Perjantain tiskoteekki!

No nyt kaadoin röökin purut jätesäkkiin. Nyt alkaa kuukauden kamppailu sitä vastaan ja täytyy keskittyä omiin oloihin rööki on paha vastus tätäkin kirjoittaessa tekis mieli mut antaa olla nyt ei oo röökiä. Ruokaa jääkaapis ni mielen treenei ja onneks himas puntit joita nytkin olen treenannu siit treenist tulee hyvä olo kuha se pysyis tuol omass daijjus oon sil tahil vetäny et joka toinen päivä ois treenit se tahti jäi täs syksyllä
Listen to Cat Rider (Poolside Remix) by Little Dragon on #SoundCloud
 
No nyt kaadoin röökin purut jätesäkkiin. Nyt alkaa kuukauden kamppailu sitä vastaan ja täytyy keskittyä omiin oloihin rööki on paha vastus tätäkin kirjoittaessa tekis mieli mut antaa olla nyt ei oo röökiä. Ruokaa jääkaapis ni mielen treenei ja onneks himas puntit joita nytkin olen treenannu siit treenist tulee hyvä olo kuha se pysyis tuol omass daijjus oon sil tahil vetäny et joka toinen päivä ois treenit se tahti jäi täs syksyllä
Listen to Cat Rider (Poolside Remix) by Little Dragon on #SoundCloud
Ensimmäisiä huomioita kun eka tunti menossa ilman röökiä. Niitä himo kohtauksia tulee mut ne menee ohi nytkun ei mee sen mukana ni kyl se helpottaa emmä tarvii enään röökiä. Ei sillä vieroittautuminen voi olla vaikeaa mut toisaalta eiks niit onnistumisen tunteitakin voisi tulla tavotteet. Noh katotaan miten käy rööki hittoon nyt vaik tekis kuin mieli
 
on kulunut tuhansia aikoja harmi vaan et ne on sekunnin aikoja eikä minuutteja ja tunteja päivistä puhumattakaan. Huomaan että niin monet eri asiat tuo röökinhimoa mieleen et käy polttamassa se jäytää mielessä kuin mato mut se tunne menee ohi antaa jäytää tulisko mieli paremmaksi jos röökin tuska haihtuu mitä on sen tuskan takana? Olisiko se mahdollista että mieli unohtaisi tupakan. Noh nyt ei tunnu siltä kun tekee mieli usein tupakkaa. Kohta syön ja sen jälkeen tulee kyl salee tiukka paikka no joo nytkun söin ni joo tekee mieli mut koitan vaan jatkaa safkis rööki on paha tekee mieli nyt niin paljon. Mut mille maailma tuoksuu olisiko sitä puolta mahdollista kokea kun röökin schaisse katoaa sieraimista savupilvi huonontaa tosi paljon hajuaistia ni kokeillaan nyt sitä kuinka tarkkahajuaisti voisi enään olla kun vuosikymmenet tupakoinut ni kaikki haissu röökille ku se röökin lemu tarttuu mun vaatteisiin. Enskuussa pitää ostaa uusia vaatteita. Nyt paino on jäännyt siihen 112kg-109kg et siinä kiertää laidasta laitaan. Nyt on taas tiristettävä painosta ja kattoo milt ne kauluspaidat näyttää päällä. Niin hitto nyt röökistä tuli mieleen et ois kiva polttaa miksi se on niin kiva vaik pilaa vaan kaikkea ihme harrastuksen olen valinnut kuin röökinpolton se o kallis harrastusvuositasolla ootas kurkkaan paljo mun tää harrastus on kustantanut vuodessa 2700 euroo eli mitä 200eurookuus ja femma päälle ja kaljan kittaamiseen mont k vuodes. Mut nyt ei voi ottaa edes alkoo ku kännissä varmaan retkahtais röökiin kännis tekee ihan liikaa mieli röökiä. Mut tost röökist safkis kessun himo on pienentynyt ei menny röökille ni ihan hyvä noh nytkun kehuin ni rööki iski aivoihin kuin loinen ja loi kehoon et nyt röökille mietin että miksi kaadoin ne röökit sillain et purut lensi säkkiin niin ettei niitä voi kerätä. Noh pitää kyl lainaa lukemista jotain muuta puuhaa . Mut nytkun treenasi käsiä ni on mukava tunne niissä sellanen kevyempi olo niissä kohti pitäisi vatsat viel tehä sit suihkuun niin et pesee hiuksetkin unohdin shamppoon ni joudun käyttämään tytön shamppoota sellanen honey rich 😁 sitä o onneks isopullo.
Listen to Geotic - Actually Smiling by Geotic on #SoundCloud
 
Ja viellä sananen jos kokee vaik pientä ahdistusta omista väärintekemisestä ni tupakantuska oli kova se iski tosi lujaa mut ku en silti mennyt röökille ni sekin meni ohi mut oli kyl tiukinpaikka. Ja miten saa tän netin suljettuu et olis täysin kuukauden ilman nettimaailmaa. On ehkä liikaakin tyhjää kalenterissa ja sen sit täyttää haahuilemal netissä ja se tylsistyttää ku vaan scrollaa. Huomannu et ku lukenut vaik kirjaa ni sitä piristyy ja mieli kevenee. Netissä roikkumisesta tulee raskas olo ja mieli väsyy enempi ja kokee tylsyyden tunnetta ja sitä täyttää vaik röökil. Miltä tuntuisi olla edes kokopäivä ilman nettiä pystykkö kukaan teistä olematta päivää ilman kännyn tietotulvaa tätä asiaa käsitellessä huomasin et röökinhimon taso on droppannut ainakin tällä hetkellä.. mussutan pätkissuklaata ihan jees makusia.
Ja anteeksi jos eilinen käytös loukkasi sinua ku kirjottelin vähän instassa naisille ehkä vähän liiankin kehuen tai ehkä pientä sydän tunnustusta ni vähän liikaa lipsahti anteeksi käytös oli huonoa minulta. Nyt poistin instan ainakin toistaiseksi ehkä kuukausi ilman sitäkin yllättävän monia menttaalipuolen haastetta olis kuukauden ilman montaa eriasiaa. Et onko se niin että kun ottaa monta kamppailua samaan aikaan ni homma vaikeutuu versus siinä jos ottaa kamppailun kerrallaan. Et kummalla tavalla onnistuu helpommin? Noh nyt meen täl taval et on useempia samaan aikaan. Huh millasiakohan fiiliksiä se herättäisi jos olisi kuukauden ilman netin tiijotust et mitä omassa mielessä tapahtuisi. Mut nyt hölinä seis. sain vatsaöihas treeniikin tehtyy. Its 1mint race
Listen to Falling by Dan Phillipson on #SoundCloud
 
Ainiin ja kun en löytänyt sitä nikotiinisuihketta mut toisaalta korvaustuotteet vaan siirtää sitä röökinhimoa et joskushan se on kärsittävä se röökinhimo pois ni miksi siirtää sitä ku se on joku päivä lusittava kuitenkin pois. Koht hornetit uuniin. Chili tulisuus niis oli eniten potkuu ei ne tavalliset kovin tulisii oo jos laittais puolet nyt ja puolet huomen.
Listen to Maybe Monday by KAASI on #SoundCloud
 
Ja anteeksi isä jos joku näistä kirjoituksistani oli väärin ja ei olisi pitänyt kyllä vähän sydän itki ja tunsi pahaa oloa. Mut nyt teen parhaani ja oon ilman sain kyykkyi tehtyy jalkoihinki tuli mukava tunne nyt on kaikki paikat treenattu tälle päivää. Kanat menee koht uunii ja mäkin taidan koht siirtyy kirjan pariin. Loppuilta sitä.
Listen to Ode to Loyle by Fdluxx on #SoundCloud
 

Yhteistyössä