Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja varmaan ne känniset suomalaiset miehen juntit.
Ne jotka iskee nuoria naisia baareissa vaikka vaimo ja lapset odottaa kotona. Minua on yritetty iskeä niin monta kertaa ja ne on juuri näitä säälittäviä juntteja. Sormus sormessa tietysti aina. Ei ihme että suomalaiset naiset on täynnä vihaa ja suupielet maassa kun tollasten kanssa pitää olla. Ja sitten tullaan tänne huutamaan jostain Jannesta mutta se ei ole Jannesta. Se on kun oma elämänsä vituttaa.
 
vierailija
Ne jotka iskee nuoria naisia baareissa vaikka vaimo ja lapset odottaa kotona. Minua on yritetty iskeä niin monta kertaa ja ne on juuri näitä säälittäviä juntteja. Sormus sormessa tietysti aina. Ei ihme että suomalaiset naiset on täynnä vihaa ja suupielet maassa kun tollasten kanssa pitää olla. Ja sitten tullaan tänne huutamaan jostain Jannesta mutta se ei ole Jannesta. Se on kun oma elämänsä vituttaa.
Aamen! Ja onko hymyily laitonta Suomessa? Siltä näyttää. Siis näiden keski-ikäisten ja vanhempien naisten joukossa. Nuoriso on parempaa eikä niin tikku peffassa.
 
vierailija
Ne jotka iskee nuoria naisia baareissa vaikka vaimo ja lapset odottaa kotona. Minua on yritetty iskeä niin monta kertaa ja ne on juuri näitä säälittäviä juntteja. Sormus sormessa tietysti aina. Ei ihme että suomalaiset naiset on täynnä vihaa ja suupielet maassa kun tollasten kanssa pitää olla. Ja sitten tullaan tänne huutamaan jostain Jannesta mutta se ei ole Jannesta. Se on kun oma elämänsä vituttaa.
Täälläkin on takuulla naisia joiden miehet istuvat kyläbaarissa jututtamassa nuorta neitoa. Ehkä juuri nyt. Kyllähän siitä tullee katkeraksi.
 
vierailija
Suomalaiset naiset on muodottomia tyylitajuttomia palleroita.
Niin ovat. Ja sitten viittivät kritisoida muita. Paksua. Vähän kuin he. Kuten tuokin joka soittaa suutaan täällä joka päivä näiden kera 😂😂😂😂😂😂😂😂. Se on ihan selvää tietoa muualla että vain imbesillit käyttää noita. Eiks se ole yleistä tietoa täällä? Ei näköjään. Naurettava tyyppi tuo.
 
vierailija
Mitäs täällä puhuttiin koirista, ajasta ja miksi vietäis koiria hoitoon? Mun meikin teko vie kolme tuntia. Joskus kiva ettei koira ole jaloissa pyörimässä. Ettekö te hyvät ihmiset Suomessa vieläkään tajua täällä asuu nyt muita kuin Maijoja ja Matteja verkkareissa??
 

Yhteistyössä