G: Uskoontulo ja sen vaikutus omassa elämässä/lähipiirissä

elikkä tälläisestä nyt ihan asiallista keskustelua sunnuntai päivänä.
Tiedän ettei tämä ole kovin "suosittu" aihe täällä?! :whistle:

Mikäli ette itse ole kokeneet tälläistä mullistavaa asiaa elämässänne, saattaa olla että lähipiirissänne tai joku kaveri/tuttava on kokenut ja kertonut omasta kokemuksestaan.

Entä, miten suhdaututte ns.julkkiksen tai (ammatti-)rikollisen vankilassa olevan henkilön uskoontuloon?
Näitäkin tapauksia Suomessakin on jo useita.

Itse mä ajattelen näin, että se mikä on ihmiselle mahdotonta se on Jumalalle mahdollista, aivan kuten Raamatussakin sanottu.
Tänäkin päivänä ihmisellä on mahdollista saada syntinsä anteeksi ja sen rauhan sydämeen, jonka Jeesus Kristus on luvannut antaa.
Jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin suhtautuneet,koska meidän ja mieheni suvussa paljon uskovia. Aluksi itse häpeilin uskoani:stick:,mutta se meni aika nopeaa ohi. Niin tuosta 3* murhaajasta on moni ainakin kritisoinu,että ei voi olla mahdollista moinen,mutta Jumalalle kaikki on mahdollista:flower:Itse olisin ilman uskoani jo ties missä tää ihan totuus,joten taivaan iskälle iso kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Jumalan Armo on Jeesuksessa Kristuksessa, siis Poikansa kautta Hän armahtaa katuvaa syntistä ihmistä.
Ketään Hän (Jeesus) ei ajanut pois, joka Hänen luotaan tuli apua pyytämään, ei silloin kuin nykyisessä Israelissa eli ja kulki ihmisiä opettaen, eikä aja tänäkään päivänä.
Jeesus on ainoa TIE Isän Jumalan luokse.
Hän on myös TOTUUS ja ELÄMÄ.
Hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Minä kehoitan sinua tällä palstalla olevaa, joka ET vielä tunne Jeesusta.
Anna sydämesi ja koko elämäsi Hänelle heti, kun koet että sinua kutsutaan.
Tänään on pelastuksen päivä.
Tänään voit saada tulevaisuuden ja toivon, Häneltä joka on Kuningasten Kuningas!
 
"vieras"
Minä kehoitan sinua tällä palstalla olevaa, joka ET vielä tunne Jeesusta.
Anna sydämesi ja koko elämäsi Hänelle heti, kun koet että sinua kutsutaan.
Tänään on pelastuksen päivä.
Tänään voit saada tulevaisuuden ja toivon, Häneltä joka on Kuningasten Kuningas!
Saako harrastaa vielä lesboseksiä, jos lähtee mukaan? Vai onko se ehdoton nounou siitä eteenpäin?
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi

Yhteistyössä