lukko arsenaali vastassa päivittäinNo jaa... Mulla on kolme nippua... Yhdessä on nimelläni varustettu avaimenperä ja kotiavain,autotallinavain, muutama pyöränavain ja avain äidilleni. Työpaikan avaimet roikkuu punaisessa kaulanauhassa - kulkulätkä ,yleisavain, pukukaappi ja laukkukaappi. Sitten on vielä nippu jossa on oranssinnauhan perässä kahden auton avaimet.... Ja näitä kaikkia raahaan yleensä aina mukanani....
Kyllä vaanTuosta voi varmasti päätellä et sulla on joku kotona kiinni sängyn päädyssä :xmas: