G: verenvuoto synnytyksessä

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
utelias
Paljonko menetitte verta synnytyksessä...ja miksi (jos oli jotain poikkeavaa)? Tehtiinkö verensiirtoa?

Itse menetin 2,8litraa istukan käsinirroituksen takia ja kaksi pussia sain lisäverta.
 
pulla
Ei mulle kerrottu paljon menetin mutta aikas paljon molemmissa synnytyksissä. Pyörryin molemmilla kerroilla ja jaloilleen pääsin vasta vuorokauden päästä. Ekalla kerralla tutkittiin hyytymistekijät verestä ym.. mutta kaikki oli kunnossa. Mitään syytä ei löytyny runsaalle vuodolle ja mitään erikoista ei synnytyksissä tapahtunu.
 
rapu
2,1 litraa punnittuna.
Välilihan jatkeena repeämä josta suihkusi verta sekä istukan käsinirroitus.
Lisäverta sain 4 pussia (2 synnytyspäivänä ja 2 seuraavana päivänä.)
Hb 90 kun pääsin kotiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
2,1 litraa punnittuna.
Välilihan jatkeena repeämä josta suihkusi verta sekä istukan käsinirroitus.
Lisäverta sain 4 pussia (2 synnytyspäivänä ja 2 seuraavana päivänä.)
Hb 90 kun pääsin kotiin.
Mulla hb 110 kun pääsin kotiin, alimmillaan oli 84. Mun normaalihb on 140 pintaan.

 
Ei osattu arvioida kun kaikki oli lattialla, 2 tai 3 pussia sain punasoluja ja hb putosi 130-140:stä 70:een, ei paljon päätä nostettu sen jälkeen kun taju lähti. Istukka ei meinannut irrota ja sitä siinä aikansa paineltiin ja aina lorahti verta, lopulta irroitettiin käsin
 
Keittiönoita
Ekasta en muista vuodon määrää, mutta pari pussia sain verta. Tokasta menin vuotoshokkiin kohdun supistumattomuuden takia. En tiedä, paljonko verta sain, koska olin tajuttomana vuorokauden.
 

Yhteistyössä