Suurperhe.. mulla 12 lasta, revi siitä (;Alkuperäinen kirjoittaja Suurperhe:Luna Amanda
Leo Oskari
Lida Mariella
Leevi Juhani
Onpa ihanat nimet! Tällä Jasmin, Jooa ja IlariAlkuperäinen kirjoittaja Äiti:Emmiina, Amanda ja Mio :heart:
Hmm, onpa jännä..mulla nimittäin Amanda Tuulia, Aino Vilhelmina ja Mio OtavaAlkuperäinen kirjoittaja Äiti:Emmiina, Amanda ja Mio :heart:
Apua :-D miten sä kestät!! Mulla kolme muksua ja välillä tuntuu, että sekin on liikaa..Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen mami:Meidän katras
Onni Elmeri
Ulla Helena
Tuuli Katarina
Sisu Julius
Elmo Akseli
Lenni Mikael
Joona Topias
nimiä?Alkuperäinen kirjoittaja KJH:Apua :-D miten sä kestät!! Mulla kolme muksua ja välillä tuntuu, että sekin on liikaa..Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen mami:Meidän katras
Onni Elmeri
Ulla Helena
Tuuli Katarina
Sisu Julius
Elmo Akseli
Lenni Mikael
Joona Topias
Lyydia Amanda, 5Alkuperäinen kirjoittaja T:nimiä?Alkuperäinen kirjoittaja KJH:Apua :-D miten sä kestät!! Mulla kolme muksua ja välillä tuntuu, että sekin on liikaa..Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen mami:Meidän katras
Onni Elmeri
Ulla Helena
Tuuli Katarina
Sisu Julius
Elmo Akseli
Lenni Mikael
Joona Topias
Mulla kanssa viis kakaraa. Kaks vanhinta on jo onneksi lentänyt pesästä.Alkuperäinen kirjoittaja KJH:Apua :-D miten sä kestät!! Mulla kolme muksua ja välillä tuntuu, että sekin on liikaa..Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen mami:Meidän katras
Onni Elmeri
Ulla Helena
Tuuli Katarina
Sisu Julius
Elmo Akseli
Lenni Mikael
Joona Topias
Mulla 6 lasta ja kaikki on vain aikatauluista kiinni (; Hyvin menee jos jutut on suunniteltu etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja KJH:Apua :-D miten sä kestät!! Mulla kolme muksua ja välillä tuntuu, että sekin on liikaa..Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen mami:Meidän katras
Onni Elmeri
Ulla Helena
Tuuli Katarina
Sisu Julius
Elmo Akseli
Lenni Mikael
Joona Topias