Gallup: Miksi ET käytä kuukuppia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No haluaisin kyllä kokeilla, mutta en ole tullut hommanneeksi. Netin kautta en uskalla tilata kun en tiedä minkä kokoinen pitää olla, ja en tiedä mistä niitä täältä saa ostettua

Siksi kun ei oo kuukautisiakaan =) juu kyl muuten ennen kireukkaa harkitsin kuukuppia,mutta toi kierukka vei menkat joten eipä tartte ;) ooooon todella tyytyväinen mirenaan :)

En ole "uskaltanut" kokeilla, koska itselleni tamponit eivät ole sopineet...Tuntuvat koko ajan, vaikka miten ne sinne hitusvinkulaan tuuppaisin :ashamed:
pelkään että kuukupposen kanssa kävisi sama homma ja rahulia menisi hukkaan...

Olen koittanut montaa eri mallia, mutta jokaisesta ollut sama vaikutus, eli ihan kauheat kivut(mulla on tosi ahtaat paikat)...puolivuotta yritin ja siihen sai jäädä,en jaksanu niitä kipuja kun vielä viikko käytön jälkee sattui käveleminen(eikä kyse ole kuivista limakalvoista tms)

Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:
En ole "uskaltanut" kokeilla, koska itselleni tamponit eivät ole sopineet...Tuntuvat koko ajan, vaikka miten ne sinne hitusvinkulaan tuuppaisin :ashamed:
pelkään että kuukupposen kanssa kävisi sama homma ja rahulia menisi hukkaan...

Joissakin nettikaupoissa on palautusoikeus.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
se on ällö minusta.ei kiinnosta kokeilla kun ei ole mitään ongelmaa käyttää muita tuotteita.

Peesi.

Mä selviän kyllä ihan hyvin siteellä nyt kun vuoto on vähän niukentunut tai tarvittaessa saan jätettyä ne väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Perustele ap, miksi pitäisi käyttää.

- ekologinen
- pidemmässä käytössä edullisempi, yksi kuppi maksaa noin 30 ? ja kestää käytössä vuosia
- kuppi ei aiheuta TSS:ää kuten tamponit
- kuppi ei rapise
- kuppi ei haise
- kuppi ei tunnu
- kupin kanssa voi nukkua selällään ilman, että veret valuu persvakoa pitkin kuten käy usein siteillä

Kuppi on vain niin mahtava keksintö.

En tykkää lotrata veren kanssa. Töissä on koppivessat, joissa ei ole lähi käsienpesuallasta. Lisäksi ajatus kupin keittämisestä kattilassa tuntuu ällöttävältä.

Yhteistyössä