?Alkuperäinen kirjoittaja Tytöt:Leila Elina ja Lea Helena Mitä mieltä ootte? Saa haukkua.
Joo kamalat nimet musta. Ihan liian samantyyliset, ei paljon mielikuvitusta varmaan käytetty.Alkuperäinen kirjoittaja Tytöt:?Alkuperäinen kirjoittaja Tytöt:Leila Elina ja Lea Helena Mitä mieltä ootte? Saa haukkua.
Arvostele mun lasten nimet, niin mä arvostelen sun?Alkuperäinen kirjoittaja Tytöt:?Alkuperäinen kirjoittaja Tytöt:Leila Elina ja Lea Helena Mitä mieltä ootte? Saa haukkua.
Viehättävät nimet. Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Meillä pian 4v Saaga-tyttö ja isoveli Aapo, joka on jo 12Alkuperäinen kirjoittaja tyttöset:Annikki Sofia ja Ulla-Maija Emmiina :heart:
Annikki 3v ja Ullis 1vAlkuperäinen kirjoittaja A:Viehättävät nimet. Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Meillä pian 4v Saaga-tyttö ja isoveli Aapo, joka on jo 12Alkuperäinen kirjoittaja tyttöset:Annikki Sofia ja Ulla-Maija Emmiina :heart:
Ihanat! sopis hyvin meille Leevin ja Lennin siskoille.Alkuperäinen kirjoittaja Tytöt:?Alkuperäinen kirjoittaja Tytöt:Leila Elina ja Lea Helena Mitä mieltä ootte? Saa haukkua.
Onpa kauniit nimetAlkuperäinen kirjoittaja erikoiset nimet:Miso Matias, 5
Viva Matilda, 3
Meta Alexis, 6kk
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Isa Hannele Daniela 5v8kk
Jiri Pentti Ilmari 3v11kk
Tuukka Reino Kalevi 4kk
ja terkut tutuille :wave:
niinpä.. onneks mulla ei ooAlkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Isa Hannele Daniela 5v8kk
Jiri Pentti Ilmari 3v11kk
Tuukka Reino Kalevi 4kk
ja terkut tutuille :wave:
:wave: Heissan
Meillä on
Pyry Jesper 3v 7kk
Peppi Merette 3kk
Yllättävän paljon mammoilla kaksosia, jopa kolmosia