G: Voisitko olla suhteessa itseäsi 25v vanhemman miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
En hakemalla hakisi itseäni moiseen tilanteeseen, mutta en usko että antaisin moisen häiritä jos menisin rakastumaan.
En minäkään vielä muutama vuosi sitten olisi uskonut. Jos joku olisi kertonut näin tapahtuvan, hulluna olisin pitänyt ;)
 
vieraileva tähti
Olen niin onnellisesti yhdessä ikäiseni miehen kanssa, etten oikein voi kuvitella olevani kenenkään muun kanssa.

Mutta kyllähän se varmaan mahdollista olisi, jos vain riittävän kovasti kolahtaisi. Sen verran itseäni tunnen, että olisin kyllä pikkuisen katkera siitä, että se maailman ihanin ihminen sattuisi olemaan eri sukupolvea. Tiedän, että on tyhmää haikailla sitä, kuinka kahdeksankymppisinä yhdessä köpötellään päiväkävelyllä, kun maailmassa voi sitä ennen tapahtua miljoona ja yksi asiaa, mutta kai minä olen tyhmä...
 
Mimi
Itse olen ollut suhteessa itseäni 22vuotta vanhemman miehen kanssa. Siihen aikaan olin 21 ja mies 43. Miksi en olisi suhteessa vieläkin, jos mies ei olisi niin lapsellinen ja käyttäytyisi kuin teinipoika. Näin päin täällä.

Nyt elän avoliitossa itseäni 6vuotta vanhemman miehen kanssa ja ikäero tuntuu sopivalta.
 

Yhteistyössä