Gallup:allergisten pesuaineet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoitatko vauvan/taaperon pesua vai pyykkiä? Taapero pestään ihan vaan vedellä ja pyykit miniriskillä. Ja huom muistaakseni natusanin kylpyöljy oli sellainen joka piti vielä erikseen huuhtoa pois (jos vaikka punkassa kylvette).

Taaperon iho pestään aqualanilla tai aqualan L:llä. Pyykit pesen Allegro pesuaineella, ilman huuhteluainetta..ja pesuainetta käytän n. puolet ohjeen mukaisesta ja ihan puhdasta pyykkiä on tullut!

Meillä lapsella atooppinen iho + ruoka-aineallergioita. Alkuun en käyttänyt lapseni ihon pesuun saippuaa ollenkaan. Nyt ihotautilääkärin suosituksesta lapsen iho pestään aamuin illoin apteekista saatavalla vauvasaippualla. Kirjoitti siitä reseptin. Ja sitten kunnon rasvaus päälle. Ilmeisesti poistuu vanhojen rasvojen jämät paremmin ja näin samalla bakteerien yms. kasvualusta.

tarkotin lähinnä pyykin pesua (anteeksi epätarkkuus, vaikka ei se mitään vaikka tulee iho pesuaineitaki listaan)
Meillä vaihdettiin nyt LV:hen kun alettiin epäilee josko pesuaineessa on vikaa kun lapsella ihottumaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 07:16 kolmen äiskä kirjoitti:
Taaperon iho pestään aqualanilla tai aqualan L:llä. Pyykit pesen Allegro pesuaineella, ilman huuhteluainetta..ja pesuainetta käytän n. puolet ohjeen mukaisesta ja ihan puhdasta pyykkiä on tullut!

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mistä tota Allegro pyykinpesuainetta voi ostaa? En ole kaupassa huomannut vai olenkohan sokea.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 13:53 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 07:16 kolmen äiskä kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mistä tota Allegro pyykinpesuainetta voi ostaa? En ole kaupassa huomannut vai olenkohan sokea.
etsipä googloen kautta allegro, itse vaihdoin siihen vähän aikaa sitten ja olen ollut tyytyväinen!!!

Käytin aluksi LV:tä ja Miniriskiä, mutta kun totesin, että niillä ei oikein lika irtoo, niin siirryin bio luvilin hajusteettomaan. Ei ole oireillut ainakaan vielä mitenkään, vuoden verran ollut nyt bio luvil.

www.allegrosuomi.com

siinä suora linkki mistä voit tuota allegroa tilata. Itse kokeilin ensimmäisen kerran vajaa vuosi sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Riittoisa ja puhtaaksi pesevä on kaikkien muiden hyvien puoliensa lisäksi ;)

Yhteistyössä